Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Applied Arts


(Figure 2-2).

There is no clear dividing line between fine arts and applied arts. The term applied artsis most often used to describe the design or decoration of functional objects to make them pleasing to the eye. Made either byhand or by machine, works of applied art areintended primarily to serve a useful function(Figure 2-2).Artists who create applied artsor crafts are usually referred to as designers,artisans, or craftspeople.


Ex. 3. Дайте відповіді на питання:

1. (The warm, intimate relationship of mother and child is captured in this wood carving). What do you consider to be the most impressive feature of this work: its visual appeal, or its powerful expression of emotion?

2. Do you think the work’s appearance and its emotional impact are equally important?

3. (The designs created by craftspeople are often highly complex and skillful). What impresses you most about this work, its design or its practical usefulness?

Ex.4. Розкрийте дужки, вживаючи дієслова в одному з граматичних часів:

1. Don’t go to Nick’s place now, he ( to work).

2. Yesterday the children (to do) all their homework before mother ( to come) home.

3. Mike (to eat) ice cream every day.

4. I always ( to get) up at eight o’clock, but tomorrow I (to get) up a little later.

5. He ( to read) a book at five o’clock yesterday.

6. My friend ( to like) pies.

7. We (to bring) a lot of berries from the wood. Now we shall make jam.

8. Look! Jane (to swim) across the river.

9. What you (to do) at 6 o’clock yesterday?

10. I (to come) back home by 3 o’clock yesterday.

Домашнє завдання:

Ex. 5.Вміти давати визначення різноманітним формам мистецтва.

Ex. 6.Напишіть 9 власних речень використовуючи різні граматичні часи.

Питання для самоконтролю:

1. Які форми мистецтва ви знаєте?

2. Як утворюються основні граматичні часи?




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Idols in the Studio

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.