Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види земель населених пунктів, їх межі. Встановлення та зміни меж населених пунктів.

До земель населених пунктів можна віднести усі землі, розташовані у межах населених пунктів (сіл, селищ та міст). Землі населених пунктів, займаючи незначну частину земельного фонду України (зокрема, землі міст складають лише біля 2% території України). ЗКУ не виділяє землі населених пунктів як окрему категорію земель, а включає їх до земель житлової та громадської забудови (ст.. 38 ЗКУ). Отже, категорія „землі населених пунктів” виділяється не за критерієм цільового призначення, а за критерієм територіального розміщення.

Поняття „межі населених пунктів” визначається ч.1 ст. 173 ЗКУ як „умовна замкнена лінія на поверхні землі”, що відокремлює територію відповідного населеного пункту від інших територій. Характерною ознакою земель населених пунктів є входження до їх складу земель різних категорій (землі промисловості, транспорту, зв’язку, рекреаційні, паркові, загального користування та ін).

Межі району, села, селища, міста, району у місті встановлюються і змінюються за проектами землеустрою, які розробляються відповідно до техніко- економічного обгрунтування їх розвитку, генеральних планів населених пунктів. Генеральні плани населених пунктів, на підставі яких повинні розроблятися землевпорядні проекти щодо встановлення і зміни меж районів, селищ, міст. Районів у містаї є різновидом містобудівної документації, „яка визначає принципові вирішення розвитку , планування, забудови та іншого використання території населеного пункту (ст.. 1 ЗУ „Про планування і забудову території”). Зокрема, Генеральним планом населеного пункту визначаються потреби в територіях для забудови та іншого використання, а також потреби у зміні меж населеного пункту (ч.1 ст. 12 ЗУ „Про планування і забудову територій”).

При включенні земельної ділянки в межі району, села, селища, міста, району у місті, на відповідну земельну дідянку поширюється комплекс правових вимог, передбачених у містобудівній та землевпорядній документації для відповідного адміністративно-територіального устрою, вимоги нормативно-правових актів, загальнообовязкових на даній території.

Проте, відповідно до ст..ст. 14,19,41 Конституції України, ч. 1 ст. 153, ч. 1 ст. 155 ЗКУ права на землю можуть бути обмежені або припинені виключно в порядку, встановленому законом. Закон не передбачає припинення прав на земельні ділянки у разі їх включення до меж району, села, селища, міста, району у місті. Більш того, у ч. 3 ст. 173 ЗКУ наголошено, що „включення земельних ділянок у межі району, села, селища, міста, району у місті не тягне за собою припинення права власності і права користування цими земельними ділянками, якщо не буде проведено їх вилучення (викуп) відповідно до цього Кодексу”. (Щодо вилучення та викупу земельних ділянок див. Ст..ст. 146, 147, 149-151 ЗКУ).


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  3. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  4. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  5. А. Без зміни хазяїна та ендогенної агломерації
  6. А. Без зміни хазяїна та ендогенної агломерації
  7. Абсолютна земельна рента.
  8. Абсолютна земельна рента.
  9. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  10. Аграрна еволюція українських земель у др. пол. ХVІІ - ХVІІІст.
  11. АДАПТАЦІЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ДО ЗМІНИ ЇЇ ЗАВАНТАЖЕННЯ.
  12. Адміністративна відповідальність за порушення земельного законодавства




Переглядів: 3275

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок використання земель житлової та громадської забудови. | Земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і гаражного будівництва.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.