Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сервіси пошукової системи Google у діяльності маркетологу

Світ стрімко змінюється, розвиваються технології, але завдання маркетингу, по суті своїй, за останні сто років не змінилися: просування товару, визначення цільової аудиторії, розвиток і підтримка бренду, збільшення лояльності. Проте організація праці менеджера з маркетингу змінилася сильно. Тепер все, що потрібно маркетологу мати для повсякденної роботи - це пристрій для доступу в Інтернет. Платформа не має значення. При цьому все - інформація, додатки - знаходиться не на вашому пристрої (яке, до речі, кожен раз, при здійсненні доступу може бути різним), а в Мережі. Причому не на якомусь конкретному сервері, а фактично скрізь.

Ця концепція, що розвивається кількома компаніями, отримала назву - cloudcomputing. Хмара з інформацією, з якої по мірі необхідності з'являється саме те, що потрібно в даний момент. Однією з компаній, що надає ціле сімейство рішень, прийнятних як для малого і середнього бізнесу, так і для великих корпорацій є компанія Google. За допомогою цих інструментів можна організувати спільну роботу між співробітниками компанії над документами з будь-якої точки світу. Служби пошукової системи Google надають співробітнику компанії поштову скриню, інтернет-пейджер з можливістю мовного спілкування, календар-планувальник робочого дня і спільних заходів, редактор текстових документів, електронних таблиць, засіб для роботи з презентаціями з доступом через веб-інтерфейс, відео-хостинг тощо.

Пошта. Користувачу поштового сервісу Gmail надається поштова скриня обсягом більше 7 Гбайт. Істотною відмінністю від традиційного підходу до призначеного для користувача інтерфейсу є те, що сервіс немає ієрархії вкладених папок. Ідея досить проста: основним способом доступу до листів є пошук. Просто введіть слово, яке могло бути в листі, - і воно знайдеться. Для звуження області пошуку можна ввести не тільки слово, але й інформацію: про відправника, про діапазон дат, в якому був отриманий лист, про те, що до листа додається файл.

Тематично пов'язані листи групуються у ланцюжки і зберігаються під загальним заголовком. Антивірусний захист вашої пошти і анти-спамові захист забезпечується компанією Google.

Інтернет-пейджерорганічно вбудований не тільки в інтерфейс пошти, але й в усі інші програми. З його допомогою можна бачити, хто з ваших колег в даний час «перебуває на зв'язку», відправити йому коротке повідомлення. Для зручності можна встановити режим збереження всієї такого листування в архіві, щоб виконувати пошук і по ній. Є можливість голосового спілкування.

Календар-планувальник дозволяє заносити в нього події, запрошувати для участі у цих подіях своїх колег і партнерів і бачити календарі інших співробітників своєї компанії, що дозволяє вибирати, наприклад, час наради, що підходить для всіх його учасників. При зміні розкладу вам відправлять по e-mail повідомлення з повідомленням про це. Можна скласти список заходів на рік для своєї команди (конференції, семінари, відрядження, відпустка). Заходи в календарі можуть бути як разовими, так і повторюваними, список можна експортувати у файли кількох форматів і імпортувати файли з інших планувальників.

Засоби служби Документи. Текстовий редактор і редактор електронних таблиць, запускаються з веб-сервера. Це означає, що на вашому комп'ютері може не бути встановленого офісного пакетуі. Використання даного сервісу дозволяє заощадити кошти, що необхідні для розгортання власної ІТ-системи, а також забезпечує надійне збереження інформації. Пошукова система Google надає можливість ознайомитися з сервісами у демонстраційному режимі (рис. 4).

 

 

Рис. 4. Демонстраційний режим роботи служби Документи

Користувач повністю контролюєте доступ до своїх документів: можете залишити їх для особистого користування, дозволити певному колу колег переглядати їх, а деякими - не тільки переглядати, але й редагувати. Одночасно з документом можуть працювати до 50 осіб. При цьому видно, хто з колег працює цим же документом спільно з вами, і можете обмінюватися з ними коментарями за допомогою інтернет-чату.

У процесі спільної роботи над документами будь-які додавання і вилучення тексту будуть позначені кольоровими виділеннями з зазначенням автора виробленої редагування. Документи можна організовувати в папки, при цьому в одній папці можуть знаходитися документи з різними рівнями доступу.

Пакет для презентацій дає можливість створювати прості презентації, в яких відсутні мультимедійні візуальні ефекти, але іноді це тільки заважає сприйняттю ідей, які необхідно донести до аудиторії. Нагадаємо ще раз, що найважливішою особливістю всіх згаданих вище пакетів є саме можливість колективної роботи.

Крім зазначених вище засобів, у службу документу входять сервіси Рисунки і Форми. За допомогою першого сервісу можна спільно з іншими користувачами створювати організаційні діаграми, блок-схеми та інші ділові графічні схеми. За допомогою форм маркетологи мають можливість проводити первинні маркетингові дослідження, організовувати збір та аналіз інформації. Сервіс пропонує можливість використання 7 типів питань та більше 60 варіантів візуального оформлення. Відповіді на запитання можна переглядати у табличному вигляді або у вигляді діаграм та графіків, що також створюються автоматично.

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. IV. Розподіл нервової системи
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IV. Філогенез кровоносної системи
  8. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  9. POS-системи
  10. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  11. VI. Філогенез нервової системи
  12. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.




Переглядів: 789

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інтернет в маркетингу | Проведення досліджень в Інтернет на основі аналізу пошукових запитів користувачів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.