Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ведучий вал,

Порожнина,

Корпус реактора,

Лопатки реактора,

Порожнина,

Колеса,

Колеса,

Лопатки насосного

3- турбінне колесо,

4- лопатки турбінного

10 – відомий вал

Зовнішня характеристика гідротрансформатора

Широке використання гідротрансформаторів в якості передачі потужності обумовлено автоматичною, без ступеневою передачею крутячого моменту на відомому валу при практично постійному режимі роботи ведучого вала.

Рис.1.3 – Зовнішня характеристика гідротрансформатора (при =const) Крива крутячого моменту турбінного валу представляє собою криву похилу лінію, що змінюється в широкому діапазоні при практично постійному моменті насосного валу . При цьому автоматично змінюється число оборотів турбінного валу .    

Гідротрансформатори з такою властивістю відносяться до гідротрансформаторів 1 класу з непрозорою характеристикою.

Ця властивість гідротрансформатора пояснюється його зовнішньою характеристикою, що представляє залежності зміни крутячих моментів насосного і турбінного валів від кількості оборотів турбінного вала .

 

Зміна зовнішнього навантаження на турбінне колесо не впливає на навантаження насосного колеса і, відповідно, дизеля.

 

Таку властивість гідротрансформатора пояснимо на підставі аналізу зміни потоку рідини на виході з турбіни (рис.1.4).

 

Рис.1.4 - Схема зміни напряму потоку рідини на виході із турбіни Припустимо, що насосне колесо гідротрансформатора має постійне число оборотів і витрата рідини через колеса теж постійна, тобто =const та const. Рідина покидає насосне колесо з швидкістю при радіусі . При великому опорі на відомому валу турбінне колесо нерухоме () і потік стікає з лопаток турбіни з швидкістю на радіусі , яка дорівнює її відносній складовій . Крутячий момент на нерухомій турбіні буде дорівнювати (13)  

Припустимо, що навантаження на відомому валу зменшилось, тоді турбіна начинає обертатись, з’являється окружна швидкість . Напрямок абсолютної швидкості , що діє на радіусі , знайдемо за допомогою паралелограма швидкостей. Момент турбіни при цьому буде

(14)

Аналіз абсолютних швидкостей та показує , що швидкість значно менша швидкості , оскільки радіус менший .

При подальшому збільшені числа обертів турбіни, окружна швидкість досягне значення і абсолютна швидкість потоку буде діяти з меншим радіусом . Таким чином при зменшені навантаження на турбіну, її момент зменшується, а число обертів зростає (рис.1.3).


Читайте також:

  1. Ведучий теленовин: стандарти професіоналізму




Переглядів: 1309

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Насосне колесо, | Предмет і завдання вікової психології.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.