:
 













³





ij




̲
'



'




˳

























㳿


Գ
Գ
Գ
Գ
ճ






Мотивування як функція менеджменту.

Мотивування – вид управлінської діяльності, який забезпечує процес спонукання себе та інших працівників до діяльності, що спрямована на досягнення особистих цілей та цілей організації.

У процесі історичного розвитку мотивація як економічна категорія пройшла два етапи:

ü застосування політики «батога та пряника»;

ü використання методів психології і фізіології.

Мотивація ґрунтується на двох категоріях: потреби – відчуття фізіологічної або психологічної нестачі чого-небудь і винагороди – те, що людина вважає цінним для себе.

Узагальнену модель мотивації через потреби можна зобразити графічно.

Потреби породжують у свідомості людини інтерес, а він – мотиви (усвідомлене спонукання до дії). Відповідно мотиви зумовлюють певну поведінку людини, спонукають її до вчинків і дій з метою отримання винагороди та досягнення особистих цілей. езультатом цього може бути повне задоволення, часткове задоволення чи незадоволення потреб індивіда.

 


:

  1. Організаційна діяльність як функція менеджменту




: 522

<== | ==>
Організаційна діяльність як функція менеджменту | ,

? google:

 

© studopedia.com.ua '.


: 0.005 .