Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Класифікація веб-сайтів

На даний час не існує єдиної класифікації типів Інтернет-сайтів. Як правило, сайти розрізняють за задачами, що вирішуються сайтом. Один з варіантів класифікації веб-сайтів наведено на рис. 23. Розглянемо більш докладніше класифікацію сайтів мережі Інтернет [14].

За доступністю сервісів. Відкриті - всі сервіси повністю доступні для будь-яких відвідувачів і користувачів. Напіввідкриті - для доступу необхідно зареєструватися. Закриті - повністю закриті сайти організацій (у тому числі корпоративні сайти), особисті сайти приватних осіб.

За природою змісту.Статичні - весь вміст заздалегідь готується. Користувачу видаються файли в тому вигляді, в якому вони зберігаються на сервері. Динамічні - вміст генерується спеціальними скриптами (програмами) на основі інших даних з будь-якого джерела.

 

Рис. 23. Варіант класифікації веб-сайтів

 

За фізичним розташуванням.Зовнішні сайти мережі Інтернет – забезпечують доступ будь-якому користувачу мережі Інтернет. Локальні сайти - доступні тільки в межах локальної мережі. Це можуть бути як корпоративні сайти організацій, так і сайти приватних осіб в локальній мережі провайдера.

За задачею, що вирішується сайтом.Сайт-візитка - містить загальні дані про власника сайту, вид діяльності, історію, прайс-листи, контактні дані, реквізити, схему проїзду. Корпоративний сайт - містить повну інформацію про компанію-власника, її послуги або продукцію, події в житті компанії. Відрізняється від сайту-візитки повнотою наданої інформації, часто містить різні функціональні інструменти для роботи з контентом (пошук і фільтри, календарі подій, фотогалереї, корпоративні блоги, форуми). Може бути інтегрований з внутрішніми інформаційними системами компанії-власника. Може містити закриті розділи для тих чи інших груп користувачів - співробітників, дилерів, контрагентів тощо. Інтернет-магазин - веб-сайт з каталогом продукції, за допомогою якого клієнт може замовити потрібні йому товари. Промо-сайт - сайт про конкретну торгову марку або продукт, на таких сайтах розміщується вичерпна інформація про бренд, різні рекламні акції (конкурси, вікторини, ігри і тощо). Тематичний портал - це дуже великий веб-ресурс, який надає вичерпну інформацію з певної тематики. Портали містять засоби взаємодії з користувачами і дозволяють користувачам спілкуватися в рамках порталу (форуми, чати). Веб-сервіс – послуга, що створена для виконання будь-яких завдань в рамках мережі Інтернет. Прикладами таких сервісів можуть бути наступні: дошка оголошень, каталоги сайтів, пошукові сервіси, поштові сервіси, форуми, блоги, сайти обміну файлами, сайти соціальних мереж тощо.

Необхідно звернути особливу увагу на такий вид сучасних сайтів, як блоги. Блоги є новим модним засобом цифрових комунікацій в теперішній час, перспективним і простим шляхом підтримки діалогу зі своїми клієнтами і ринком, за допомогою якого інформація розповсюджується з неймовірною швидкістю.

Однак блог потрібен не тільки тому, що це модно. У сучасному електронному світі блоги стали потужним засобом, який здійснює реальний вплив на відвідувачів. Блоги дозволяють в декілька разів ефективніше використовувати бізнес без витрат на рекламні оголошення, спонсорство або інші види традиційного маркетингу. Зазвичай блог-маркетинг – це просто канал, який надає ще одну форму спілкування з клієнтами компанії і вашим ринком. Проте динамічні, змістовні та інформативні бізнес-блоги привертають увагу майбутніх, потенційних клієнтів до компанії, що є запорукою її подальшого розвитку і що не можливо зробити використовуючи будь-яки інші засоби комунікацій. Останнім часом набуває популярності сервіс мікроблогів Twitter. Особливістю Twitter є короткий формат повідомлення – всього 140 символів, але цей формат є основою популярності даного сервісу. Компанії все частіше починають використовувати Twitter для просування бренду, товару або ідеї. Наприклад, півроку тому компанія Dell опублікувала дані, що через свій Twitter-акаунт продала продукції на мільйони доларів.

 


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. V. Класифікація і внесення поправок
  3. V. Класифікація рахунків
  4. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  7. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  8. Банківський кредит та його класифікація.
  9. Банківські ресурси, їх види та класифікація
  10. Будівельна класифікація ґрунтів
  11. Будівельні домкрати, їх призначення, класифікація та конструкція.
  12. Будівельні лебідки, їх призначення, класифікація та конструкція.




Переглядів: 7970

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток web-сайтів | Просування сайту за допомогою пошукової оптимізації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.