МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Об'єктом вивчення спеціальної науки — економічної науки.Економіка як складна різноманітно структурована система є План лекції Пол Самуельсон Людвіг фон Мізес Люди, які ніколи систематично не вивчали економічну теорію, схожі на глухих, які намагаються оцінити звучання оркестру. Мета: · засвоїти, поглибити та систематизувати знання по темі; · розвивати, використовувати та набувати в прикладному плані набуті знання по темі; · сприяти формуванню знань та виробленню практичних навичок по темі. 1. Предмет економічної теорії. 2. Методи економічних досліджень. 3. Функції економічної теорії. Час: 2 год. Вид заняття : лекція Тип заняття: засвоєння нових знань Місце проведення: аудиторія Матеріально-технічне забезпечення: підручник, наочний посібник, методична розробка. Джерела інформації:(1) с. 23 – 47. Основні категорії і поняття: економіка, меркантилізм, неокласицизм, фізіократи, кейнсіанство, класична політична економія, економічні закони, економічні категорії, мікроекономіка, макроекономіка, мегаекономіка. Студенти повинні знати: - основні поняття теми; - об’єкт і предмет вивчення економічної теорії; - функції п економічної теорії ; - методи економічного аналізу Студенти повинні уміти: - аналізувати економічні факти; - пояснювати взаємозв’язок між економічними фактами; - розрізняти термінологію предмету; - використовувати інструменти економічних досліджень на практиці. страхування. Домашнє завдання: В.Д . Базилевич/ Економічна теорія /Політекономія с. 23 – 47, 1. Підготуватись до опитування за питаннями на с.45., 2. Дати письмово визначення термінам навчального тренінга на с. 45.
РОЗГОРНУТИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЇ 1. Предмет економічної теорії Поняття економіка (від гр. oikonomia, буквально — мистецтво ведення домаїпнього господарства) нині застосовують у чотирьох значеннях: 1) народне господарства певної країни, групи країн або всього світу; 2) сфера господарської діяльності людини, у якій створюються, розподіляються і споживаються життєві блага; 3) економічна наука, що вивчає різноманітні економічні явища і процеси, які відбуваються в суспільстві; 4) сукупність економічних відносин між людьми у сфері виробництва, розподілу, обміну і споживання продукції, що утворюють певну економічну систему. Економічна наука — це сфера розумової діяльності людини, функцією якої є пізнання та систематизація об'єктивних знань про закони і принципи розвитку реальної економічної дійсності. Перші спроби вивчення окремих сторін економічних процесів відомі ще з праць стародавніх грецьких і римських мислителів (Ксенофонта, Арістотеля, Платона, Катона, Варрона, Сенеки, Колумелли), а також мислителів Стародавнього Єгипту, Китаю та Індії. Вони досліджували проблеми ведення домашнього господарства, землеробства, торгівлі, багатства, податків, грошей тощо. Економічна наука як система знань про сутність економічних процесів і явищпочала складатися лише в XVI—XVII ст., коли ринкове господарство почало набувати загального характеру.
|
||||||||
|