МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ДЛЯ ВРАЧЕЙ-ИНТЕРНОВ И ОРДИНАТОРОВРАСПИСАНИЕ ЛЕКЦИОННОГО КУРСА ПО СМЕЖНЫМ СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ Висновки Емоційний світлюдини єскладним та різноманітним. У ньому виділяють власне емоції, почуття та емоційні стани, хоча цей поділ є досить умовним, оскільки емоційні стани вбирають у себе різні емоції. Сила, темп і ритм емоційних реакцій, як і емоційна врівноваженість, бувають різними і є індивідуальними для кожної людини, оскільки обумовлені типом нервової системи. Емоції виступають як внутрішні спонукання до діяльності та обумовлюють її динаміку. Емоційні стани можуть підвищувати чи знижувати життєдіяльність людини. Потрібно керувати власним емоційним станом. Стресові впливи не повинні перевищувати пристосувальних можливостей людини, оскільки в таких випадках наступає погіршення її самопочуття, виникають хвороби і трапляється навіть смерть. Тривалий стрес пригнічує імунітет людей, робить їх піддатливими до інфекцій та злоякісних утворень. Список рекомендованої літератури 1. Вилюнас В. К. Психология эмоциональных явлений. – М., 1976. 2.Дерябин В. С. Чувства, влечения, эмоции. – Л., 1974. 3.Додонов Б. И. Эмоция как ценность. – М. , 1978. 4.Изард К. Эмоции человека. – М., 1980. 5.Кириленко Т. С. Виховання почуттів. – К., 1989. 6.Кондаш О. Хвилювання. Страх перед випробуванням. – К., 1981. 7.Обуховский К. Психология влечений человека. – М., 1972. 8.Основи психології: Підручник /За ред. О. В. Киричука, В. А. Роменця. – К.,1996. 9.Пиз А. Язык жестов / Пер. с англ. – Воронеж, 1992. 10.Психология эмоций: Тексты. – М., 1984. 11.Рейковский Я. Экспериментальная психология эмоций. – М., 1979. 12.Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии – СПб, 2000 (Серия «Мастера психологии). 13.Селье Г. Стресс без дистресса. – М., 1982. 14.Симонов П.В. Потребностно-информационная теория эмоций // Вопросы психологии. – 1982. – № 6. 15.Фресс П., Пиаже Ж. Экспериментальная психология. –М., 1975. Вып.5. 16. Лозниця В.С. Психологія і педагогіка: основні положення. Навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліни. – К., 2001.
Завдання до індивідуальних занять та самостійної роботи студентів Підготуйтесь до співбесіди за темами: 1. Використання категорії «стан» у психологічній науці. 2. Рівні вивчення психічного стану. 3. Вплив тривоги на зв’язок емоційних станів і властивостей особистості. 4. Особливості емоційного стресу. 5. Типи особистостей, схильних до стресу. 6. Розкриття особистості через емоційну готовність до творчої діяльності. Поміркуйте! 1. Які види емоцій Ви знаєте? 2. Чи завжди характер емоційної реакції людини є адекватним до характеру самого впливу? 3. Чим почуття відрізняються від емоцій? 4. У чому проявляється суб’єктивність переживань? 5. Що розкривається в змісті почуттів? 6. Що таке стрес? Чим стрес відрізняється від дистресу? 7. Що мають на увазі вчені, які пишуть про «шкідливий вплив стресу»?
Ключові поняття теми Емоції, почуття, настрій, власне емоції, афект, фрустрація, стрес, фаза резистентності, фаза виснаження, фізіологічний стрес, емоційний стрес, стресогенна ситуація, стресор, воля, спонукальна функція волі, гальмівна функція волі, фази вольової дії, позитивні вольові якості. РЕЦЕНЗІЯ
на конспект лекцій з курсу «Психологія і педагогіка» для студентів і аспірантів усіх форм навчання всіх спеціальностей
Опорний конспект лекцій призначено для студентів і аспірантів усіх форм навчання всіх спеціальностей, які вивчають нормативну дисципліну гуманітарного циклу “Психологія і педагогіка». Автори опорного конспекту лекцій виходять зі специфіки завдань, що поставлені життям перед інтегрованим курсом “Психологія і педагогіка». Ці завдання вимагають розуміння особистості як найвищої цінності суспільства. Формування сучасного наукового уявлення про особистість стає вкрай необхідним для фахівців з економіки, які працюють у різних сферах суспільного життя. Сучасний висококваліфікований фахівець повинен уміти аналізувати та враховувати в своїй діяльності інтереси, потреби, риси характеру, інтелектуальні та психофізіологічні якості, стереотипи спілкування, розглядаючи їх у певній системі як у окремих індивідів, так і у контексті складних міжособистісних відносин. Опорний конспект лекцій написано авторами на основі аналізу та критичного осмислення вітчизняних та зарубіжних навчальних посібників з курсу психології. Матеріал опорного конспекту забезпечує володіння основними термінами та поняттями психологічної і педагогічної науки. Варто відзначити, що система подання навчального матеріалу (схеми, таблиці, лаконічні коментарі) сприяє швидкому та адекватному сприйманню та розумінню складного матеріалу курсу, націлює на активізацію навчальної діяльності. Рецензовані матеріали представляють собою актуальний та корисний навчальний матеріал з курсу «Психологія і педагогіка», який доцільно рекомендувати до видання.
Зовнішній рецензент Соколов В.М. доктор історичних наук, професор
Завідувач кафедри С.М.Кіршо
Секретар С.Л.Каражей
Психологія і педагогіка. Опорний конспект лекцій для студентів та аспірантів економічних спеціальностей (Одеса: ОДЕУ, ротапринт, 2009 р. - 94 с.)
Укладачі: Валентина Володимирівна Доброжанська Світлана Михайлівна Кіршо Клавдія Петрівна Добровольська Валентина Іллівна Долинська Антоніна Віталіївна Крижановська Ірина Яківна Нікуліна Лідія Костянтинівна Спиридонова
|
||||||||
|