Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Воля + Уважність.

Формальні правила логічного висновку і генерації нових правил

Уміння і Навички = множина правил + множина фактів,

«Примхи» = Неадекватність поводження + Таланти + Стилі.

Таким чином, ОПР як керований об'єкт, піддається впливу середовища на двох рівнях:

■ фізичному - через фізичний носій за допомогою створення передумов для зміни умов життя ОПР (аналог нижнього рівня ієрархії потреб по Маслоу);

■ психологічному - відновленням інформації у сфері підсвідомого впливу (сфера семантичних систем двох або декількох ОПР, одночасно приналежні їм і не усвідомлено приналежна як мінімум одному ОПР).

«Примхи» - це стійкі аномальні фрагменти ІБ ОПР, що виникають внаслідок навчання або виникнення фізичних дефектів під впливом зовнішнього середовища. Ці фрагменти часто відрізняються неповнотою або суперечливістю стосовно ІБ ОПР у цілому. Суперечливість і неповнота не завжди є деструктивними дефектами ІБ ОПР, що призводять до неадекватної або нераціональної поведінки ОПР як джерела занепокоєнь керівництва. Іноді вони можуть бути причиною позитивних для ОПР «відхилень» - талантів ОПР.

Талант - це аномальна здатність індивіда швидко приймати ефективні рішення в локальній сфері людської діяльності. Така аномалія може мати місце тільки тоді, коли, ІБ ОПР «очищена» від складових, що штучно збільшують час пошуку правильного рішення, але які можуть бути корисні для прийняття рішень в інших ситуаціях.

Саме уміле використання «примх» забезпечує можливість харизматичному менеджерові домогтися надвисокої продуктивності праці співробітника. Не підкріплені логікою розумового процесу неадекватна «активація» тих або інших потреб людини створює іноді непогані можливості для успішного застосування неекономічних прийомів морального мотивування. При цьому існує деякий зв'язок «примх» з можливістю підвищення креативності ОПР. Креативність можна оцінити середньостатистичною глибиною логічного висновку, здійснюваного ОПР при обмеженнях на тимчасові ресурси:

Креативність = Здатність абстрактно мислити + Широта поглядів +

+ Оригінальність + Незалежність мислення + Допитливість +

Глибина логічного висновку визначається здатністю ОПР розрізняти суб'єктивні оцінки впевненості в альтернативних варіантах висновків.

Стилі ОПР - це переваги ОПР, які віддаються прийомам вирішення різних задач у стандартних для організації ситуаціях (керування, пошук знань, спілкування з людьми тощо). Вони характеризують психологічні особливості поведінки ОПР і є симбіозом (поєднанням) умінь і навичок ОПР. Оскільки «навчання» стилям відбувається під впливом зовнішнього середовища в стандартних ситуаціях, то стилі є одним з різновидів «примх».

Критичною умовою для прийняття раціональних рішень є властивість ОПР, пов'язана з управлінням увагою. Зміна пріоритетів уваги ОПР здійснюється після зміни значень показників важливості окремих інформаційних термів (ключових моментів) його ІБ. Найважливішою складовою ІБ ОПР, нерівномірно розподіленою за її кластерами, є система цінностей:

Система цінностей = Цільова система +

+ Припустимі способи дій (мораль),

Цільова система = Взаємозв'язок цілей + Домінування і порядок +




Переглядів: 516

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особа, що приймає рішення | Поточний ступінь досягнення цілей.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.