Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






DEVELOPING PERCEPTUAL SKILLS

XX век

Баскаков, Николай Николаевич

Бродский, Исаак Израилевич

Белоусов, Пётр Петрович

Горб, Владимир Александрович

Дубиновский, Лазарь Исаакович

Жутовский, Борис Иосифович

Козлов, Энгельс Васильевич

Корин, Павел Дмитриевич

Корнеев, Борис Васильевич

Лактионов, Александр Иванович

Ломакин, Олег Леонидович

Любимов, Александр Михайлович

Невельштейн, Самуил Григорьевич

Нестеров, Михаил Васильевич

Орешников, Виктор Михаилович

Остроумова-Лебедева, Анна Петровна

Пушнин, Александр Тихонович

Ротницкий, Семен Аронович

Русов, Лев Александрович

Савинский, Василий Евмениевич

Серебрякова, Зинаида Евгеньевна

Шилов, Александр Максович

Шишкин, Георгий Георгиевич

 

Learning about art involves more than just looking at an object. It involves seeing, or perceiving. To perceiveis to become aware through the senses of the special nature of objects. These perceptual skills can be developed by increasing visual awareness. This can be done by closely studying an object or scene and examining the details.

To understand the difference between looking and perceiving, examine Figure 1-1. How would you describe this painting? You might note that this is a skillfully done picture of a coastal village. You might add that there are several people working outdoors, yet there is much more going on in this painting. Look again, and focus your attention on the trees. Notice that the branches are bare. This

observation provides a clue to the time of year: the scene is set in the fall or early winter. Next, look at the sky. Its appearance gives clues about the weather. Dark clouds have gathered overhead, signaling the approach of a storm. In fact, the storm has already reached portions of the town below. Notice the choppy seas toward the center of the painting.

Waves toss boats about, causing some of them to capsize. This is no ordinary storm. Nor is this a simple painting of an outdoor scene. It depicts people securing their homes minutes before a storm. It is a visual tale in which people prepare for the power of nature.




Переглядів: 575

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | UNIT 2. Various Forms of Art

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.