Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципові настанови

 

Усе викладене вище визначило нашу позицію у виборі методики організації самостійної праці студентів та форм контролю їх успішності у процесі викладання курсу «Методика викладання економічних дисциплін».

В організації навчання важливо надихнути студента на те, щоб сприймати знання, закріпити ці знання, перевірити їх і розвинути. Головне — це створити передумови для потреби в отриманні та створенні нового знання. При цьому, навчаючи економіці, важливо пам’ятати відомий японський принцип навчання «Роби правильно з першого разу».

Для викладання дуже важливе також поняття «поля сприйняття інформації».

Ми глибоко впевнені у тому, що основною метою викладача економіки є створення умов (навчальних і творчих) для розвитку економічного способу мислення й поведінки студентів.

Що для цього потрібно?

1. Викладач сам повинен володіти цим мисленням.

2. Викладач повинен бажатинавчити і допомогти у цій галузі своїм студентам.

3. Викладач повинен знати,що (стратегія) і як (тактика) треба зробити, тобто володіти методикою викладання.

І якщо навчання є найважливішою базою розвитку економічної культури, то чим більше в цьому навчанні буде самостійної діяльності студентів, тим більша вірогідність перетворити знання і вміння на основи раціональної економічної поведінки студента у реальному житті.

Розробляючи різні види навчальних завдань, треба вміти звертатись до особистості та самостійності студента, дати відповідну мотивацію та стимул до виконання завдання.

 

При цьому пам’ятайте правило:

слухаючи — забуваю,

записуючи — запам’ятовую,

діючи — розумію.

Дуже корисні такі завдання, початок яких легкий і цікавий, а потім, поступово ускладнюючись, вони «витягають» з студента все більше і більше знань. Крім того, важливо, щоб у процесі виконання завдань у студента була можливість порівняти проміжні результати своєї праці з результатами такої самої праці інших, тобто здійснити процес внутрішньої самооцінки.

Дуже велике значення для правильної організації самостійної праці має діяльнісний підхід до навчальних завдань.

Для того, щоб людина засвоїла якесь поняття, вона повинна натрапити на нього не менше 7 разів, у різних видах та на різних рівнях засвоєння.

Для кожного розділу курсу «Методика викладання економічних дисциплін» розроблені навчальні завдання, згруповані за трьома рівнями засвоєння матеріалу. Студенту дається можливість самому вибрати набір питань та завдань, до відповідей на які він готовий. При цьому на рівні А одне питання оцінюється в 1 бал, на рівні В — 2 бали, на рівні С — 7–10 балів.

Концептуальна схема організації самостійної праці з курсу. Курс «Методика викладання економічних дисциплін» має на меті дати студентам з економічною підготовкою концептуальну схему, що дозволить їм виробити особисте розуміння методики викладання економіки. Цьому присвячена практично вся система завдань з самостійної праці.

 

 


Читайте також:

  1. Принципові схеми екстракції
  2. Принципові схеми і технологія роботи вантажних станцій
  3. Принципові схеми систем геотермального теплопостачання
  4. Принципові схеми тензометричних вимірювальних ланцюгів.
  5. Світова практика примусового виконання рішень. Принципові відмінності у підходах до проблеми примусового виконання рішень




Переглядів: 639

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми активізації самостійної праці | Контроль як методична проблема

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.