Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Просування сайту за допомогою пошукової оптимізації

Проектування сайту

Конкурентний аналіз - це практика вивчення досвіду компаній, що діють в аналогічній галузі і що борються за схожих клієнтів або покупців. Детальне вивчення конкуруючих проектів є одним з основних етапів, з якого починається розробка або модернізація веб-сайтів. Відповідно до існуючої практики на даний етап витрачається до 70% і до 50% бюджету [6]. При цьому детально вивчаються всі сильні і слабкі сторони конкуруючих ресурсів. При проведенні конкурентного аналізу необхідно звернути увагу на організацію навігації по сайту, стильове оформлення і форму подачі матеріалів сайту, якість ілюстрацій, кількість розділів сайту та наявність особливих рішень, що вигідно відрізняють сайт від конкурентів. Одним з видів конкурентного аналізу є бенчмаркінг.

Бенчмаркінг (англ. Benchmarking) - підхід до планування діяльності компанії, що припускає безперервний процес оцінки рівня продукції, послуг і методів роботи в інших організаціях з метою використання отриманих знань у роботі своєї організації.

Конкурентний аналіз сайту можна зробити по правилам, що розроблені спеціалістом з питань web-usability Якобом Нільсеном, засновником і керівником компанії "Nielsen Norman Group" [36]. Для цього у таблиці з переліком правил необхідно проставити бали для кожного з правил, при цьому якщо правило непридатне для сайту, то його потрібно виключити з розрахунку.

Потім потрібно розрахувати відсотки балів від загальної кількості для кожного блоку і для всіх правил. Для хорошого сайту рейтинг повинен бути більше 80%. Якщо сайт набирає менше 50 балів, то сайт необхідно повністю перепроектувати. Якщо сайт набирає від 50 до 80 балів, то потрібно перепроектувати деякі блоки, або перекомпонувати розміщення. Правила нульові показники, що мають, необхідно сформувати в "проблемний список", це і буде перелік проблем які необхідно виправити.

Загальними рекомендаціями для проведення конкурентного аналізу можуть бути таки:

- важливо вивчати не тільки прямих конкурентів, корисні інновації можуть виникнути в суміжних галузях;

- необхідно особливо уважно вивчати інновації та «фішки», так як саме вони дають потужні конкурентні переваги;

- не слід порівнювати сайти непропорційних компаній;

- необхідно регулярно проводити аналітичні роботи, наприклад, один раз на рік.

Пошукова оптимізація (англ. search engine optimization, SEO) – послідовність дій, що необхідні для підвищення позиції сайту у результатах, що генеруються пошуковими системами у відповідь на певні запити користувачів. Зазвичай, чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більше зацікавлених відвідувачів переходить на нього з пошукових систем. Таким чином, метою SEO оптимізації є залучення потенційних клієнтів на сайт.

Використання методів пошукової оптимізації є найбільш ефективним способом залучення клієнтів на сайт. За статистикою 80% покупок з комерційних сайтів виконують відвідувачі, що приходять на сайт з пошукових систем [5].

Завдання пошукової оптимізації полягає в томущоб сайт потрапив у зону видимості пошукової системи, для цього він повинний бути оптимізованим під пошукові системи. Такий текст має назву SEO-тексту.

 


Читайте також:

  1. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel
  2. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  3. Аналіз цін конкурентів проводиться за допомогою
  4. Вертикальне наведення.Вертикальне наведення виконується за допомогою прицілу, бічного рівня і підйомного механізму.
  5. Вибір кращих альтернатив за допомогою бінарних відношень
  6. Визначення розміру полів за допомогою розбиття статті на 9 рівних частин
  7. Виконання лінійної регресії за допомогою функцій Excel
  8. Використання природничої перетворювальної функції рослинності в оптимізації урбоекосистем має назву фітомеліорації .
  9. Вимірювання опорів за допомогою магнітоелектрич­ного вимірювального механізму
  10. Вимоги до документів, що виготовляються за допомогою друкарських пристроїв
  11. ВИТРАТИ КОРПОРАЦІЙ НА ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
  12. Виявляння витоку за допомогою гідравлічного преса




Переглядів: 660

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація веб-сайтів | Внутрішні фактори

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.