Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зовнішні фактори ранжування

В зв’язку з тим, що майже всі чинники, що впливають на ранжирування, знаходяться під контролем автора сторінки, для пошукової системи стає неможливим відрізнити дійсно якісний документ, від сторінки, що створена спеціально під задану пошукову фразу або навіть сторінки, що створена штучно і взагалі не має корисній інформації. Тому одним з ключових чинників при ранжируванні сторінок є аналіз зовнішніх посилань на кожну оцінювану сторінку. Це єдиний чинник, який майже непідконтрольний авторові сайту.

Вважається, що чим більше зовнішніх посилань є на сайт, тим більший інтерес цей сайт представляє для відвідувачів. Якщо власники інших сайтів в Мережі поставили посилання на певний ресурс, значить, вони вважають цей ресурс достатньо якісним. Слідуючи цьому критерію, пошукова система також може вирішити, якої ваги надати тому або іншому документу.

Таким чином, існує два основних чинника, по яких сторінки в базі пошукової системи, будуть відсортовані при видачі. Першій - релевантність (тобто, наскільки дана сторінка пов'язана з темою запиту), другій - кількість та якість зовнішніх посилань. Останній чинник також отримав назву посилальна цитованість, посилальна популярність або індекс цитування.

Тематичний індекс цитування (ТІЦ) - технологія пошукової машини Яндекс, що полягає у визначенні авторитетності інтернет-ресурсів з урахуванням якісної характеристики - посилань на конкретний сайт з інших сайтів.

ТІЦ розраховується за спеціально розробленим алгоритмом, в якому особливе значення надається тематичній близькості ресурсу до сайтів, що посилаються на нього. Даний показник в першу чергу використовується для визначення порядку розташування ресурсів в рубриках каталогу пошукової машини Яндекс. При цьому на відповідних сторінках каталогу вказуються лише приблизні значення, які допомагають орієнтуватися в авторитетності ресурсів розділу.

Крім звичайного індексу цитування, який є абсолютним показником (тобто деяке конкретне число), вводиться термін зважений індекс цитування, який є відносним значенням, тобто показує популярність даної сторінки щодо популярності решти сторінок в Інтернет. Термін "зважений індекс цитування" (ЗІЦ) зазвичай вживають відносно пошукової системи Яндекс. Цей показник є аналогом показника PageRank, що використовується пошуковою системою Google. Дізнатися реальне значення ЗІЦ для сайту неможливо, тому що вони не публікуються.

PageRank - це числова величина, що характеризує «важливість» сторінки в Google. Чим більше посилань на сторінку, тим вона стає «важливішею».
Крім того, «вага» сторінки А визначається вагою посилання, переданої сторінкою B. Розраховується для кожної сторінки сайту за 10-ти бальною логарифмічною шкалою. Під час розрахунку враховуються не тільки зовнішні посилання, а і посилання з внутрішніх сторінок сайту. PageRank (PR) дозволяє оцінити ступень важливості сторінки сайту. Якщо сторінка має PR=4-5 - найбільш типовий PR для більшості сайтів середньої важливості. PR=6 - добре важливий сайт. PR=7 – дуже важливий сайт. Значення PR, що дорівнюють 8, 9, 10 - зустрічаються тільки у сайтів крупних компаній, наприклад, таких як Google. За допомогою PR також можна оцінити рівень конкуренції по пошуковому запиту. Наприклад, якщо у видачі пошукової системи находяться сайти з PR=6-7, то сайт з PR=4 має дуже мало шансів піднятися в топ.

Кількість посилань на сайт з інших сайтів для Google є найважливішим критерієм. Отримати інформацію про значення індексу PageRank для деякої сторінки сайту можна за допомогою спеціальної панелі (рис. 27), що доступна за адресою http://toolbar.google.com.

