Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прив'язка створених груп до інформаційної структури сайту.

Розподіл ключових слів на групи відповідно до частоти запитів і ступеня конверсії відвідувачів.

Складання семантичного ядра.

Аналіз аудиторії.

5. Визначення кількості застосувань ключових слів або їх словосполучень та їх щільності у тексті (остаточна цифра залежить від конкуренції за виявленими запитами).

6. Написання самого тексту.

7. Верстка сторінок (оптимізаційна верстка).

Аналіз аудиторії.Текст, що розміщується на сайті, оказує вплив на його відвідувача на різних рівнях і повинний мати високі конверсійні здібності. Структура, стиль, фактичне наповнення тексту повністю залежить від цільової аудиторії сайту. Аудиторію сайту, наприклад, інтернет-магазину можна поділити на такі групи:

- ті, хто шукає інформацію (ті, хто цікавляться), це сама велика група користувачів;

- ті, хто вибирає товар або послугу (шукачі), за кількістю користувачів це середня група;

- ті, хто шукають продавця вибраного товару або послуги (покупці), сама невелика група.

Для того, щоб врахувати інтереси даних груп відвідувачів на ньому сайту створюються відповідні розділи, наприклад, розділ зі статтями, в яких надаються корисні поради щодо вибору товару певної категорії.

Складання семантичного ядра сайту виконується в декілька етапів. Першій етап - початковий вибір ключових слів. На момент підготовки текстів на сайт набір ключових слів вже повинен бути відомий. Для складання початкового списку використовують:

- варіанти назви товару, послуги, синоніми, переклад, транслітерацію;

- сленгові, професійні, скорочені та помилкові варіанти назв;

- варіанти назв складових частин товару або послуги;

- варіанти назв найбільш великих споживчих рішень на основі даного товару або послуги;

- задачі і проблеми покупця, які вирішують ці товари або послуги;

- поняття якості, привабливості товару або послуги;

 

На третьому етапі здійснюється нарощування початкового списку слів на основі аналізу статистики пошукових систем за можливими запитами (порядок роботи з сервісами статистики пошукових систем див. матеріал теми 1).

Далі виконується розподіл ключових слів на групивідповідно до частоти запитів:

- відібрані слова і словосполучення аналізуються на предмет відповідності інтересів користувачів;

- потенційна аудиторія розбивається на групи відповідно наборам слів, що використовуються у запитах;

- з даних груп вибираються цільові групи, далі за наборами слів, що ними використовуються оптимізується Web-сайт.

 

При оптимізації сайту можна виділити дві стратегії - оптимізація під невелику кількість високо популярних ключових слів, або під велике число малопопулярних. На практиці зазвичай поєднуються обидві. Недоліком високочастотних запитів є високий рівень конкуренції по ним. Для молодого сайту не завжди буває можливо піднятися на перші сторінки результатів видачі по цих запитах. Для низькочастотних ж запитів, часто буває достатнім використання потрібного словосполучення на сторінці, або мінімальної текстової оптимізації.

Після того, як набір ключових слів приблизно відомий, слід визначити основне ядро слів, під які проводитиметься оптимізація. Низькочастотні запити не вимагають особливої оптимізації. За дуже популярним фразами рівень конкуренції як правило дуже високий, тому треба реально оцінити можливості свого сайту. Для оцінки рівня конкуренції слід підрахувати ряд показників для першої десятки сайтів у результатах видачі пошукової системи:

- середній PageRank сторінок у видачі;

- середній тематичний індекс цитування (ТІЦ) сайтів, чиї сторінки потрапили у видачу;

- середнє число зовнішніх посилань на сайти у видачі по версії різних пошукових систем (перш за все Google і Яндекс);

 

Варто також звернути увагу на такі додаткові параметри, як: число сторінок в Інтернеті, що містять заданий пошуковий термін (іншими словами число результатів пошуку); число сторінок в Інтернеті, що містять точний збіг заданої фрази (як при пошуку в лапках).

Ці додаткові параметри допоможуть оцінити складність виведення сайту перші місця у результатах пошуку по заданій фразі. Крім параметрів зазначених вище, можна також перевірити які сайти з видачі присутні в основних каталогах, таких як каталоги DMOZ (каталог Google), Yahoo і Яндекс. Аналіз усіх зазначених вище параметрів і порівняння їх з інформацією власного сайту дозволять досить чітко передбачити перспективи виведення сайту в зону відомості пошукових систем по зазначеній фразі.

