Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Техніка проведення аукціону

Аукціони зручні для продавця з наступних причин:

1) концентрований попит на товари;

2) можливість продавати товари за найвищою із запропонованих цін;

3) відсутність необхідності пошуку покупця;

4) використання досвіду та спеціальних знань аукціоністів. Зручність аукціонів для покупців полягає в наступному:

1) можливість підбору потрібного асортименту товарів;

2) полегшення орієнтації в кон’юнктурі.

Для участі в аукціоні кожен бажаючий повинен оформити заявку та пропозицію на висунення товару на аукціон. У пропозиції вказується;

• повне найменування товару;

• його короткий опис;

• характеристика споживчих властивостей і якості;

• дані про кількість екземплярів;

• відомості про власника товару.

Експертна оцінка товарів завершується встановленням стартової ціни. У деяких випадках продавець і працівники аукціонного комітету можуть домовлятися про »резервну» ціну, нижче за яку товар не може бути проданий. Всі умови аукціонного продажу товарів фіксуються в аукціонній угоді, яка підписується зацікавленими сторонами.

Угода про участь в аукціоні містить наступні основні умови:

1. Найменування сторін - »Аукціоніст» і »Продавець».

2. Предмет угоди - Аукціоніст проводить (найменування місця проведення аукціону, термін) прилюдний продаж товарів Продавця за найвищу ціну, а Продавець надає свої товари для продажу.

3. Обов’язки Продавця - вій повинен за_днів до відкриття аукціону надати індивідуально певні товари або партії товарів відповідно до переліку, що додається до справжньої угоди.

4. Обов’язки Аукціоніста:

1) організує прилюдний продаж товарів Продавця в суворій відповідності з розробленими і встановленими Правилами аукціону, які повинні бути доведені до кожного учасника;

2) виплачує Продавцю протягом днів належну суму.

5. Винагорода Аукціоніста - Продавець виплачує Аукціоністу до початку аукціону винагороду в розмірі_. Винагорода не може обчислюватися у вигляді процентного відрахування від остаточної суми операції. Отримання винагороди Аукціоністом від Покупця регламентується Правилами проведення аукціону.

6. Відповідальність сторін - регламентується чинним законодавством, Правилами аукціонного продажу та угодою.

7. Юридичні адреси сторін.

Техніка проведення аукціону поділяється на 4 стадії (етапи):

1) підготовка аукціону;

2) огляд товарів;

3) аукціонний торг;

4) оформлення аукціонної операції та передача товару покупцю.

1. Підготовка аукціону. Починається за 2-3 місяці до майбутнього аукціону. Прийняті від продавців товари сортуються залежно від якості за лотами (стандартна партія або одиниця товару). Кожному лоту надається номер, під яким він продаватиметься з аукціону. Від кожної партії відбирається зразок.

Після закінчення сортування аукціонний комітет випускає каталог з вказівкою номерів лотів, сорту та кількості одиниць товару в кожному лоті. Каталог розсилається можливим покупцям з додатком Правил аукціонного торгу. У правилах указуються:

1) порядок огляду товарів;

2) порядок продажу та фіксації цін;

3) порядок укладення контрактів;

4) право продажу товарів третім особам;

5) порядок зняття товару з торгів;

6) розмір відсотка, який стягується з вартості куплених товарів на користь адміністрації аукціону;

7) порядок вирішення суперечок між сторонами. У каталозі повідомляється:

• дата відкриття аукціону, його тривалість і місце проведення;

• час, встановлений для огляду товару;

• час проведення торгів;

• останній день платежу за придбання товару.

Звичайно в каталозі однакові за якісними показниками лоти групуються в більші партії - страти, які в каталозі відділяються один від одного лініями.

У підготовку аукціону входить також сповіщення потенційних покупців про терміни проведення торгу. Для цього за 1,5-2 місяці до початку аукціону в пресі розміщаються рекламні оголошення з вказівкою:

• умов, місця та часу проведення торгів;

• кількості й асортименту пропонованих до продажу товарів. Дуже ефективним засобом інформування служать яскраво

оформлені рекламні щити та транспортери, що розташовуються:

• в місцях проведення аукціону;

• на території торговельних підприємств;

• на фасадах будівель, де проводиться аукціон. Разом з цим може застосовуватися:

• радіо- та телереклама;

• розсилка потенційним покупцям рекламних брошур, проспектів, рекламних листів і т. д.

2. Огляд товарів. Обов’язковою умовою організації аукціону є завчасне надання потенційним покупцям можливості ознайомитися з товаром.

Огляд товарів проводиться звичайно за тиждень або за 10 днів до відкриття торгів. Кількість днів, відведених для огляду товарів, залежить від розмірів аукціонної експозиції. Скорочення термінів, що відводяться для огляду, може бути досягнуто шляхом удосконалення устаткування залів (спеціальні стенди, візки, денне освітлення і т. д.).

