Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модель брокера

Це - найпростіший спосіб представити продавця - відносини покупця. Мета полягає в тому, щоб продати даний набір продуктів. Модель характеризується привабливою упаковкою, швидким постачанням і відповідним обслуговуванням оплати. Модель брокера - хороше рішення для інтернет-магазинів. Відносини в цьому магазині представлені в таблиці 9.5.1.

Таблиця 9.5.1. Модель брокера.

 

2.Модель, яка задовольняє індивідуальним потребам

Модель спроектована для того, щоб задовільнити вимоги клієнта. Цей спосіб вести бізнес зручний для того, щоб продати продукти, розроблені для клієнтів. Пропозицію охоплює ряд заявок, які можуть бути оброблені по індивідуальних потребах і перевагах. Наприклад, можуть бути запропоновані програми для формування комп'ютерної системи, щоб замовляти одяг і т.д. У такий спосіб ми отримуємо нову додаткову недорогу пропозицію. Крім того, виробник отримує засіб ведення опитувань. Таблиця 9.5.2 показує потік повідомлень в моделі.

Таблиця 9.5.2. Модель індивідуального клієнта.

3.Модель контактів

Третя модель в електронній комерції представляє пропозицію через остаточного покупця. Це - свого роду традиційний аукціон. Мета полягає в тому, щоб знайти відповідного постачальника для клієнта. Продукт, що продається, не змінюється, але ми маємо можливість оптимізувати ціну.

Ця модель корисна для того, щоб продати мінливі в часі продукти і дешеву операцію, типу замовлення готельних номерів, квитків авіалінії і відпустки. Співпраця клієнт-постачальник показано в таблиці 9.5.3.

Табл. 9.5.3. Модель контактів.

5. Платежі

Форми платежів змінюються часто. Декілька основних форм:

· готівка,

· чек,

· поповнення рахунку,

· кредитна картка,

· дебітова карта,

· електронний гаманець.

Різні форми оплати популярні в США і Західній Європі. Головним чином використовуються кредитні картки. У Польщі здебільшого використовується оплата після постачання. Проте, така форма не є найзручнішою для того, щоб робити покупки он-лайн, особливо для покупки інформації:

Малюнок 9.6.1. Платежі в Польщі.

Існують такі переваги в категорії операцій: для операції БДБ використовується поповнення рахунків в банку, для БДС - кредитні картки, для КДК - чеки або готівка. У застосуванні повинен бути взятий до уваги тип оплати.

Мікроплатежі і наноплатежі

У разі електронних операцій розглядають різні розміри платежів. Книги часто купуються через інтернет; типовий клієнт купує зазвичай одну книгу і платить кредитною карткою. Проте, обслуговування кредитної картки є дорогим і обробляє маленькі операції дуже дорого. Таким чином було введено поняття мікрооплати, і мікроплатежі сполучені у великі операції. Є також наноплатежі, які розглядають ціни нижче чим 1 USD, наприклад, для використання веб-сайтів.

Агрегація платежів може проводитися на стороні клієнта, але зазвичай - сервера, в цілях забезпечення безпеки. Наприклад, платіж може бути перерваний на стороні клієнта через витягання файлу з даними. Рішення проблеми - зберігати рахунок клієнта на сервері і записувати кожну транзакцію. Перевага зберігання даних на стороні клієнта полягає в тому, що на сервері не зберігається величезна кількість даних.

Агрегація на стороні клієнта або сервера може бути замінена платежем або вдосконаленим платежем. У першому випадку постачальник отримує платіж через мінімальну кількість транзакцій. У другому - постачальник реєструє транзакції і вимагає платіж, коли їх число перевищить порогову величину. Переваги і недоліки платежів показані в таблиці 9.6.2.

Малюнок 9.6.2.

Кредитні картки

Платіж кредитними картками - процес, що складається з трьох кроків:

1.Авторизація - банк підтверджує (або відмовляє в підтвердженні) транзакцію у момент покупки.

