Всі фактори, що впливають на положення сайту у результатах видачі пошукової системи, можна розбити на зовнішні і внутрішні (табл. 2) [5].
Таблиця 2.
Напрямки роботи у просуванні веб-сайту
№
Внутрішні
Зовнішні
1.
Складання семантичного ядра сайту.
Реєстрація сайту в каталогах.
2.
Приведення тексту і розмітки сторінок у відповідність до відібраних запитів.
Обмін посиланнями.
3.
Поліпшення якості і кількості тексту на сайті.
Покупка посилань.
4.
Стилістичне оформлення тексту.
Публікація відомостей про сайт у новинах, тематичних ресурсах.
5.
Поліпшення структури сайту та його навігації.
Публікація відомостей про сайт у сервісах закладок.
6.
Використання внутрішніх посилань.
Відповідно до даних напрямків організується робота щодо просування веб-сайту. Внутрішні фактори знаходяться під повним контролем власника веб-сайту. Зовнішні фактори частково залежать від власника сайту.
Оптимізація контенту сайту. Види контенту сайту надані на рис. 24. Особливості контенту сайту полягають у такому:
- контент сайту повинний бути комплексним з оптимальним розміщенням і використанням тексту і графіки;
- цікавими для відвідувача є позитивні тексти, корисні дані, стиль написання;
- привабливим для відвідувача є можливість отримання необхідної інформації з сайту;