Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вал має 5 опорних шийок, зовнішні діаметри яких послідовно збільшуються для полегшення встановлення вала в головку.

Робоча поверхня кулачків відбілена.

Діаметр затилка кулачків (27 ± 0,105 мм), висота кулачків (5,709 ± 0,025 мм).

Фіксація вала від осьового переміщення здійснюється упорним буртиком, виконаним на задній шийці вала. Упорний буртик вала притискається виступом корпуса приводу датчика-розподільника і бензонасоса. Осьове переміщення розподільного вала знаходиться в межах 0,10…0,50 мм і визначається встановленням прокладки 29 необхідної товщини.

Шків розподільного вала встановлюється на передній циліндричний виступ (діаметр 36 мм), положення шківа на розподільному валі визначається штифтом (діаметр 7 мм), а його кріплення болтом М10´1 з моментом 28…36 Н×м. Болт стопориться шайбою, яка відгинається.

На задній кінець вала на циліндричний виступ (діаметром 24 мм) встановлюється шестерня (рис. 5.17.) приводу розподільника, яка кріпиться ексцентриковим кулачком 3 приводу бензинового насоса, вгвинчуванням його в різьбовий отвір М10´ 1 вала.

Клапани розміщені в головці циліндрів в ряд під кутом 210 до вертикальної осі циліндрів. Впускний клапан 9 (рис. 5.6) суцільний, виготовлений із сталі, а випускний клапан складається з двох частин, які в заготовці з’єднані стиковим зварюванням. Верхня частина клапана – його стержень – виготовлена із сталі, якій характерна висока зносостійкість, нижня частина стержня і головка стержня випускного клапана виготовлена із сталі з високими механічними властивостями при дії високих температур.

Робоча поверхня випускного клапана, яка прилягає до сідла, наплавляється спеціальною наплавкою. Обидва клапани термооброблені. У верхній частині стержнів є кільцеві канавки для встановлення сухарів. Номінальний діаметр стержнів клапанів 8 мм. Головки клапанів – плоскі, з кутом робочої фаски 45030/ ± 5/. Зовнішні діаметри головок клапанів: впускного 34 мм, випускного – 28,5 мм, хід впускного і випускного клапанів 8,5 мм.

Кожний з клапанів має дві пружини, які опираються своїми торцями знизу на стальну опорну шайбу 11, а зверху – на стальну ціановану опорну тарілку 16, яка на стержні клапана утримується двома стальними сухариками 17 із заокругленими виступами для з’єднання їх з стержнем клапана.

Напрямні втулки клапанів, в яких переміщаються стержні клапанів, запресовані в головку циліндрів. Кінцева обробка отворів втулок проводиться з високою точністю після їх запресування.

Для надійного ущільнення між втулками і стержнями клапанів поверхня отворів втулок має різьбу спеціального профілю, яка виконує функцію лабіринтного ущільнення.

Втулки клапанів 9 мають різьбу тільки у верхній частині, а втулка випускних клапанів – по всій довжині.

На зовнішній поверхні втулок прорізана кільцева канавка, в яку встановлюється стопорне кільце 7, яке обмежує їх переміщення при запресовуванні. Від попадання надлишку оливи через зазор між стержнем клапана і отвором втулки захищають масловідбивні ковпачки – манжети 15, які надіваються на верхню частину втулки з натягом і захвачують стержень клапана. Масловідбивні ковпачки виготовлені із термостійкої гуми.

 


Рис. 5. 18. Пружини клапанів:

1- зовнішня; 2 - внутрішня

 

Пружини клапанів. Зовнішня 1 (рис.5.18.) і внутрішня 2 пружини виготовляються із стального дроту (діаметр 3,6 і 2,7 мм) відповідно. Їх навивки направлені в протилежні сторони, чим усувається можливість виникнення резонансу і попадання витків однієї між витки іншої.

Щільність насадки клапанів в їх сідлах забезпечується високою точністю обробки сідел після запресування і притиранням фаски клапанів до сідел.

Вісь коромисел клапанів 4 ( рис.5. 6.) стальна, порожнинна із гартуванням шийок для коромисла і отворами для підведення оливи до коромисел і гнізд шийок розподільного вала. Вісь в головці стопориться гвинтом, а отвір під вісь закритий різьбовою пробкою.

Коромисла клапанів 1 відлиті із спеціального чавуну. Місця контакту з кулачками розподільного вала відбілені для отримання високої твердості і оброблені по циліндричній поверхні, під регулювальний гвинт виконана різьба М8´1. Осьове переміщення коромисла обмежується шайбами 22 і пружинами 23.

Регулювальні гвинти 3 виготовлені із сталі. Їх сферичні робочі поверхні, на які опирається сферичними заглибленнями наконечники 18, загартовані.

Регулювання зазорів між наконечниками і торцем стержня впускного клапана 9, що дорівнює 0,15 мм, і випускного, що дорівнює 0,30 мм, виконується обертанням гвинтів 3. Фіксація гвинтів здійснюється гайками 2.

Наконечники 18 регулювальних гвинтів виготовлені стальними, ціановані і загартовані. Наконечники встановлюються на всі регулювальні гвинти і призначені для зменшення зношування торців клапанів.

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  3. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  4. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  5. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  6. Аналіз зовнішніх ризиків
  7. Аналіз послідовного інтерфейсу з DSP-процесорами
  8. Валютний курс. Режими встановлення валютних курсів
  9. Види земель населених пунктів, їх межі. Встановлення та зміни меж населених пунктів.
  10. Види цін та порядок їх встановлення.
  11. Визначення зовнішніх і внутрішніх надлишкових тисків




Переглядів: 1472

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Газорозподільний механізм | Призначення і типи систем мащення двигунів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.