|
|
|||||||
Мотивування як функція менеджменту.Мотивування – вид управлінської діяльності, який забезпечує процес спонукання себе та інших працівників до діяльності, що спрямована на досягнення особистих цілей та цілей організації. У процесі історичного розвитку мотивація як економічна категорія пройшла два етапи: ü застосування політики «батога та пряника»; ü використання методів психології і фізіології. Мотивація ґрунтується на двох категоріях: потреби – відчуття фізіологічної або психологічної нестачі чого-небудь і винагороди – те, що людина вважає цінним для себе. Узагальнену модель мотивації через потреби можна зобразити графічно. Потреби породжують у свідомості людини інтерес, а він – мотиви (усвідомлене спонукання до дії). Відповідно мотиви зумовлюють певну поведінку людини, спонукають її до вчинків і дій з метою отримання винагороди та досягнення особистих цілей. езультатом цього може бути повне задоволення, часткове задоволення чи незадоволення потреб індивіда.
:
|
||||||||
|