![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Двоїстий симплекс-методОцінками плану прямої задачі є рядок Двоїстий симплекс-метод: Нехай необхідно розв’язати задачу лінійного програмування, подану в канонічному виді:
Тоді двоїстою до неї буде наступна задача:
Нехай, початковий базис складається з m векторів Нехай На підставі першої теореми двоїстості план двоїстої задачі відшукуємо у вигляді: Отже, вектор, що відповідає компоненті
У прямому симплекс-методі спочатку виявляють змінну, яку слід ввести у базис, а в двоїстому симплекс-методі навпаки — спочатку визначають змінну, яку виключають з базису, а потім змінну, яку вводять у базис.
Алгоритм двоїстого симплексного методу:
1. Необхідно звести всі обмеження задачі до виду « 2. Якщо всі оцінки векторів Інакше необхідно вибрати найбільшу за модулем компоненту 3. Якщо в і-му рядку, що відповідає змінній
що дає змогу вибрати вектор, який буде включено в базис.
4. Виконавши крок методу повних виключень Жордана-Гаусса, переходять до наступної симплексної таблиці (Переходять до пункту 2). Читайте також:
|
||||||||
|