Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Внутрішні фактори

Напрямки роботи з пошукової оптимізації

Всі фактори, що впливають на положення сайту у результатах видачі пошукової системи, можна розбити на зовнішні і внутрішні (табл. 2) [5].

 

Таблиця 2.

Напрямки роботи у просуванні веб-сайту

 

Внутрішні Зовнішні
1. Складання семантичного ядра сайту. Реєстрація сайту в каталогах.
2. Приведення тексту і розмітки сторінок у відповідність до відібраних запитів. Обмін посиланнями.
3. Поліпшення якості і кількості тексту на сайті. Покупка посилань.
4. Стилістичне оформлення тексту. Публікація відомостей про сайт у новинах, тематичних ресурсах.
5. Поліпшення структури сайту та його навігації. Публікація відомостей про сайт у сервісах закладок.
6. Використання внутрішніх посилань.  

 

Відповідно до даних напрямків організується робота щодо просування веб-сайту. Внутрішні фактори знаходяться під повним контролем власника веб-сайту. Зовнішні фактори частково залежать від власника сайту.

Оптимізація контенту сайту. Види контенту сайту надані на рис. 24. Особливості контенту сайту полягають у такому:

- контент сайту повинний бути комплексним з оптимальним розміщенням і використанням тексту і графіки;

- цікавими для відвідувача є позитивні тексти, корисні дані, стиль написання;

- привабливим для відвідувача є можливість отримання необхідної інформації з сайту;

 

Рис. 24. Види контенту сайту

Етапами оптимізації текстів сайту є наступні:


Читайте також:

  1. Абіотичні та біотичні фактори.
  2. Агрегування та факторизація
  3. Аналіз внутрішніх ризиків
  4. Біологічні небезпеки. Вражаючі фактори біологічної дії. Пандемії, епідемії, масові отруєння людей.
  5. Біологічні фактори
  6. Біотичні фактори
  7. Біотичні фактори та їх вплив на деревні рослини
  8. В.Винниченко – голова і генеральний секретар з внутрішніх
  9. Валовий внутрішній продукт
  10. Валовий внутрішній продукт — це сукупна ринкова вартість кінцевої продукції та послуг, що вироблені резиден­тами країни за рік.
  11. Взаємодія органів публічної влади з органами внутрішніх справ
  12. Види і структура внутрішніх правовідносин у приватних аграрних підприємствах кооперативного і корпоративного типів.




Переглядів: 539

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Просування сайту за допомогою пошукової оптимізації | Прив'язка створених груп до інформаційної структури сайту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.