Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пропаганда.

Якщо підприємству вдається створити позитивне враження про себе і свою діяльність в цікавлячих його груп громадськості (включаючи власних працівників), то це значно полегшує досягнення поставлених цілей. Багато проблем, наприклад, залучення молодих фахівців та інших працівників, а також сприйняття ними цілей підприємства, вирішуються значно простіше, якщо фірма має позитивний імідж. Реклама таких підприємств сприймається з великою довірою.

Позитивна думка громадськості про підприємство не виникає саме по собі. Тому використання методів роботи з громадськістю в даному випадку неминуче. Часто буває так, що громадськість знає тільки про негативні сторони роботи підприємства (хімічні, фармацевтичні підприємства). Головне завдання у цій сфері Полягає у встановленні довіри і розуміння. Робота

громадськістю відрізняється від реклами продукт Реклама фірми головною метою має створення позитивного образу підприємства в очах громадськості.

Реклама фірми спирається, у першу чергу, на засоби масової інформації. У роботі з громадськістю використовуються наступні інструменти: & встановлення тісних контактів із пресою, радіо і телебаченням;

■ проведення прес-конференцій;

■ випуск добре оформлених річних звітів;

■ випуск ювілейних видань;

■ складання соціальних бланків і їхня публікація;

■ проведення екскурсій по підприємству та інші потрібні заходи для громадськості (наприклад, день відкритих дверей);

■ будівництво спортивних споруд;

- створення громадських організацій, союзів, клубів

- підтримка наукових праць.

Для проведення цих заходів можна використовувати практично будь-які події, пов'язані з успіхами підприємства в науці, виробництві і комерції, відповідним чином подаючи їх широкій громадськості.

Типовими помилками сприйняття заходів щодо паблік рілейшнз серед керівників більшості підприємств є наступні:

- розгляд цих заходів як таких, які можна розпочати під впливом моменту, без попереднього планування і фінансування;

- вони розглядаються як безкоштовні заходи, тому їх розміщення у ЗМІ безкоштовне. За місце або у передачі справді не треба платити, але щоб підготувати дійсно ефективний матеріал, необхідно привести велику підготовчу роботу;

- ці заходи, завдяки їхній ефективності та економічності, часом рекомендують використовувати замів реклами. Цей підхід є принципово невірним.

Реклама і паблік рілейшнз не замінюють, а доповнюють один одного. Коли вони використовуються в комплексі один з одним для просування продукції, вони допомагають швидше досягти мети - реалізації Продукції, налагодження взаєморозуміння між структурними підрозділами підприємства (з метою усунення конфліктів між ними), організації прямих стосунків з людьми під час проведення прес-конференцій, симпозіумів і конгресів.

Підготовка прес-релізів.

Прес-реліз, або інформаційне повідомлення - найбільш розповсюджений спосіб передачі конкретної інформації про підприємство пресі й один із найпопулярніших інструментів з-поміж заходів паблік рілейшнз. Його розсилають за заздалегідь підготовленими списками поштою, традиційною та електронною, факсом або доставляють кур'єром. Адресні списки повинні постійно перевірятися і коригуватися, особливо щодо точності написання імен, прізвищ і посад тих, кому вони безпосередньо адресовані.

Підходи до написання тексту прес-релізу загалом аналогічні тим, що нами розглянуті раніше: він повинен у ясній і стислій формі викладати суть повідомлення. Тут не варто витрачати багато часу на створення хитромудрого заголовка, тому що редактор, як правило, пише його сам. Відповідно треба розуміти, що прес-реліз для масових видань і служб новин та спеціалізованих технічних видань не може бути написаний в одному стилі.

Можна окреслити наступні основні правила підготовки прес-релізів:

- Використовуйте тільки одну сторону аркуша.

- Залишайте досить широкі поля ліворуч і праворуч.

- не робіть НІЯКИХ підкреслень, навіть у заголовку. Редактори воліють самі вирішувати, що потрібно виділити.

- Всі абзаци, окрім найпершого, повинні починатися з нового рядка.

- Прес-релізи, що містять яку-небудь новину, повинні мати заголовок, що передає суть новини, але він повинен бути "зарозумілим". Редактори воліють бити свій заголовок.

