Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інтернет-магазин

В більшості випадків поняття електронної комерції пов'язане з інтернет-магазинами. Як в традиційних магазинах мета полягає в тому, щоб показати продукт і привернути клієнта.

Найважливіша умова для надання продуктів і послуг - складання каталога. Це - центральний елемент електронної комерції і відповідає полицям, продуктам, спеціальним пропозиціям і відділам в традиційних магазинах. Каталог показує те, що продається.

Існує багато різних типів каталогів: веб-сторінки, прості скрипти для замовлень, каталоги середніх розмірів спроектовані на основі певних категорій і підкатегорій продуктів і індивідуальних корпоративних каталогів. У останньому склади об'єднані з управлінням ресурсів і системами замовлення на постачання.

Важливо відрізняти каталоги для торговців і каталоги для покупців.

Спочатку є каталоги пропозицій від постачальників. Далі - віртуальний записник конкуруючих постачальників. Книга може бути проглянута і оцінена покупцями. Технічна реалізація залежить від потреби - це може бути орієнтовано на одного продавця або багато продавців.

Інша класифікація каталогів слідує за категоріями бізнес-для-бізнесу і бізнес-для-споживача. Орієнтовані на клієнта каталоги характеризуються якістю уявлення. Продажі засновані на тому, що бачить клієнт. Орієнтовані на бізнес каталоги зосереджуються на тому, щоб виконувати вимоги кожної компанії. Вони є великими і більш традиційними в стилі.

Спостерігається інтерес, що росте, до покупок он-лайн і пропонується великий асортимент продуктів. Каталоги задовільняють потреби клієнта: вони можуть слухати компакт-диски, читати документацію, або розглядати список назв. Малюнок 9.4.1 показує інтернет-ринок в Польщі.

Малюнок 9.4.1. Інтернет-ринок в Польщі.

Каталоги нижчого класу - каталоги типу "Зроби це сам"

Цей тип структури інтернет-магазина використовується маленькими компаніями. Досить легко створити діалогове навколишнє середовище, використовуючи HTML і бланк заявки, що надсилає повідомлення електронної пошти клієнта. Завдання можуть бути реалізовані, комбінуючи сторінки HTML з сценаріями баз даних, типу Perl, PHP, і JSP.

Рішення просте і ефективне. Проте, в цьому підході є деякі обмеження. Непрактично створювати магазин з великим вибором продуктів, оскільки сторінки створені і змінені вручну. Деякі продукти змінюють ціни часто - отже, оновлення каталога повинне бути зроблене автоматично. Інше обмеження - вартість підтримки веб-сайту і браку у простій інтеграції з існуючими системами, типу оплати, логістики і контролю ресурсів.

Обмеження не запобігають від широкого використання. Установка і перенесення магазина швидкі і легкі.

Комерційні каталоги нижчого класу

Стан електронної комерції показує, що маленькі каталоги магазинів будуть скоро пов'язані з програмним забезпеченням мережі сервера. Це дасть можливість створення невеликого магазина он-лайн, використовуючи готові інструменти. Обов'язок продавця полягатиме в тому, щоб управляти веб-порталом, а головну ціну складає постійний інтернет-зв'язок.

Щоб уникати потреби у дорогій підтримці інтернет-зв'язку, деякі спеціалізовані компанії пропонують місце на виділених серверах. Архітектуру такого рішення показано на малюнку 9.4.2.

Малюнок 9.4.2. Віртуальний каталог.

У цій моделі хост як сторінка каталога містить віртуальні каталоги багатьох торгових компаній. Компанії можуть використовувати он-лайн портали, які відвідуються браузерами, щоб створити і відновити власні віртуальні каталоги. Інструменти легкі у використанні, але вимагають ручного оновлення змісту веб-сторінок.

Торгові учасники, що використовують комерційні каталоги нижчого класу:

· не повинні купувати і використовувати їх власний сервер і необхідні апаратні засоби;

· не повинні підтримувати постійний інтернет-зв'язок;

· не повинні підтримувати всі елементи і процеси, пов'язані з безпекою: захист даних, брандмауер, контролюючі;

· підтримують подвійні сервера;

· виконують відновлення і архівацію даних.

Інша перевага такого рішення - можливість відділення деяких систем, наприклад, шляхів оплати.

Це дуже зручне рішення для звичайного бізнесу, який хоче приєднатися до електронного бізнесу.




Переглядів: 639

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мова веб-моделювання (WebML) | Модель брокера

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.