Уточнення пошукових запитів виконується вже після того, як сайт зверстаний і зроблені певні кроки щодо його просування. У цьому випадку використовується додаткова статистика за ключовими словами: відомий рейтинг сайту у видачі пошукових систем з тієї чи іншої фрази, а також число відвідувачів сайту з цієї фрази. Отже, можна визначити фрази, за якими відвідувачі приходять на сайт (вдалі фрази) і фрази, по яких немає або майже немає трафіку. Крім виділення невдалих фраз, можна знайти нові вдалі варіанти. Наприклад, побачити, що деяка фраза, під яку не робилося ніякої оптимізації, приносить непоганий трафік. Таким чином, можна отримати новий, уточнений набір ключових слів. Після цього слід приступити до розбудови сайту - зміни текстів під більш вдалі словосполучення, створення нових сторінок під нові знайдені фрази. За статистикою, на головну сторінку сайту припадає до 30%-50% всього пошукового трафіку, її найкраще видно в пошукових системах і, як правило, вона має найбільше зовнішніх посилань. Тому головну сторінку сайту слід оптимізувати під найбільш популярні і конкурентні запити. Кожну сторінку сайту слід оптимізувати під 2-3 основних словосполучення (і, можливо, під ряд низькочастотних запитів) [16]. Це збільшить шанси виходу в топ пошукових систем за заданими фразами.

 

Об'єм тексту на сторінці. Щільність ключових слів. Пошукові системи віддають перевагу сайтам, які мають багатий інформаційний зміст, тому слід прагнути до збільшення текстового наповнення сайту. Оптимальними вважаються сторінки, що містять 500-3000 слів або 2-20 кб. тексту (від 2 до 20 тис. символів).

Щільність ключового слова на сторінці показує відносну частоту змісту слова в тексті. Щільність вимірюється у відсотках. Наприклад, якщо задане слово зустрілося 5 разів на сторінці з 100 слів, то щільність цього слова рівна 5%. Дуже низька щільність приведе до того, що пошукова система не надасть належного значення цьому слову. Занадто висока щільність здатна включити спам-фільтр пошукової системи (тобто сторінка буде штучно знижена в результатах пошуку із-за надмірно частого вживання ключової фрази). Оптимальною вважається щільність ключового тексту 5-8% [5].

SEO-текст – це текст, який з визначеною щільністю наповнений ключовими словами з семантичного ядра сайту (ключові слова – запити користувачів).

В зв’язку з тим, що SEO-текст призначений для читання з монітору, у тексті необхідно застосування розподіл на смислові блоки, абзаці, списки. Кількість застосувань ключових слів у SEO-тексту розраховується за формулою [5]:

 

 
 


, де

 

V - необхідний (заданий) об'єм тексту в знаках з пробілами;

0,05 – коефіцієнт щільності ключового слова (5%);

K- кількість символів (з пробілами) в словосполученні, за яким здійснюється оптимізація тексту;

R - кількість необхідних застосувань слова (словосполучення) у SEO-тексті.

 

У SEO-тексті особлива увага приділяється початку і кінцю тексту, тобто першій і останній (третій) частинам тексту. Ключове слово (словосполучення) обов'язково повинно бути включеним у перші 256 символів тексту [5]. Крім того, необхідно враховувати, що інформація, яка находиться наверху сторінки сприймається людиною як сама важлива, як інформація, що визначає вісь її остаточний зміст.

Оптимізаційна верстка. Сутність оптимізаційної верстки полягає в тому, щоб зробити Web-сайт привабливим і зрозумілим для пошукових систем, це досягається за рахунок:

- формування спеціального змісту у деяких HTML-тегах;

- структуризації Web-сайту: сторінки повинні бути поділені на групи і оптимізовані під різні типи пошукових запитів;

- структуризації кожної Web-сторінки: текст на сторінці повинний бути поділений на невеликі блоки;

- найголовніше у текстовому змісті сайту повинно бути розташоване на його початку (у першому абзаці) – інформація, що знаходиться нагорі сторінки сприймається як головна.

 

Формування змісту основних тегів буде показане у методичних матеріалах до лабораторного заняття. Тут покажемо тільки важливість формування змісту тегу <description>.

Даний тег виконує функцію стислого опису змісту тексту сторінки. Така інформація має назву сніппету.Сніппет допомагає користувачу зрозуміти, що він побачить, якщо зробить перехід на цю сторінку. Перш за все роботом пошукової системи у сніппет включається зміст тегу <title>. Інша частина сніппету може бути різною.

Правильне написання змісту даного тегу дозволяє зробити ще одне своєрідне рекламне оголошення у результатах видачі пошукової системи за певним запитом. Зміст тегу description має дуже велике значення у формуванні привабливого змісту про сайт у результатах пошуку. Покажемо це на прикладі.

За запитом «контекстная реклама» у пошукової системі (ПС) Google на першій сторінці у результатах пошуку можна побачити інформацію про сайт агентства Aweb (рис. 25).

 

Рис. 25. Результати видачі Google за запитом «контекстная реклама»

Сніпет сторінки включає 4 рядка, які складаються із заголовку сторінки, 2-х рядків, які були вибрані ПС саме з опису сторінки, тобто з тегу description і адреси сторінки. Перевірити це можна переглянувши зміст тексту сторінки (рис. 26).

 

 

Рис. 26. Html-код web-сторінки www.aweb.com.ua/ppc




Переглядів: 607

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Внутрішні фактори | Зовнішні фактори ранжування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.