- На бланку прес-релізу можна розмістити видруковану друкарським способом шапку з назвою й адресою організації, яка поширює прес-реліз. У шапці потрібно вказати номер телефону, за яким можна зателефонувати в денний і, по можливості, вечірній час. Ці дані необхідно повторити наприкінці прес-релізу з вказівкою імені особи (осіб), до якої (який можна звернутися за додатковою інформацією.

- По можливості прес-релізи повинні бути короткими, щоб їх можна було розмістити на одній сторінці Якщо це неможливо, у нижньому правому куті сторінки вказати "див. далі".

- На прес-релізі необхідно вказати дату, причому краще повторити в нижньому лівому куті останньої сторінки, якщо прес-реліз довгий.

- Намагайтеся уникати, наскільки це можливо, використання великих літер. Вони повинні вживатися тільки в іменах, прізвищах і географічних назвах інших власних іменах, наприклад, у назвах підприємств і організацій.

- Числівники в тексті від одного до дев'яти потрібно писати прописом, а далі - цифрами. Дати, номери будинків пишіть цифрами. Якщо пропозиція починається з числівника, подавайте його пре сом.

- Слово "відсоток" більш доречне, ніж знак "%", температуру так само краще писати розгорнуто приклад, 35 градусів за Цельсієм). Лапки використовуються ТІЛЬКИ для позначення прямої мови.

Прес-конференції і презентації продукції ста

усе більш популярним методом передачі інформації пресі. Насамперед треба розуміти, що якщо є інший спосіб поінформувати пресу про ваші досягнення, наприклад, через прес-реліз, краще скористатися ним. Якщо ж необхідно продемонструвати який-небудь зразок продукції або зробити важливе повідомлення щодо нових проектів або напрямків діяльності, що можуть викликати запитання, тоді проводити їх дійсно необхідно.

Представники ЗМІ із задоволенням приймають запрошення на фуршет, якщо це дає їм можливість одержати нову інформацію і поспілкуватися з керівництвом підприємства в неформальній обстановці. Однак вважати, що вони підуть куди завгодно, аби їм піднесли частування, невірно.

Запрошення на ці заходи повинні висилатися заздалегідь, не менш ніж за один-два тижні, а редакторам щомісячних видань ще раніше. При цьому напередодні проведення заходу бажано зателефонувати до всіх цих редакцій і скласти попередній список учасників.

У запрошенні необхідно чітко вказати тему і, по можливості, імена основних доповідачів. Бажано навести і деякі подробиці, щоб додатково зацікавити редакторів. Зрозуміло, що необхідно точно вказувати місце, дату і час проведення заходу. Як це не дивно, але саме про це, як і про організацію реєстрації присутніх, іменні значки в співробітників підприємства, служби паблік рілейшнз чомусь часом забувають.

Для всіх учасників заходів повинні бути підготовлені папки з інформаційними і рекламними матеріалами, а також текстами виступів доповідачів. Тексти виступів потім розсилаються в редакції. Зрозуміло, що самі папки повинні бути фірмовими, з чіткою вказівкою назви підприємства і його емблем. Непогано, якщо в них будуть вкладені невеликі рекламні сувеніри.

Офіційна частина не повинна здаватися занадто затягнутою, краще більше часу залишити для відповідей на запитання і неформальне спілкування. При демонстрації продукції треба передбачити можливі для коленого учасника ближче ознайомитися з нею. закінченні офіційної частини бажано запросити учасників на келих шампанського з легкими закусками і кавою.

Взагалі, підприємство не зобов'язане підтримувати стосунки зі ЗМІ, але якщо його діяльність викликає інтерес у громадськості, то така співпраця значно зменшить імовірність того, що в повідомленнях з'яві перекручування інформації.

На великих підприємствах такими заходами займаються спеціально підготовлені співробітники, навіть на невеликих підприємствах варто признач співробітника, який би відповідав за зв'язки зі ЗМІ регулярно відслідковував матеріали по своїй фірмі основних конкурентах, а також шукав способи налагодження всебічних контактів з журналістами і репор- терами.

 

 


Читайте також:

  1. ПР, реклама і пропаганда.
  2. Пропаганда.




Переглядів: 794

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Реклама: сутність, цілі та види. | Стимулювання збуту та персональний продаж.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.034 сек.