МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Обов'язкиЗагальні положення Посадова інструкція головному інженеру (технічному керівнику) автогосподарства 1. Головний інженер (технічний керівник) є керівником технічної служби автогосподарства, в задачу якої входить забезпечення технічного стану автомобільного парку і виконання встановлених правил технічної експлуатації автомобільного транспорту. 2. Головний інженер (технічний керівник) підкоряється безпосередньо керівнику автогосподарства і є його заступником по технічній частині. 3. Головний інженер (технічний керівник) призначається і зміщається вищестоящою організацією. 4. У невеликих автогосподарствах, де посада головного інженера (технічного керівника) не передбачена штатним розкладом, його обов'язки виконують керівник автогосподарства і механік. У обов'язку головного інженера (технічного керівника) входить: 1) організація технічного обслуговування і ремонту автомобілів і причеп, підвищення технічного стану і забезпечення встановленої технічної готовності парку рухомого складу; 2) планування технічного обслуговування і ремонту автомобілів і причеп, складання планів і графіків постановки автомобілів в технічне обслуговування і ремонт і контроль за їх виконанням; 3) організація гаражного господарства; забезпечення нормальних умов зберігання і обслуговування рухомого складу; 4) організація своєчасного випуску рухомого складу з гаража і забезпечення технічної його справності при роботі на лінії; організація технічної допомоги на лінії; 5) організація експлуатації і ремонту автомобільних шин і обліку їх пробігу відповідно до діючого положення; контроль за дотриманням правив експлуатації шин і проведення заходів щодо збільшення терміну їх служби; 6) організація паливного і мастильного господарства; контроль за дотриманням правив зберігання, видачі і витрачання палива і мастильних матеріалів; розробка і проведення заходів щодо економії палива; організація регенерації масел; 7) розробка і проведення заходів щодо еконобагато витрачання експлуатаційних і ремонтних матеріалів (паливо, шини, запасні частини, метали і інш.); 8) організація матеріально-технічного постачання і зберігання запасних частин і матеріалів на технічних складах автогосподарства, становлення заявок на матеріали, запасні частини, інструменти і обладнання; контроль за придбанням і витрачанням запасних частин і матеріалів; організація децентралізованих заготівель; 9) оснащення гаража, профілакторія і майстерень обладнанням і інструментами відповідно до заданого технологічного процесу обслуговування і ремонту рухомого складу; 10) розробка і проведення організаційно-технічних заходів щодо впровадження нової техніки і підвищення технічної культури на виробництві; механізація і удосконалення процесів виробництва; 11) забезпечення високої якості обслуговування і ремонту рухомого складу; організація агрегатного ремонту автомобілів; організація і здійснення технічного контролю на виробництві; 12) здача автомобілів і агрегатів в ремонт і прийом їх з ремонту; 13) пристосування автомобілів і причеп до перевезення різних вантажів для забезпечення найбільш продуктивної роботи (підвищення міри використання вантажопідйомності, переобладнання кузовів, пристрій пристосування, обладнання вантажно-розвантажувальними механізмами і ; 14) організація будівельних робіт і проектування нового будівництва, реконструкції і ремонту будівель і споруд для автогосподарства; 15) організація праця ремонтних робітників і водійів, що беруть участь в обслуговуванні і ремонті автомобілів; впровадження прогресивних норм почасово-преміальної і відрядної платні праця на виробництві; організація робочих місць; розвиток соціалістичного змагання серед ремонтно-обслуговуючих робітників і технічного персоналу і надання ним повсякденної допомоги у виконанні взятих зобов'язань; 16) розвиток винахідництва і впровадження раціоналізаторських пропозицій на виробництві; 17) організація технічного навчання по підготовці і підвищенню кваліфікації ремонтно-обслуговуючих робітників і технічного персоналу автогосподарства; систематичний інструктаж водійів за правилами водіння автомобілів і доглядом за ними; інструктаж ремонтно-обслуговуючих робітників по раціональних методах обслуговування і ремонту автомобілів; 18) розробка і проведення заходів щодо техніки безпеки до охорони праця на виробництві; розбір кожного випадку аварії; вивчення причин аварійності і нещасних випадків на виробництві і на лінії і вживання заходів до попередження аварій; забезпечення протипожежних заходів; 19) організація технічного обліку рухомого складу і його технічного стану; оформлення прийому-здачі і списання автомобілів і причеп, постановка їх на державний облік і зняття з обліку; підготовка і проведення технічних оглядів; 20) керівництво складанням оперативного плану виробничих цехів і дільниць і контроль за своєчасним складанням звітності; впровадження цехового господарського розрахунку; 21) аналіз виконання плану по собівартості технічного обслуговування і ремонту автомобілів, по пробігу шин і міжремонтному пробігу автомобілів, витрачанню палива і мастильних матеріалів; розробка і проведення заходів щодо зниження витрат на паливо і мастильні матеріали, шини, ремонт автомобілів і інш.; 22) підготовка парку рухомого складу і виробничих приміщень автогосподарства до зимових умов роботи; інструктаж водійів про особливість експлуатації автомобілів взимку; 23) керівництво енергосиловим господарством; організація ремонту обладнання і інструментів; 24) участь в складанні планових завдань технічній службі; 25) проведення з підлеглим йому персоналом щоденного розбору робіт за минулу добу і встановлення плану робіт на наступні доби, а також проведення по узгодженню з начальником автогосподарства і профспілковими організаціями не рідше за один раз в місяць виробничих нарад робочих, водійів, майстри і механіків; 26) складання і представлення звітності по роботі технічної служби автогосподарства. Головний інженер (технічний керівник) має право: 1) встановлювати порядок і черговість постановки автомобілів і причеп в технічне обслуговування і ремонт, змінювати графік постановки автомобілів в ремонт в залежності від їх технічного стану; 2) дозволяти видачу запасних частин, інструментів і інших матеріальних цінностей, необхідних для безперебійного обслуговування і ремонту рухомого складу; 3) встановлювати на основі діючих положень розмір премій ремонтно-обслуговуючим робітником; 4) розпоряджатися підлеглим йому персоналом, в тому числі водійами під час знаходження їх в гаражі і майстернях; 5) представляти до прийому, звільнення, заохочення і стягнень працівників технічної служби, ремонтно-обслуговуючих робітників і інший підлеглий йому персонал; 6) бути представником в організаціях і установах з питань технічної служби; 7) розпоряджатися коштами, відпущеними на техніку безпеки і охорону праця, розробляти заходи щодо поліпшення умов праця і вимагати їх впровадження; 8) затверджувати тимчасові норми і розцінки на роботи, не передбачені затвердженими нормативами; 9) вимагати від всіх служб і відділів автогосподарства відомості і матеріали, що стосуються технічної служби.
|
||||||||
|