Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Післяпосівне (піджив­лення) .

Технологія та системи внесення добрив.

Вносити добрива потрібно за певною системою, яка б забезпечувала високий рівень мінерального живлення рослин упродовж усього вегетаційного періоду. Водночас не можна допускати внесення понад міру завищених доз добрив, що може стати причиною небажаних наслідків.

Основою побудови правильної системи внесення добрив є:

- забезпе­ченість грунту елементами мінерального живлення;

- біоекологічні особливості порід;

- розмір вилучення поживних речовин з грунту разом з садивним матеріалом;

- результати польових та вегетаційних досліджень.

Вірно визначена доза добрива може гарантувати близький до оптимального рівень живлення рослин протягом усього веге­таційного періоду та забезпечити високий вихід доброякісного садив­ного матеріалу, але тільки при внесенні добрив за раціональною системою. Основою для розробки раціональної системи застосування добрив є особливості росту та живлення окремих порід на різних етапах їх розвитку. Тому ефективність добрив багато в чому залежить від строків і способів їх внесення . Залежно від строків внесення розрізняють : допосівне (основне добриво),

припосівне (присадивне добриво),

Основне Основне органічне та мінеральне добриво вносять до сівби або садіння під глибоку оранку. Час внесення залежить від багатьох умов: ґрунту, клімату, агротехніки вирощування садивного ма­теріалу та властивостей добрив (азотні - весною).

Припосівне (присадивне) добриво призначене для живлення рослин у початко­вий період їх життя. У цій фазі сіянці більшість рослин не мають ще добре розвиненої кореневої системи і тому слабо використовують до­брива, що внесені під глибоку оранку. Для забезпечення сіянців і саджанців елементами мінерального живлення у початковий період весною вносять легкодоступні форми добрив безпосередньо в зону загортання насіння чи садіння рослин. Сучасні комбіновані сівалки та саджалки дозволяють одночасно висівати насіння та вносити припосівне добриво. На осінні посіви при­посівне добриво вносять весною по розтало-мерзлому ґрунту або під час першого боронування.

Підживлення рослин має велике значення для задоволення потреб рослин в поживних речовинах, нестача яких іноді спостерігається у періоди інтенсивного росту садивного матеріалу.

Розрізняють підживлення кореневе, коли добрива вносять в ґрунт або на його поверхню, і позакореневе, коли елементи мінерального жив­лення потрапляють у рослини через листя при обприскуванні їх розчином добрива.

Азотні добрива доцільно вносити весною на початку утворення ли­сточків, а фосфорно-калійні – у період активного росту сіянців та сад­жанців. Перші сприяють швидкому росту листя, другі – розвитку ко­реневої системи.

Позакореневе підживлення найефективніше у степових незрошуваних розсадниках. Для цього використовують 0,5%-й розчин карбаміду і 20%-й розчин суперфосфату та калійних солей. Норма витрати рідини становить 800-1000 л/га на одне обприскування.

 

Питання для самоконтролю

 

1. Класифікація елементів мінерального живлення .

2. Класифікація добрив, які застосовуються в розсадниках.

3. Органічні добрива, їх характеристика та умови застосування.

4. Мінеральні добрива їх класифікація та характеристика.

5. Органо-мінеральні добрива та особливості їх використання.

6. Бактеріальні (мікробіологічні) добрива та особливості їх внесення.

7. Сучасні види добрив на прикладі добрив "Osmocote".

8. Основні ланки системи внесення добрив в розсадниках та їх значення в забезпеченні рослин елементами мінерального живлення.

 




Переглядів: 843

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Застосування добрив у відкритому та закритому грунті. | Соціологічні дослідження освіти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.