МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
Мовленнєві вправиПідготовчі вправи · визначте на слух (знайдіть у тексті) слова, що відносяться до однієї теми (до синонімічного ряду, до однієї частини мови тощо); · згрупуйте слова за певною ознакою; · знайдіть у тексті (підберіть) антоніми до слів, написаних на дошці; · визначте значення незнайомих вам похідних слів, утворених від відомих коренів і афіксів; · прослухайте (прочитайте) низку речень, здогадайтеся про значення інтернаціональних слів, подібних із семантичними еквівалентами РМ; · доповніть речення за поданим зразком; · прочитайте текст, зверніть увагу на значення дієслів, придумайте приклади з цими дієсловами; · назвіть слова, що можуть сполучатися з поданими іменниками (прикметниками, дієсловами); · заповніть пропуски словами і словосполученнями, що підходять за змістом; · розширте наступні речення за зразком, вживши при цьому нові слова; · розширте одну з реплік діалогічних єдностей за рахунок слів, зазначених у дужках (за рахунок слів, даних у списку); · розширте речення за рахунок включення в них зазначених словосполучень; · замініть підкреслені слова синонімами (антонімами); · замініть складнопідрядні речення двома простими, не змінюючи зміст (або змінюючи зміст); зверніть увагу на сполучення нових слів з раніше засвоєними; · знайти почуті слова в тексті; · вставити пропущені літери або сполучення літер у слові (з опорою на малюнок або без опори); · визначити частину мови, від якої утворене подане слово; · виписати з тексту слова за певною ознакою (до певної теми); · виявити різницю в обсязі значення іншомовного слова з обсягом відповідного слова в РМ; · розпізнати слово у різних контекстах та перекласти його на РМ; · розташувати синоніми в певному порядку (за зміною якості або уточненням характеру дії); · трансформувати речення шляхом заміни однієї частини речення на іншу; · підібрати прийменник до поданого іменника та навпаки; · підібрати антонімічне слово до поданого;
· скласти речення за зразком з поданими словами; · описати ситуацію, використовуючи подану лексику; · описати ситуацію, використовуючи щойно вивчену лексику (наприклад, Look in a kitchen cupboard or a supermarket. Can you name everything you can see there?) · скласти коротку історію, використовуючи ключові слова; · написати твір на задану тему (використовуючи ключові слова); · описати малюнок з використанням щойно вивчених слів; · дати дефініцію запропонованим словам; · придумайте речення, які можуть скласти контекст для поданої ЛО (мовленнєвого зразка); · дайте відповідь на питання, що стосується вживання певного слова (наприклад, якій ситуації ви могли б tear out of the house)? · користуючись мовною здогадкою ( а в разі потреби – словником) здогадатись про значення слова та знайти відповідник у РМ; · виправити лексичні помилки; · вибрати правильний варіант (ABCD) та вставити пропущене слово; · вибрати правильний варіант (з поданих окремих слів) та вставити пропущене слово за контекстом; · змініть форму речення (перепишіть речення), використовуючи слова у дужках; · відповідно до поданих речень підберіть слова, що узагальнюють їх зміст; · перефразувати речення, використовуючи ключові слова; · поставити питання до підкреслених слів; · скласти діалог на основі монологу з використанням певних мовленнєвих кліше; · до даного слова підібрати слова за асоціаціями та прокоментувати ці асоціації.
Complete the following table
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|