МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Критерiї оцiнок.ВСТУП ПОЛТАВА ІСТОРІЯ УКРАЇНИ Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з курсу ВИЩИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ «УКРАЇНСЬКА МЕДИЧНА СТОМАТОЛОГІЧНА АКАДЕМІЯ» Медичний коледж
Для фармацевтичного відділення заочної форми навчання
Історія України – наша дорогоцінна спадщина. Вона охоплює віхи історичного шляху українського народу, який упродовж багатьох віків свого розвитку зробив значний внесок у світову цивілізацію. Опанування дисципліни передбачає вивчення історії розвитку українського народу у державотворчому, соціально-політичному, духовному та економічному вимірах і допомагає студентам усвідомити історичні корені свого народу, етапи його формування, цілісність та поступальність його історії. Викладення історії України подається в нерозривному зв’язку і взаємовпливах з історією інших країн та народів. Мета вивчення курсу "Історія України" – дати студентам ґрунтовні наукові знання з історії виникнення і розвитку українського народу, його державності, головних суспільно-політичних і соціально-економічних процесів, що відбувались в Україні. Завданням курсу „Історія України” є об’єктивне засвоєння студентами програмного матеріалу за допомогою різних форм і методів (семінарські заняття, самостійна робота, домашня контрольна робота), розуміння багатовимірності і суперечності історичного процесу на теренах України, а також оволодіння методами самостійної роботи з джерелами та історичною літературою. Методологічна основа вивчення курсу – це принципи об'єктивності та історизму, пріоритет загальнолюдських цінностей над політичними та класовими інтересами. Протягом вивчення цього курсу реалізується пізнавальна, практично-політична, культурологічна, виховна та інші функції, формується науковий світогляд студентів. У результаті вивчення дисципліни, що базується на вітчизняній та іноземній історіографії, студенти повиннізнати: – основні етапи формування і розвитку українського народу, його боротьбу за незалежність і державний суверенітет; – визначних діячів української історії, культури та техніки; – джерела і літературу з проблем курсу. Ґрунтуючись на знаннях, одержаних у процесі вивчення дисципліни, студенти повинні вміти: – встановлювати причинно-наслідковий зв’язок між подіями; – аналізувати історичний матеріал; – орієнтуватися в сучасних світових подіях через призму історичних подій минулого; – робити самостійні висновки та узагальнення. Курс "Історія України" охоплює період з найдавніших часів до сучасності. Він розглядає процес формування українського етносу в контексті становлення європейської і світової цивілізації, містить найважливіші соціально-економічні, політичні та державотворчі події, національно-визвольний та громадський рух, діяльність політичних партій, видатних осіб, внутрішню та зовнішню політику України. Оцiнка «ВIДМIННО»: 1. Бездоганне знання хронологiї в обсязi програми; 2. Чiтке видiлення головних рис перiодiв iсторiї України; 3. Безпомилкове визначення головних тенденцiй економiчного, соцiального та полiтичного розвитку України; 4. Вмiння аналiзувати iсторичний процес; 5. Вмiння робити самостiйнi узагальнення та висновки; 6. Лiтературна мова.
Оцiнка «ДОБРЕ»: 1. Орiєнтування у фактографiї, незначнi ускладнення при використаннi знань, незначнi помилки у хронологiї. Окремi неточностi в аргументуваннi; 2. Вмiння знаходити і аргументувати характернi особливостi перiодiв iсторiї України; 3. Правильне висвiтлення ходу та логiки подiй; 4. Вмiння робити загальнi висновки; 5. Добра мова.
Оцiнка «ЗАДОВIЛЬНО»: 1. Правильне висвiтлення окремих фактiв, але несуттєвi помилки в хронологiї; 2. Невмiння видiлити головнi риси і тенденцiї iсторичних процесiв, зайва деталізацiя; 3. Неконкретнi, загальнi слова і фрази, стосовно оцiнки подiй, слабка аргументацiя; 4. Вiдсутнiсть самостiйних узагальнюючих висновкiв; 5. Спрощена мова.
Оцiнка «НЕЗАДОВIЛЬНО»: 1. Суттєвi помилки в хронологiї; 2. Невмiння послiдовно викласти iсторичнi сюжети; 3. Вiдсутнiсть фактографiчної конкретики; 4. Нездатнiсть робити висновки; 5. Примiтивна мова. Основні етапи написання контрольної роботи: • вивчення та засвоєння основного кола питань визначеного курсу, робота по збиранню та обробці джерел, необхідних для виконання контрольної роботи; • розкриття суті теоретичних питань; • підведення підсумків по кожному питанню, формулювання власних висновків; • оформлення посилань та списку використаної літератури.
Джерелами для виконання контрольної роботи можуть бути: • наукові, науково-популярні, науково-публіцистичні, суспільно-політичні видання, що висвітлюють проблеми філософії, пов’язані з виконанням контрольної роботи; • періодичні видання ( наукові журнали, збірники тощо);
Читайте також:
|
||||||||
|