МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Інтегруючий RC-ланцюгІнтегруючі і диференціюючи RC-ланцюги До пункту 3.5.2 1) Опишіть принцип роботи мультивібраторів. 2) Замалюйте схему мультивібратора на логічних елементах. 3) Яке призначення елементів схеми? 4) Опишіть роботу схеми. До пункту 3.5.3 1) У чому відмінність одновібраторів від мультивібраторів? 2) Замалюйте схему одновібратора на логічних елементах. 3) Яке призначення елементів схеми? 4) Опишіть роботу схеми.
Інтегруючі ланцюги звичайно відносять до лінійних ланцюгів перетворення імпульсів. Вони призначені для інтегрування в часі електричних вхідних сигналів і в загальному випадку описуються рівнянням: де - початкове значення вихідного сигналу в момент ; — коефіцієнт пропорційності. Найпростіший інтегруючий RC-ланцюг представлений на рис. 3.31, а. Вхідний сигнал являє собою прямокутні імпульси. Для інтегрування з малою погрішністю найпростіший RC-ланцюг застосовувати не раціонально. Наприклад, для інтегрування прямокутного імпульсу з погрішністю, що не перевищує 1%, необхідний ланцюг, з постійної часу в 50 разів більший тривалості інтегрувального імпульсу, а вихідна напруга буде в 5 разів менше значення вхідної напруги (рис.3.31,б). Такий ланцюг може бути використаний там, де бажано одержати малі вихідні напруги при досить більших вхідних напругах.
Рисунок 3.31 - Найпростіший інтегруючий RC-ланцюг
На практиці RC-ланцюг часто застосовують для розтягування фронту й зрізу імпульсу. Часові діаграми роботи таких ланцюгів наведені на рис. 3.31, б. З наведених графіків видно, що постійні часу інтегруючого ланцюга менше тривалості імпульсу. Принцип роботи RC-ланцюга полягає в наступному: з появою вхідного імпульсу напруга на конденсаторі дорівнює нулю. При протіканні зарядного струму через конденсатор напруга на ньому збільшується по експоненціальному законі й через досягає значення . Після зняття вхідного імпульсу починається розряд конденсатора. Таким чином, виходить збільшення довжини фронту, зрізу й самого імпульсу. Читайте також:
|
||||||||||||||
|