Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види попиту і маркетингу

Види маркетингу в залежності від стану попиту

Стан попиту Задачі маркетингу Вид маркетингу
Негативний попит Створити попит Конверсійний
Відсутній попиту Стимулювати попит Стимулюючий
Потенційний попит Розвинути попит Розвиваючий
Зниження попиту Підвищити попит Ремаркетинг
Коливний попит Балансувати попит Синхромаркетинг
Цілковитий попит Підтримати попит Підтримуючий
Надмірний попит Знизити попит Демаркетинг
Ірраціональний попит Ліквідувати попит Протидіючий

 

Вид попиту Характеристика попиту Приклади ситуацій Вид маркетингу Задачі маркетингу
Негативний Велика частка споживачів недооцінює товар Деякі медичні послуги (щеплення, стоматологія), прийом на роботу інвалідів, осіб, що були ув’язненні Конверсійний Аналіз причин несприйняття товару; модернізація товару; зниження цін; активне стимулювання
Відсутній Незацікавленість у товарі, байдужість до нього Нові агротехнічні прийоми, впровадження розробок у виробництво Стимулючий Роз’яснення переваг використання товару
Потенційний Існуючі потреби не можуть бути задоволені товарами, що є на ринку Екологічно чисті продукти і автомобілі, мікрорайони, котеджі і будинки поліпшеного планування, нешкідливі сигарети Розвиваючий Визначення потенційного попиту; створення відповідних товарів і послуг
Що знижується Зниження інтересу з боку споживачів і скорочення обсягів продажу Застарілі моделі автомобілів, взуття, одягу, відвідування установ культури Ремаркетинг Аналіз причин падіння попиту; пошук нових ринків; модернізація; зміни в рекламі
Коливний Тимчасові коливання попиту Відвідування установ культури в звичайні і вихідні дні, баз відпочинку в період відпусток, навантаження на громадський транспорт в “часи пік” Синхромаркетинг Гнучке ціноутворення; підтримка якості товару; вивчення споживчих переваг
Цілковитий Пропозиція задовольняє попит Товари першої необхідності (основні продукти харчування) Підтримуючий Підтримка якості товару; вивчення споживчих переваг
Надмірний Попит перевищує пропозицію Санаторно-курортні установи в літній період, особливо модні товари Демаркетинг Підвищення цін; скорочення супутніх послуг; скорочення рекламної компанії

Цілі маркетингу



7. Маркетинг як вид діяльності повинен мати в арсеналі конкретні інструменти. Ними є найважливіші елементи маркетингу так звані “4Р”:

1. Product (продукт, товар);

2. Price (ціна);

3. Place (місце, збут, розподіл);

4. Promotion (просування).

Розглянемо кожен з елементів маркетингу:

Товар – ключовий елемент комплексу маркетингу, складовими якого є характеристики товару (дизайн, колір, упаковка, розмір, сервіс, торгова марка та асортимент).

Прийняття рішень за кожною зі складових товару передбачає передусім визначитися, що саме купує споживач, а вже потім якими характеристиками має бути наділений товар, за який споживач згоден платити ту чи іншу суму. Інструментом, який сприяє продажу товар на ринку, є також асортимент продукції. При цьому розрізняють його широту (кількість найменувань продукції) та глибину (кількість видів виробів по кожному найменуванню продукції).

Товар:

- властивості, якість, діапазон вибору, стиль, марочна назва, параметри, асортимент, упаковка, гарантії, сервіс.

Ціна – сума, яку покупець повинен заплати за товар.

Ціна :

- прейскурантна ціна, знижки, націнки, терміни виплати, умови кредитування, період платежу.

Розподіл – це люба діяльність, завдяки якій товар стає доступним для покупців.

Розподіл:

- канали збуту, форми торгівлі, складські запаси, транспортування, місце розміщення, ступінь охоплення ринку

Просування - будь – яка форма повідомлень, які використовує підприємство (фірма) для інформування, переконання або нагадування потенційним споживачам про свої товари, послуги, образи, ідеї, суспільну діяльність, вплив на суспільство.

Просування:

- реклама, пропаганда, стимулювання збуту, персональний продаж, паблік рилейшнз, прямий маркетинг, спонсорство, брединг.

Ці чотири елементи у сукупності складають комплекс маркетингу (marketing mix –маркетингова суміш).

Комплекс маркетингу – це сукупність маркетингових засобів (товар, ціна, розподіл, просування), певна структура яких забезпечує досягнення поставленої мети та вирішення маркетингових завдань.

В останні роки ця концепція доповнюється ще кількома «Р»:

People – споживач;

Process - процес;

Personal – персонал;

Partnership – дружні стосунки.

8. Принципи маркетингу є фундаментом виробничо-господарської, фінансової і комерційної діяльності.

 

 

9. Процес маркетингу – це різні види діяльності, які виконують спеціалісти, від ідеї товару до його виготовлення, продажу, задоволення і формування нових.

Процес маркетингу починається з вивчення покупця, його потреб і закінчується задоволенням цих потреб.

На етапі формування асортименту відбувається виявлення і визначення характеристики товару, ціну і упаковки.

Після чого товар проходить випробування на ринку. Якщо ринок прийняв товар, складається план маркетингу який включає:

- відомості про товар;

- відомості про ринок;

- відомості про конкурентів;

- відомості про засоби, що необхідні для вирішення завдань.

План маркетингу – це головний документ який дає відповіді на такі питання хто, що, коли, де і як має роботи, порядок виведення товару на ринок, реклама, стимулювання збуту.

10.Функції маркетингу:




Читайте також:

  1. Аналіз попиту
  2. Аналіз попиту
  3. Вдавані виключення із закону попиту
  4. Взаємодія попиту і пропозиції
  5. Взаємодія попиту і пропозиції в умовах досконалої конкуренції.
  6. Взаємодія попиту і пропозиції та ринкова рівновага.
  7. Взаємодія попиту і пропозиції.
  8. Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага.
  9. Взаємодія попиту й пропозиції. Ринкова рівновага
  10. Взаємодія попиту та пропозиції
  11. Взаємодія попиту та пропозиції
  12. Взаємодія попиту та пропозиції. Ринкова рівновага




Переглядів: 8233

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сфери використання. | Переваги та недоліки географічної ОССМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.