2. Квитанція платежу - банк-трейдер отримує інформацію по транзакціях і доставляє їх в банк, який випустив картку. Банк обробляє платіж.

3. Обслуговування рахунку - отримання платежу від банку, що випустив картку, банку-трейдеру.

Інтернет-бізнес зосереджено на двох проблемах:

1. Досягти стану, в якому транзакції фіналізіются в он-лайн режимі.

2. Зробити обробку кредитної картки трейдера повністю автономною.

Існують декілька перешкод в цьому рішенні. Багато володарів кредитних карток вважають інтернет ненадійним і небезпечним, із-за чого уникають надсилання інформації через нього. Крім того, трейдер може сумніватися в тому, що клієнт існує і це не обман.

Банки не беруть на себе відповідальність за транзакції під назвою "Володар картки не присутній" (Cardholder Not Present, CNP).

Трейдер повинен враховувати обмін продуктами або повернення грошей. Малюнок 9.6.3. показує просту оплату кредитною карткою.

Малюнок 9.6.3. Оплата кредитною карткою.

Покупець заповнює он-лайн форму покупки і відправляє її на сервер продавця. Дані зберігаються в базу і переносяться в термінал пункту продажу. Термінал надсилає інформацію по мережі банку. Схема проста в реалізації. Але у неї є декілька недоліків:

· Недолік безпеки в доступі до інтернету на шляху між клієнтом і сервером.

· Дані зберігаються в базі даних і можуть бути використані іншим оператором.

· Відсутність автоматичного введення даних на стороні продавця.

Перших два недоліки можуть бути усунені шляхом введення кодованих каналів і стандартних безпечних каналів зв'язку в мережевих серверах. Зв'язок між браузером і сервером кодується відкритим ключем. Він використовується для кодування повідомлень, приватний ключ - для розкодування. Приватний ключ зберігається на сервері, а відповідні відкриті ключі доступні клієнтам. У такого рішення є дві переваги: пересилка даних кредитної картки відбувається через кодований канал, відкритий і приватний ключ підтверджує покупця і продавця. На жаль, це не покращує дії продавця.

Процес обслуговування кредитних карток може бути прискорений введенням карткових шлюзів. Вони автоматично отримують дані картки і пересилають їх мережі обслуговуючому банку. Це позбавляє від ручного введення даних і можливих помилок.

Електронні гаманці

Електронні гаманці мають систему типу декілька-банків: кожен клієнт, який використовує систему для покупки і кожен магазин, одержуючий гроші за продаж товару, повинні створити рахунок. Рахунок повинен отримувати платежі, наприклад, з особового рахунку або дебітової картки. Така система не вимагає ні банківського рахунку, ні кредитної картки, тому нею може користуватися кожен. Під час покупки клієнт автоматично звертається до компанії, яка обслуговує його електронний гаманець. Дається особистий ідентифікаційний номер, і клієнт підтверджує запит. Гроші пересилаються з гаманця рахунку магазина, і клієнт повертається на портал інтернет-магазина. В цей час продавець інформується про оплату.

Перевага такого рішення - відсутність необхідності пересилки всіх даних кредитної картки по мережі. Потрібні тільки PIN і пароль. Продавець може запитати адресу для доставки. Недолік рішення - попередня оплата покупки.


Читайте також:

  1. G2G-модель електронного уряду
  2. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  3. Абстрактна модель
  4. Абстрактна модель
  5. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  6. Американська модель соціальної відповідальності
  7. Англійський економіст У. Бріджез пропонує модель організаційних змін за такими напрямками.
  8. Англо-американська модель
  9. Англо-американська модель
  10. Багатомірна лінійна модель регресії.
  11. Багатосегментна модель
  12. Багатоцільова багатокритеріальна модель обґрунтування рішень в полі кількох інформаційних ситуацій




Переглядів: 720

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інтернет-магазин | Безпека

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.