МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Die PersonalpronomenDie Vokabel zum Text stammen, aus бути родом leiblich рідний die Statur фігура fabulieren придумувати verwitwet вдівець der Ruhestand відставка verheiratet sein бути одруженим den Haushalt führen вести домашнє господарство ledig sein бути холостяком, незаміжньою spielen грати на чому-н., в що-н.
Übungen Вправа 1 Знайдіть протилежності: 1 ____heiraten____ ↔ _sich scheiden lassen 2 _______________ ↔ _________________ 3 _______________ ↔ _________________ 4 _______________ ↔ _________________ 5 _______________ ↔ _________________ 6 _______________ ↔ _________________
streiten zusammenleben sich hassen sich scheiden lassen sich gut verstehen allein leben heiraten die Hochzeit Ehepartner sich lieben die Scheidung Single
Вправа 2 Перекладіть на німецьку мову: 1) Das ist mein ... (батько) 2) Das ist mein ... (мати) 3) Das ist mein ... (брат) 4) Das ist mein ... (сестра) 5) Das ist mein ... (брати та сестри) 6) Das ist mein ... (батьки) 7) Das ist mein ... (брати) 8) Das ist mein ... (сестри) 9) Das ist mein ... (чоловік) 10) Das ist mein ... (дружина)
Вправа 3 Доповніть речення. Поставте питання відповідно до відповідей: A. – ... ? B. – Werner Baumen. A. – ... ? B. – Aus der Schweiz, aus Zürich. A. – ... ? B. – Nein, ich wohne in Bern. A. – ... ? B. – Ich bin Automechaniker von Beruf. A. – ... ? B. – Ja, ich habe eine Familie: eine Frau und zwei Kinder. A. – ...? B. – Meine Frau arbeitet nicht. Wissen Sie, unsere Kinder sind noch klein.
Займенник (das Pronomen) — змінна самостійна частина мови, яка вказує на предмети, ознаки і кількість, але не називає і не означає їх змісту. Займенники можуть уживатися замість іменників, прикметників і числівників. За семантичним значенням займенники поділяються на: а) особові: ich, du, er, sie, es, wir, ihr, sie, Sie; б) зворотний: sich; в) взаємні: einander, miteinander, voneinander, sich; г) безособовий: es; д) присвійні: mein, dein, sein, ihr, unser, euer, Ihr; е) вказівні: dieser, jener, derselbe, derjenige, solcher; є) питальні: wer, was, welcher, was für ein; ж) відносні: welcher, wer, was, der; з) неозначені: man, jemand, jeder, kein. Особові займенники (die Personalpronomen) замінюють назви осіб і предметів. Їм властиві граматичні категорії особи, числа і відмінка. Особові займенники мають три особи в однині і множині. Займенники 1-ї особи вказують на того, хто говорить: ich, wir; займенники 2-ї особи вказують на особу, до якої звертаються: du, ihr; займенники 3-ї особи — на особу, про яку йдеться: er, sie, es, sie. Відмінювання особових займенників У 1 і 2-й особах однини і множини вживаються відповідні форми особового займенника
Übungen
|
|||||||||||
|