Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обов'язки

Загальні положення

Посадова інструкція начальнику відділу експлуатації автогосподарства

Відповідальність

Головний інженер (технічний керівник) несе відповідальність за:

1) технічний стан автомобілів, причеп і обладнання і забезпечення технічної готовності парку рухомого складу;

2) забезпечення нормальних умов зберігання і обслуговування рухомого складу;

3) дотримання графіка технічного обслуговування, своєчасний випуск автомобілів з гаража і простій їх на лінії по несправності;

4) якість і терміни ремонту автомобілів і агрегатів;

5) дотримання встановленої вартості провадження робіт по технічному обслуговуванню і ремонту автомобілів;

6) дотримання технологічної дисципліни і стан працяової дисципліни;

7) забезпечення належної організації праця і виконання працяових норм робітниками гаража, зони обслуговування (профілакторія) і майстерень;

8) виконання встановлених норм пробігу шин і міжремонтних пробігів автомобілів;

9) перевитрата палива внаслідок незадовільного технічного стану автомобілів;

10) дотримання правил по техніці безпеки, виробничої санітарії, охороні праця і пожежній безпеці; вживання заходів до попередження аварій і нещасних випадків на виробництві і на лінії;

11) виконання плану капітального і житлового будівництва.

 

1. Начальник відділу експлуатації є керівником служби експлуатації автогосподарства, в задачу якої входить організація і здійснення автомобільних перевезень вантажів і пасажирів відповідно до планів і завдань, встановлених для автогосподарства вищестоящою організацією, всілякий розвиток централізованих перевезень.

2. Начальник відділу експлуатації підкоряється безпосередньо керівнику автогосподарства.

3. Начальник відділу експлуатації призначається і зміщається вищестоящою організацією.

4. У автогосподарствах, де посада начальника відділу експлуатації не передбачена штатним розкладом, його обов'язки виконують керівник автогосподарства і старший диспетчер.

У обов'язку начальника відділу експлуатації входить:

1) вивчення економіки району діяльності автогосподарства, виявлення характеру, об'єму і напряму, вантажних потоків, визначення можливості і організації централізованих і міжміських трактових перевезень;

2) висновок договорів і угод з підприємствами і організаціями на перевезення вантажів;

3) розгляд заявок клієнтури і встановлення черговості перевезень;

4) перевірка стану доріг, мостів і під'їзних шляхів в зоні роботи автогосподарства і вживання через відповідні організації заходів до приведення їх в справний стан;

5) організація попередньої перевірки фактичних умов перевезення (підготовленість вантажу,, забезпечення вантажно-розвантажувальних операцій механізмами і робочою силою, час відкриття і закриття складів і ;

6) розробка спільно з технічною службою автогосподарства графіка випуску автомобілів на лінію і встановлення режиму лінійної роботи рухомого складу автомобільного транспорту;

7) організація змінно-добового планування перевезень і здійснення контролю за виконанням добового плану; затвердження вантажної карти;

8) регулярний інструктаж водійів за правилами перевезення вантажів і пасажирів і виконанню змінних завдань;

9) організація систематичного контролю за роботою автомобілів на лінії і вживання заходів до усунення виявлених нестач і порушень;

10) розробка і проведення заходів щодо найбільш ефективного використання рухомого складу (організація роботи автопоїздов, впровадження коштів механізації і вантажно-розвантажувальних робіт, застосування контейнерів, підвищення показників роботи і використання парку рухомого складу; ліквідація непродуктивних простоїв і пргонів автомобілів, попередження аварій і ;

11) організація праця водійів і кондукторів на лінії, впровадження передових методів праця і прогресивних норм, організація змагання і обміну досвідом, популяризація і заохочення кращих людей;

12) затвердження графіків випуску рухомого складу на лінію і виходу водійів і кондукторів у відповідності зі змінністю роботи автомобілів і встановленою системою організації рушення;

13) забезпечення контролю за збереженням вантажів, що перевізяться і багажу;

дотримання встановлених правил перевезення пасажирів;

14) участь в розгляді спірних питань по перевезеннях в арбітражі і інших установах;

15) забезпечення правильного і своєчасного оформлення шляхових листів і всієї експлуатаційної документації;

16) контроль за правильністю застосування тарифів на перевезення пасажирів і вантажів і своєчасністю пред'явлення рахунків клієнтурі;

17) керівництво складським господарством і транспортно-експедиційною роботою;

18) участь в складанні планових завдань відділу експлуатації;

19) аналіз виконання плану і договорів по перевезеннях і складання оперативних звітів про виконання завдань по перевезеннях.




Переглядів: 424

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обов'язки | Відповідальність

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.