МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розвиток web-сайтівМетодичні поради до вивчення теми ТЕМА 2. WEB-САЙТ – ОСНОВА ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ Веб-сайт в комп'ютерній мережі – це об'єднана під однією адресою сукупність документів (веб-сторінок) приватної особи або організації [6]. Веб-сайт можна вважати віртуальним офісом, який, як і справжній офіс приймає відвідувачів, користувачів мережі Інтернет. Від того наскільки професіонально він буде зроблений, як буде організовано спілкування з користувачем - потенційним клієнтом, залежить успіх маркетингу компанії в Мережі. Історія розвитку сайтів починається з середині 90-х років ХХ-го століття, коли у Мережі з’явилися перші веб-сайти і складається з декілька етапів. Сайти першого покоління з’явились у Мережі у 1994-1997 роки. Це були текстові, статичні сайти, інформація сайтів була не адаптованою під особливості сприйняття її з екрану, в дизайні сайтів було багато зайвої графіки, не було інтеграції з зовнішніми і внутрішніми програмами. Приклади того, який вигляд мали сайти першого покоління можна побачити, якщо скористатися інформацією, що надана у web- архіві, розташованого за адресою http://web.archive.org/collections/pioneers.html. Сайти другого покоління з’явились у Мережі у 1998-2002 роки. В даному випадку основою сайту вже була система управління контентом (СУК). Використання СУК означає перехід від статичного подання інформації на сайті до динамічного. Динамічне формування сторінки означає, що до моменту запиту сторінки користувачем Інтернету вона не існує, а формується сервером «на лету» у відповідь на запит. Це дозволяє швидко змінювати зміст і зовнішній вигляд сторінки в залежності від заданих параметрів. На сайті з’явилась спеціальна зона – екстранет, головною метою якої була персоніфікація спілкування з клієнтами: кожний клієнт компанії отримував свій власний «кабінет», в якому йому була доступна вся необхідна ділова інформація, а компанія – власник сайту - отримала можливість надавати різним клієнтам різні пропозиції щодо спільного ведення бізнесу. Крім того, у цей час робились перші спроби інтеграції сайту з зовнішніми і внутрішніми програмами. Незважаючи на суттєвий крок у перед в своєму розвитку, інформація на сайті, як і раніше була не адаптованою під особливості сприйняття її з екрану. Сайти третього покоління з’явились у Мережі у 2003 – 2005 роках. Тепер основою сайту була промислова система управління контентом, на цьому етапі виникає рішення «інтернет+екстранет+ Сучасний сайт – це сайт 4-го покоління, яке почало своє існування з 2006 року. Зараз сайт є частиною загальної інфраструктури компанії. Дизайн сайту змінився: ілюстрації є тільки там, де це дійсно необхідно. Сайт повністю інтегрується з внутрішніми корпоративними системами, іншими сайтами і мобільними сервісами, створюючи єдине комунікаційне середовище. Розвиток сайтів тісно пов'язаний з розвитком самої мережі Інтернет. Особливістю сучасного етапу розвитку Мережі, що має назву Web 2.0, є принцип залучення користувачів до наповнення сайту контентом. Саме за цим принципом створена і постійно розвивається онлайн-енциклопедія Wikipedia. Крім даного принципу, Web 2.0 характеризується появою і розвитком
Читайте також:
|
||||||||
|