Попередній огляд товарів є обов’язковим, оскільки за умовами аукціонного торгу ніякі претензії щодо якості товарів до продавців і організаторів аукціону після продажу не приймаються (крім прихованих дефектів). Тому покупці повинні уважно оглянути виставлені зразки і в каталозі зробити відмітки номерів лотів і стрингів, які їх зацікавили.

Покупець може ознайомитися не тільки із зразками товарів, але і зі всіма лотами, які його зацікавили (звичайно він цього не робить, оскільки довіряє організаторам аукціону).

На аукціонах чаю та тютюну проводиться дегустація відібраних покупцем зразків. Крім того, покупці під час огляду можуть придбати зразки вподобаних ними партій для додаткової перевірки їх якості.

3. Аукціонний торг. Торги починаються в наперед визначену годину і день і проводяться в спеціальному аукціонному залі, що має форму амфітеатру. При гласному способі аукціоніст оголошує номер чергового лота, називає початкову (стартову) ціну і питає: »Хто більше?» Якщо чергового підвищення ціни не пропонується, аукціоніст після триразового запитання: »Хто більше?» ударяє молотком, підтверджуючи, що даний лот проданий останньому, що назвав найвищу ціну.

Покупець, що хоче придбати товар, піднімає сигнальну табличку, лицьова сторона якої звернена до аукціоніста, і оголошує ціну, що перевищує стартову. Аукціоніст повторює кожну запропоновану покупцем ціну і називає місце, звідки надійшла ціна. У тих випадках, коли через відсутність інтересу до даного лота або внаслідок змови покупців не вдається досягти наміченого рівня продажної ціни, аукціоніст має право без пояснення зняти лот з торгу і виставити його пізніше знову. До удару молотка аукціоніста покупець має право відкликати зроблену пропозицію про ціну.

У складі президії аукціону, крім аукціоніста, знаходяться його помічники, які спостерігають за поведінкою покупців.

Покупцю, що купив перший лот у стрингу і бажає придбати за тією ж ціною інші лоти з даної партії, надається перевага перед іншими покупцями.

У разі виникнення розбіжностей між адміністрацією аукціону та покупцем за першою зберігається право перепродажу будь-якого лота. Претензії можуть бути висунуті адміністрації до продажу наступного лота.

Темп аукціонних торгів дуже високий, і для продажу одного лота в середньому потрібно менше ЗО сек. Таким чином, за 1 год. продають понад 300 лотів.

При автоматизованій системі проведення аукціонного торгу над столом аукціоніста встановлений циферблат з рухомою стрілкою. Аукціоніст встановлює стрілку на найнижчій ціні. Кожен покупець має на закріпленому за ним місці кнопку, яку він натискає тоді, коли бажає зробити покупку за пропонованою ціною. Якщо одночасно декілька покупців натиснуть кнопки, стрілка просунеться до вищої ціни, а на спеціальному табло поряд з циферблатом спалахують номери цих покупців. Стрілка просуватиметься до вищої ціни до тих пір, поки не залишиться один покупець. У цей момент вона зупиняється і на табло з’являється номер цього покупця. Операція вважається завершеною і не може бути анульована іншим покупцем. Дана система застосовується і при використанні способу продажу товарів на зниження ціни (в основному для товарів, що швидко псуються).

4. Оформлення аукціонної операції і передача товару покупцю. Після закінчення торгів покупець оформляє аукціонну операцію. Адміністрація аукціону вручає покупцю контракт на куплений товар. Контракт має типову форму. Покупець підписує контракт і повертає його в контору аукціону, залишивши собі копію. На підставі контракту бухгалтер виписує товарний чек у 2-х екземплярах. У чеці вказуються:

• найменування товару;

• номер інформаційної карти;

• номер лота;

• остаточна аукціонна ціна;

• відомості про покупця;

• дата продажу.

На підставі товарного чека, оплаченого покупцем, бухгалтер реєструє продаж товарів в аукціонній відомості для подальшого розподілу виручки (різниці між стартовою і продажною ціною) між власником товару й організаторами аукціону.

Терміни вивозу товару з аукціонного складу залежать від виду товару (як правило, для товарів, що не швидко псуються, протягом 2-3 тижнів).

 

Тема 8 БІРЖІ І БІРЖОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

8.1. Поняття, риси, функції бірж


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. IV. Агротехніка квітково-декоративних рослин відкритого грунту.
  3. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  4. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  5. Агротехніка вирощування сіянців модрини
  6. Агротехніка вирощування сіянців ялини
  7. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  8. АНТИЧНА НАУКА І ТЕХНІКА
  9. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  10. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  11. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  12. Архаїчна техніка




Переглядів: 967

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Техніка проведення аукціону | Цілі здійснення біржових операцій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.