 

Рис. 27. Панель від Google, що дозволяє з’ясувати PageRank сторінки

 

Слід враховувати, що Google ToolBar показує не точне значення PageRank, а лише діапазон PageRank, в який потрапляє сайт, причому номер діапазону (від 0 до 10) визначається за логарифмічною шкалою, наприклад, таким чином:

 

Реальне значення PR Значення ToolBar

1-10 1

10-100 2

100-1000 3

1000-10.000 4

 

Велике значення при ранжируванні результатів пошуку надається тексту зовнішніх посилань на сайт. Текст посилання - це текст, що стоїть між тегамі <A> і </A>, тобто той текст, по якому можна "кликнути" покажчиком миші в браузері для переходу на нову сторінку. Якщо текст посилання містить потрібні ключові слова, то пошукова система сприймає це як додаткову і дуже важливу рекомендацію, підтвердження того, що сайт дійсно містить цінну інформацію, відповідну темі пошукового запиту. Крім посилального тексту враховується також загальний інформаційний вміст сторінки, що посилається. Зовнішні методи просування сайту надані на рис. 28.

 

 

Рис. 28. Зовнішні методи просування сайту

 

2.2. Термінологичний словник

Екстранет –зона, що доступна тільки для клієнтів або партнерів компанії (внутрішні торгівельні площадки, персональні кабінети, внутрішня документація тощо).

Інтранет– повністю закрита зона, що доступна тільки співробітникам компанії.

Контент – англійське слово, яке перекладається як “зміст”, “наповнення”.

Пошукова оптимізація (англ. search engine optimization, SEO) – послідовність дій, що необхідні для підвищення позиції сайту у результатах, що генеруються пошуковими системами у відповідь на певні запити користувачів.

Семантичне ядро – сукупність пошукових запитів (ключових слів), за якими доцільно проводити пошукову оптимізацію, для залучення на сайт цільової аудиторії.

Теги - ключові слова, що описують даний об'єкт, або що відносять його до якої-небудь категорії.

Тематичний індекс цитування (ТІЦ) – спеціальний число, що розраховується пошуковою системою Яндекс для сайту в цілому.

Цільова аудиторія – потенційні споживачі товарів чи послуг, що пропонуються сайтом, які надійшли на нього за пошуковим запитом аналогічної тематиці.

Юзабіліті - (англ. usability - «можливість використання», «здатність бути використаним», «корисність») - поняття, що означає підсумковий рівень зручності предмета для використання у заявлених цілях.

AJAX (Asynchronous JavaScript and XML) - підхід до побудови інтерфейсів користувача Web-застосувань, при якому Web-сторінка, не перезавантажуючись повністю, асинхронно завантажує потрібні користувачу дані.

Mash-up («змішення») — сервіс, який повністю або частково використовує як джерела інформації інші сервіси, надаючи користувачу нову функціональність для роботи.

PageRank – спеціальний коефіцієнт (ранг веб-сторінки), що призначається пошуковою системою Google кожної веб-сторінці сайту і характеризує її важливість.

Really Simple Syndication (RSS) — сімейство форматів, призначених для опису стрічок новин, анонсів статей, змін в блогах тощо. Інформація з різних джерел, представлена у форматі RSS, може бути зібрана, оброблена і представлена користувачу в зручному для нього вигляді спеціальними програмами – агрегаторами.

SEO-текст – це текст, який з визначеною щільністю наповнений ключовими словами з семантичного ядра сайту (ключові слова – запити користувачів).

Web 2.0 – етап розвитку мережі Інтернет, що характеризується залученням звичайних користувачів Інтернету для створення контенту сайтів, розвитком і поширенням соціальних мереж, блогів і мікроблогів.

Web-сайт - (від англ. site - місцеположення, місце) це місце в web-просторі Інтернет; мережевий електронний інформаційний ресурс, який визначається своєю адресою, має свого власника і складається з веб-сторінок.

Web-служби — це програми, наприклад, текстовий редактор, електронна таблиця, доступ до яких здійснюється через Web.

 

 


Читайте також:

  1. Абіотичні та біотичні фактори.
  2. Агрегування та факторизація
  3. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  4. Аналіз зовнішніх ризиків
  5. Біологічні небезпеки. Вражаючі фактори біологічної дії. Пандемії, епідемії, масові отруєння людей.
  6. Біологічні фактори
  7. Біотичні фактори
  8. Біотичні фактори та їх вплив на деревні рослини
  9. Вал має 5 опорних шийок, зовнішні діаметри яких послідовно збільшуються для полегшення встановлення вала в головку.
  10. Види та типи факторингових послуг
  11. Види тероризму та його вражаючі фактори і збройні напади
  12. Види факторингу




Переглядів: 810

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прив'язка створених груп до інформаційної структури сайту. | Методи отримання статистики відвідування Web-сайту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.