Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мовленнєві вправи

Підготовчі вправи

· визначте на слух (знайдіть у тексті) слова, що відносяться до однієї теми (до синонімічного ряду, до однієї частини мови тощо);

· згрупуйте слова за певною ознакою;

· знайдіть у тексті (підберіть) антоніми до слів, написаних на дошці;

· визначте значення незнайомих вам похідних слів, утворених від відомих коренів і афіксів;

· прослухайте (прочитайте) низку речень, здогадайтеся про значення інтернаціональних слів, подібних із семантичними еквівалентами РМ;

· доповніть речення за поданим зразком;

· прочитайте текст, зверніть увагу на значення дієслів, придумайте приклади з цими дієсловами;

· назвіть слова, що можуть сполучатися з поданими іменниками (прикметниками, дієсловами);

· заповніть пропуски словами і словосполученнями, що підходять за змістом;

· розширте наступні речення за зразком, вживши при цьому нові слова;

· розширте одну з реплік діалогічних єдностей за рахунок слів, зазначених у дужках (за рахунок слів, даних у списку);

· розширте речення за рахунок включення в них зазначених словосполучень;

· замініть підкреслені слова синонімами (антонімами);

· замініть складнопідрядні речення двома простими, не змінюючи зміст (або змінюючи зміст); зверніть увагу на сполучення нових слів з раніше засвоєними;

· знайти почуті слова в тексті;

· вставити пропущені літери або сполучення літер у слові (з опорою на малюнок або без опори);

· визначити частину мови, від якої утворене подане слово;

· виписати з тексту слова за певною ознакою (до певної теми);

· виявити різницю в обсязі значення іншомовного слова з обсягом відповідного слова в РМ;

· розпізнати слово у різних контекстах та перекласти його на РМ;

· розташувати синоніми в певному порядку (за зміною якості або уточненням характеру дії);

· трансформувати речення шляхом заміни однієї частини речення на іншу;

· підібрати прийменник до поданого іменника та навпаки;

· підібрати антонімічне слово до поданого;

 

· скласти речення за зразком з поданими словами;

· описати ситуацію, використовуючи подану лексику;

· описати ситуацію, використовуючи щойно вивчену лексику (наприклад, Look in a kitchen cupboard or a supermarket. Can you name everything you can see there?)

· скласти коротку історію, використовуючи ключові слова;

· написати твір на задану тему (використовуючи ключові слова);

· описати малюнок з використанням щойно вивчених слів;

· дати дефініцію запропонованим словам;

· придумайте речення, які можуть скласти контекст для поданої ЛО (мовленнєвого зразка);

· дайте відповідь на питання, що стосується вживання певного слова (наприклад, якій ситуації ви могли б tear out of the house)?

· користуючись мовною здогадкою ( а в разі потреби – словником) здогадатись про значення слова та знайти відповідник у РМ;

· виправити лексичні помилки;

· вибрати правильний варіант (ABCD) та вставити пропущене слово;

· вибрати правильний варіант (з поданих окремих слів) та вставити пропущене слово за контекстом;

· змініть форму речення (перепишіть речення), використовуючи слова у дужках;

· відповідно до поданих речень підберіть слова, що узагальнюють їх зміст;

· перефразувати речення, використовуючи ключові слова;

· поставити питання до підкреслених слів;

· скласти діалог на основі монологу з використанням певних мовленнєвих кліше;

· до даного слова підібрати слова за асоціаціями та прокоментувати ці асоціації.


Ефективним лексичними вправами є Puzzles, Quizzes (Пазли, головоломки), Crossword puzzles (кросворди), Odd one out exercise (вправа “Один зайвий”), Match the columns
Вправа “Знайти відповідність правого та лівого стовпчиків”, Tables and matrices(Таблиці та матриці)

 

Complete the following table

adjective abstract noun adjective abstract noun
  furious ………………….. grateful …………………. inspired   …………………….. anxiety ……………………… ecstasy ………………………   frustrated ………………… enthusiastic ………………… excited   ………………….. cheerfulness ………………….. apprehension …………………..

 


Читайте також:

  1. Акробатичні вправи
  2. Акробатичні вправи.
  3. Вправи для вдосконалення органів дихання
  4. Вправи для відробітку голосних і приголосних звуків
  5. Вправи для очей.
  6. Вправи для розвитку і вдосконалення професійно важливих якостей
  7. Вправи для розвитку пісенної творчості.
  8. Вправи для самостійної роботи
  9. ВПРАВИ ДО ТЕМИ 12
  10. ВПРАВИ ДО ТЕМИ 2
  11. ВПРАВИ ДО ТЕМИ 4
  12. ВПРАВИ ДО ТЕМИ 8




Переглядів: 999

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Dogs, cats, cows, horses, pigs are animals. | It’s an animal, It has four legs, We don’t have one in school, It doesn’t usually live in water

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.