Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



А.П.Чехов

Де, коли і з якого приводу бізнесмен виступає в ролі оратора?

Публічний виступ

Види усного спілкування

Офіційно-діловий стиль реалізується в усній формі (ділові наради, публічні виступи, телефонне спілкування). Усне ділове спілкування передбачає всілякі способи взаємодії між співрозмовниками за допомогою вербальних і невербальних засобів. Залежно від способу сприймання інформації, кількості учасників, форми спілкування можна поділити на такі види:

Ø Контактне (безпосереднє)

Ø Дистанційне (телефонне, селекторне)

Ø Діалогічне (з одним співрозмовником)

Ø Монологічне (доповідь, промова)

Ø Полілогічне (диспут)

Ø Усне (розмова, бесіда)

Ø Письмове (лист, телеграма, електронні засоби)

Ø Міжперсональне (нарада)

Ø Масове (збори, мітинг)

Кожний з наведених видів передбачає дотримання відповідних етичних норм і правил спілкування.

 

Заберіть у мене все, чим я володію.

Але залишіть мені мову.

І скоро я матиму все, що мав.

Даніель Уеберт.

Публічне мовлення – це особливий вид тексту, створюваний за законами ораторської майстерності, орієнтований на переконання.

Без ораторської майстерності підприємцю, бізнесмену не обійтися. І перш, ніж зайнятися «справою», необхідно опанувати науку спілкування. Такий підхід – гарантія успіху. Це добре розуміють, наприклад, у діловому світі в США. Великі фірми навчають своїх менеджерів (керуючих) майстерності риторики. І тому справи в них йдуть успішно.

1. Перед співробітниками свого колективу.

2. На переговорах з партнерами.

3. За круглим столом «бізнесменів».

4. На ділових зустрічах.

5. На зустрічах з іноземними партнерами.

6. У суді й арбітражі.

7. На офіційних сніданках й обідах.

8. По сумних обставинах.

«… Для інтелігентної людини негарно говорити так само непристойно, як і не вміти писати.»

Життя свідчить: ніякий інший талант не дає людині можливість зробити кар’єру з такою швидкістю, як здатність добре говорити.

Щоб навчитися добре говорити, потрібні знання мови, багатий словниковий запас, необхідне володіння мовною культурою.

Історія зберігає зразки стилю мов двох талановитих ораторів стародавності: Демосфена і Есхіла. Есхіл – милозвучністю своєї мови приводив слухачів у захват. Демосфен – розбуджував слухачів до негайної дії.

Б’є по авторитеті оратора неправильність слів і наголосів. Аудиторію пригнічує і невірна вимова слів.

Мова красна - із прислів’ям. Якщо говоримо про стиль діяльності підприємця, можна згадати афоризм: «Зручний випадок не довго чекає».

Дохідлива і та мова, у якій є м’який добродушний гумор.

«Гумор запускає в дію механізм розуму.»




Переглядів: 494

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | О.Дюма-батько

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.