Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проведення досліджень в Інтернет на основі аналізу пошукових запитів користувачів.

Матеріал, що призначений для вивчення в рамках даного питання є дуже важливим, тому що від результатів аналізу ринку залежіть доцільність відкриття бізнесу в Інтернет взагалі або результати аналізу можуть оказати суттєвий вплив на вибір методів організації й проведення рекламних кампанії в Мережі.

Як було зазначено вище, первинні маркетингові дослідження в Інтернет можуть бути організовані і проведені за допомогою такого засобу пошукової системи Google як форми. Докладніше цей процес буде розглянутий у методичних рекомендаціях до відповідної лабораторної роботи.

Вторинні маркетингові дослідження в Інтернеті базуються на пошукових запитах (запитах користувачів при пошуку інформації), яки відображають попит на відповідних цільових ринках в режимі реального часу. Особливості маркетингових досліджень даного типу є такі:

- основані на аналізі структури та динаміки пошукових запитів цільових ринків;

- не мають мовних, географічних, часових обмежень (наприклад, дозволяють аналізувати ситуацію на європейських ринках з України);

- мають переваги над традиційними методиками досліджень (аналіз ринкової статистики, анкетування);

- при дослідженні немає затримки на надходження інформації.

 

Методика проведення досліджень на основі аналізу пошукових запитів включає такі етапи:

- постановка задачі (цільовий ринок, географія, період);

- визначення семантичної групи ключових слів цільової аудиторії ринку;

- аналіз динаміки і структури семантичних груп слів в пошукових системах;

- корекція динаміки запитів на шумові фактори (приріст користувачів Інтернету, загальний приріст запитів у пошукових системах, рівень користування Інтернетом в цільових групах).

 

Групи ключових слів (фраз) формуються за допомогою наступних сервісів статистики провідних пошукових систем:

- www.wordtracker.com;

- direct.yandex.ru;

- adstat.rambler.ru/wrds;

- adwords.google.com.

 

Ключове значення під час проведення дослідження має вміння правильного використання сервісів (серверів) статистики ведучих на Україні пошукових систем Google та Яндекс. Сервера статистики представлені відповідними інструментами, що належать сервісам контекстної реклами (Google Adwords, Яндекс.Директ) пошукових систем Google та Яндекс.

Перш ніж розпочати роботу з інструментом системи Google Adwords – Інструмент підказки ключових слів (рис. 5), варто зареєструватися у пошукової системі Google для отримання доступу до власного акаунту або одразу ж пройти процедуру реєстрації у системі контекстної реклами Google Adwords. Крім того, акаунт є необхідним для використання всіх згаданих вище сервісів пошукової системи Google: пошти, календаря тощо.

 

 

Рис. 5. Інструмент підказки ключових слів

 

Під час використання даних інструментів слід перш за все правильно вказати регіон, кількість запитів з якого за певною тематикою вивчається, а також правильно налаштувати мову запиту (рис. 6). Доцільно провести дослідження запитів, що були набрані користувачами як українською так і російською мовами. Необхідно звернути увагу також на те, що сервер статистики Яндексу дозволяє переглянуті запити, що були зроблені користувачами за вказаний період, а також зробити перегляд частотності запитів на мапі України по її регіонам. В першому випадку крім кількості зроблених за минулий місяць запитів, можна отримати інформацію у вигляді графіку про тенденцію здійснення запиту користувачами у часі. Тобто, крім частотності, можна з’ясувати сезонність певного запиту. В другому випадку за допомогою відображення даних про запити по регіонах на мапі, можна швидко з’ясувати про популярність запиту у Інтернет-аудиторії той чи іншої області.

Пошукова система Google теж має відповідний інструмент, який дозволяє отримати дані про запити по регіонах, а також визначити тенденцію і сезонність запитів. Даний засіб має назву «Статистика пошуку» та є відокремленим від системи Google Adwords але з даної системи можна зробити перехід до нього.

 

Рис. 6. Статистика запитів, що може бути отриманою від сервера статистики пошукової системи Яндекс

 

На даний час користування даним засобом доцільно не по всіх випадках, тому що Google ще не отримав достатньо статистичної інформації з нашої країни за деякими запитами. Докладніше методика використання вище зазначених засобів надається у методичних рекомендаціях до відповідних лабораторних занять.

 

1.2. Термінологічний словник

Електронна комерція (англ. e-commerce) – здійснення будь-яких форм ділових угод (реалізація процесів продажів товарів та послуг) за допомогою інформаційних мереж.

Інтернет-маркетинг - (англ. internet marketing) — це практика використання всіх аспектів реклами в Інтернеті для отримання відгуку від аудиторії, яка включає як творчі, так і технічні аспекти роботи в мережі Інтернет, зокрема дизайн, розробку, рекламу і маркетинг. Крім того, Інтернет-маркетинг охоплює маркетингові дослідження в Інтернет, товарну політику, ціноутворення.

Пошукова система - програмно-апаратний комплекс з веб-інтерфейсом, що надає можливість пошуку інформації в Інтернеті. Під пошуковою системою зазвичай мається на увазі сайт, на якому розміщений інтерфейс системи. Програмною частиною пошукової системи є пошукова машина (пошуковий движок) - комплекс програм, що забезпечує функціональність пошукової системи і зазвичай є комерційною таємницею компанії-розробника пошукової системи.

Хмарна обробка даних – (англ. cloud computing) це парадигма, в рамках якої інформація постійно зберігається на серверах в Інтернеті і тимчасово зберігається на клієнтській стороні, наприклад, на персональних комп'ютерах, ігрових приставках, ноутбуках, смартфонах тощо.

 


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. V. Етичні правила психологічних досліджень
  3. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  4. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  5. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  6. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  7. Адгезиви на основі латексів у взуттєвій промисловості
  8. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.
  9. Адресація в Інтернет
  10. Адреси світових товарних бірж в інтернеті
  11. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень
  12. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад




Переглядів: 770

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сервіси пошукової системи Google у діяльності маркетологу | Розвиток web-сайтів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.