МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
О с н о в н аVІІ Матеріали методичного забезпечення заняття VІІ.1. Матеріали контролю для підготовчого етапу заняття. 1. Загальна смертність, її провідні причини в окремих регіонах, облік. 2.Методика розрахунку показників загальної смертності. 3.Методика розрахунку спеціальних показників смертності. 4.Основні причини смертності у різних вікових групах. 5.Показники дожиття до запропонованих ВООЗ років, показник потенційно втрачених років життя. 6. Структура причин смертності серед чоловіків , жінок, дітей 0-14 років. 7.Які тенденції характерні для сучасної демографічної ситуації в Україні? 8. З якою метою використовуються демографічні дані у практиці охорони здоров’я? 9. Поняття материнська смертність, рання і пізня. 10. Середня очікувана тривалість життя, особливості в Україні, значення.
VІІ.2.Матеріали для самоконтролю : Тестові завдання (α=ІІ): Матеріали для самоконтролю : А Завдання для самоконтролю Особливості показників смертності в Україні : А)-підвищення смертності в працездатному віці, Б) –зниження показників загальної смертності; В) –підвищення показників смертності серед дітей; Г) – підвищення показників смертності у похилому віці; Д) зниження смертності жінок. Еталон відповіді: А, Г.
2.Які документи заповнюють, якщо дитина померла на 5 добу? А) «Лікарське свідоцтво про смерть»(ф.№106/0-95) або «Фельдшерська довідка про смерть» В) «Лікарське свідоцтво про перинатальну смерть», Г) «Медичне свідоцтво про народження»
Еталон відповіді: В, Г. VІІ.3. Матеріали контролю для заключного етапу: Тестові завдання (α=ІІІ)
VІІ.4. Матеріали методичного забезпечення самопідготовки студентів. Орієнтовна карта для організації самостійної роботи студентів з навчальною літературою
VІІІ. ЛІТЕРАТУРА: 1. Ю.В. Вороненко, В.Ф. Москаленко (під ред.) – Соц. медицина та організація охорони здоров’я. Тернопіль, “Укрмедкнига”. 2000 р., с. 117-131. 2. Під ред. Ю.В.Вороненка, В.В.Рудень - Соціальна медицина та організація охорони здоров’я. Посібник до практичних занять. Львів, „Новий світ”, 2004р., с. 6-36. 3. Ю.В. Вороненко – Посібник із соціальної медицини та організації охорони здоров’я. Київ, “Здоров’я”, 2002 р., с. 94-102.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|