Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інтернет в маркетингу

Ведення бізнесу у мережі Інтернет вимагає необхідності отримання відповідей на низьку запитань. Спланувати і розробити свою стратегію ведення бізнесу у Інтернет дозволяють методи та інструменти Інтернет-маркетингу. Інтернет зробив і продовжує робити дуже сильний вплив на формування і розвиток світового інформаційного співтовариства. Як соціальне явище Інтернет - глобальний засіб комунікацій, що забезпечує обмін текстової, графічної, аудіо-і відео і доступ до онлайнових служб без територіальних і національних кордонів. Це ефективний інструмент досліджень, розвитку торгівлі та бізнесу, впливу на аудиторію. Технологічні можливості Інтернету обумовлюють швидкий розвиток світового інформаційного співтовариства. А з його розвитком змінюються і підходи до управління бізнесом і маркетингом як однією з його складових частин. Інтернет володіє унікальними характеристиками в порівнянні з традиційними інструментами маркетингу, що сприяє посиленню взаємозв'язку підприємств і споживачів.

Інтернет-маркетинг (internet marketing) — це практика використання всіх аспектів реклами в Інтернеті для отримання відгуку від аудиторії, яка включає як творчі, так і технічні аспекти роботи в мережі Інтернет, зокрема дизайн, розробку, рекламу і маркетинг. Крім того, Інтернет-маркетинг охоплює маркетингові дослідження в Інтернет, товарну політику, ціноутворення. Розглянемо деякі інструменти, що використовуються у інтернет-маркетингу.

Пошуковий маркетинг (Search Engine Optimization, SEO) — комплекс заходів для підняття позицій сайту в результатах видачі пошукових систем по певних запитах користувачів. Пошуковий маркетинг направлений на залучення цільової аудиторії на сайт. Звичайно, чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більше зацікавлених відвідувачів переходить на нього з пошукових систем.

Медійна (банерна) реклама за своїм характером впливу на користувача і принципом розміщення аналогічна рекламі у традиційних медіа.

Контекстна реклама автоматично зв’язується зі змістом сторінці, на якої вона показується і ділиться на пошукову, тобто таку, що відображається на сторінках пошукових систем, при видачі інформації по запиту користувача і власно контекстну рекламу, яка показується на сайтах, що є партнерами різних систем контекстної реклами.

Партнерські програми(Affiliate marketing) – використання власного сайту для перенаправлення трафіку на інші сайти, метод просування бізнесу в мережі (продавцями/
рекламодавцями), в якому партнер одержує винагороду за кожного відвідувача, покупця і/або продаж, що здійснені завдяки його зусиллям. Партнерська програма передбачає розміщення на своєму сайті реклами іншого сайту, що забезпечує перехід на нього у разі клацання користувачем по рекламному оголошенню.

E-mail маркетинг – розсилка рекламних пропозиції без прямої згоди одержувачів (спам), розсилка рекламних пропозиції за прямою згодою одержувачів, рекламні вставки у електронних журналах (інших електронних інформаційних виданнях, в яких періодично оновлюється інформація, наприклад, новини сайту).

Маркетингові дослідження -один з ключових інструментів маркетингової інформаційної системи сучасного підприємства. Інтернет, як середовище і засіб комунікації, що містить великий об'єм інформації практично зі всіх областей знань і має веб-сайти більшості провідних світових компаній, широкі шари споживачів, може бути використаний для проведення маркетингових досліджень. Інтернет – ефективний інструмент проведення вторинних досліджень: через дані web-сайтів, доступних за допомогою пошукових машин, каталогів та інших засобів пошуку, а також збору первинних даних – Інтернет-опити, спостереження і експерименти.

Товарна політика і ринок послуг в мережі Інтернет -мають свої особливості, пов'язані з характеристикою його аудиторії, що вимагає формування особливого оточення товару при його просуванні через Інтернет: надання інформації про товар і інструментів для проведення порівняльного аналізу його характеристик з аналогами, можливість придбання товару через Інтернет, створення іміджу, формування Інтернет – бренда, організація пред- і після продажного обслуговування, формування громадської думки і створення задоволеності покупця від придбання і використання даного товару.

Цінова політика в Інтернет –це мистецтво управління цінами і ціноутворенням, тобто мистецтво варіювати цінами залежно від положення товару і фірми на ринку, коли як канал розподілу використовується Інтернет. Ефективним інструментом оцінки попиту на продукцію фірми і виявлення оптимальної ціни товару служать Інтернет – аукціони.

При вивченні даного питання необхідно пам’ятати, що Інтернет-маркетинг включає цілий комплекс заходів, що забезпечують просування товарів та послуг у Мережі. Не варто обмежувати поняття Інтернет-маркетингу тільки банерної або контекстної рекламою, методами SEO-оптимізації, поштовими розсилками. Інтернет-маркетинг також охоплює методики проведення маркетингових досліджень у Мережі з метою визначення користувальницького попиту. Особливо слід зазначити важність урозуміння сутності 5 законів, що були сформульовані відомим американським інтернет-маркетологом Ральфом Уілсоном [12].

Першій закон має назву закону «тупикової вулиці» і свідчить про те, що будь-який новий бізнес схожий на магазин, відкритий на тупиковій вулиці куди ніхто не заходить. Тому перше, що необхідно зробити - вибігти на центральну площу і голосніше заявити про себе, та так щоб запам'яталося хто саме заявляє.

Другій закон формулюється як «дай і продай». Сутність цієї фрази полягає в тому, потрібно залучити відвідувачів до вашого сайту, віддавши щось вільно, а вже потім спробувати продавати що-небудь додаткове до цього.

Третій закон – це «закон довіри»: клієнти мають довіряти компанії, тому необхідно розмістити на сайті контактний телефон, адресу, схему проїзду і/або місця розташування офісу, показати фотографії.

Четвертий закон «притягувай і проштовхувай» означає необхідність створення такого сайту, що притягує людей, наприклад, привабливим контентом, а також регулярними розсилками якісної інформації електронною поштою.

П’ятий закон – «закон ніші»: великі бізнес-структури подібно Amazon.com і Wal-Mart мають гроші і репутацію, щоб "володіти" цілими сегментами ринку. Невеликий бізнес має успіх, шукаючи ніші, які або не заповнені, або тільки частково заповнені.


Читайте також:

  1. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  2. Адресація в Інтернет
  3. Адреси світових товарних бірж в інтернеті
  4. В. Розрахунки через Інтернет
  5. Взаємодія структур маркетингу з іншими
  6. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОПИТУ ТА ВИДІВ МАРКЕТИНГУ
  7. Види маркетингу
  8. Види маркетингу.
  9. Види маркетингу.
  10. Види організаційних структур служби маркетингу.
  11. Види попиту і маркетингу
  12. Визначення маркетингу й ключових понять курсу




Переглядів: 1002

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток Інтернет в Україні | Сервіси пошукової системи Google у діяльності маркетологу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.