МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Інтернет-магазинВ більшості випадків поняття електронної комерції пов'язане з інтернет-магазинами. Як в традиційних магазинах мета полягає в тому, щоб показати продукт і привернути клієнта. Найважливіша умова для надання продуктів і послуг - складання каталога. Це - центральний елемент електронної комерції і відповідає полицям, продуктам, спеціальним пропозиціям і відділам в традиційних магазинах. Каталог показує те, що продається. Існує багато різних типів каталогів: веб-сторінки, прості скрипти для замовлень, каталоги середніх розмірів спроектовані на основі певних категорій і підкатегорій продуктів і індивідуальних корпоративних каталогів. У останньому склади об'єднані з управлінням ресурсів і системами замовлення на постачання. Важливо відрізняти каталоги для торговців і каталоги для покупців. Спочатку є каталоги пропозицій від постачальників. Далі - віртуальний записник конкуруючих постачальників. Книга може бути проглянута і оцінена покупцями. Технічна реалізація залежить від потреби - це може бути орієнтовано на одного продавця або багато продавців. Інша класифікація каталогів слідує за категоріями бізнес-для-бізнесу і бізнес-для-споживача. Орієнтовані на клієнта каталоги характеризуються якістю уявлення. Продажі засновані на тому, що бачить клієнт. Орієнтовані на бізнес каталоги зосереджуються на тому, щоб виконувати вимоги кожної компанії. Вони є великими і більш традиційними в стилі. Спостерігається інтерес, що росте, до покупок он-лайн і пропонується великий асортимент продуктів. Каталоги задовільняють потреби клієнта: вони можуть слухати компакт-диски, читати документацію, або розглядати список назв. Малюнок 9.4.1 показує інтернет-ринок в Польщі. Малюнок 9.4.1. Інтернет-ринок в Польщі. Каталоги нижчого класу - каталоги типу "Зроби це сам" Цей тип структури інтернет-магазина використовується маленькими компаніями. Досить легко створити діалогове навколишнє середовище, використовуючи HTML і бланк заявки, що надсилає повідомлення електронної пошти клієнта. Завдання можуть бути реалізовані, комбінуючи сторінки HTML з сценаріями баз даних, типу Perl, PHP, і JSP. Рішення просте і ефективне. Проте, в цьому підході є деякі обмеження. Непрактично створювати магазин з великим вибором продуктів, оскільки сторінки створені і змінені вручну. Деякі продукти змінюють ціни часто - отже, оновлення каталога повинне бути зроблене автоматично. Інше обмеження - вартість підтримки веб-сайту і браку у простій інтеграції з існуючими системами, типу оплати, логістики і контролю ресурсів. Обмеження не запобігають від широкого використання. Установка і перенесення магазина швидкі і легкі. Комерційні каталоги нижчого класу Стан електронної комерції показує, що маленькі каталоги магазинів будуть скоро пов'язані з програмним забезпеченням мережі сервера. Це дасть можливість створення невеликого магазина он-лайн, використовуючи готові інструменти. Обов'язок продавця полягатиме в тому, щоб управляти веб-порталом, а головну ціну складає постійний інтернет-зв'язок. Щоб уникати потреби у дорогій підтримці інтернет-зв'язку, деякі спеціалізовані компанії пропонують місце на виділених серверах. Архітектуру такого рішення показано на малюнку 9.4.2. Малюнок 9.4.2. Віртуальний каталог. У цій моделі хост як сторінка каталога містить віртуальні каталоги багатьох торгових компаній. Компанії можуть використовувати он-лайн портали, які відвідуються браузерами, щоб створити і відновити власні віртуальні каталоги. Інструменти легкі у використанні, але вимагають ручного оновлення змісту веб-сторінок. Торгові учасники, що використовують комерційні каталоги нижчого класу: · не повинні купувати і використовувати їх власний сервер і необхідні апаратні засоби; · не повинні підтримувати постійний інтернет-зв'язок; · не повинні підтримувати всі елементи і процеси, пов'язані з безпекою: захист даних, брандмауер, контролюючі; · підтримують подвійні сервера; · виконують відновлення і архівацію даних. Інша перевага такого рішення - можливість відділення деяких систем, наприклад, шляхів оплати. Це дуже зручне рішення для звичайного бізнесу, який хоче приєднатися до електронного бізнесу.
|
||||||||
|