МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПІСЛЯМОВАПідбиваючи загальні підсумки, зазначимо, що проблема прав, свобод та обов'язків людини і громадянина надзвичайно багатопланова та змістовна. Цим зумовлюється той факт, що у даній навчальній дисципліні не висвітлені, та й не могли бути розглянутими усі питання цієї тематики. А тому вчені, які займаються проблемами прав людини прагнули охопити найбільш загальні та важливі теми, гострі та дискусійні проблеми, наявні недоліки в розробці теорії та практики прав людини, в законодавстві про права, свободи та обов'язки та окремих напрямах їх реалізації. Насамперед, йшлося про конституційні права, свободи та обов'язки людини і громадянина. Окремі приклади фахівцями у сфері прав людини наводилися з Конституції України та деяких кодексів і законів. Вчені-конституціоналісти, які займаються проблемами прав людини дійшли висновків, сутність яких у твердженнях, що історію розвитку прав, свобод та обов'язків людини і громадянина слід розглядати, як комплекс соціально-культурних, світоглядних, філософських та правових передумов їх формування і розвитку, нормативного закріплення, зокрема, український практичний досвід. Основу розвитку і сучасного функціонування прав, свобод та обов'язків людини і громадянина становить громадянське суспільство, яке є середовищем їх формування, а засобом їх реалізації та захисту є правова держава. У національному праві правовий статус людини і громадянина характеризується широким змістом, в основі якого є закріплення прав, свобод та обов'язків громадян України, іноземців, осіб без громадянства, біженців та інших осіб, що теж знайшло своє відображення в підручнику. Фахівці, які займаються проблемами прав людини вважають, що слід комплексно розглядати механізм реалізації і захисту прав, свобод та обов'язків зокрема в нього, насамперед, гарантії їх забезпечення, юридичні елементи механізму та процес практичного втілення можливостей у дійсність. На думку вчених-конституціоналістів, суб'єктами забезпечення реалізації та захисту прав, свобод та обов'язків людини і громадянина є судові і правоохоронні органи. А тому в даному навчальному курсі розглянута діяльність таких правоохоронних органів, як прокуратура, СБУ, внутрішніх справ, митних, охорони державного кордону, податкової служби, виконання покарань, контрольно-ревізійних, серед недержавних - адвокатури. У даній навчальній дисципліні вносяться практичні пропозиції щодо удосконалення законодавства і практики його реалізації в Україні. Рекомендована література Читайте також:
|
||||||||
|