МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.V Головною подією дорослості тут є здобуття рівня генеративності як спроби увічнити себе шляхом внесення чогось довгочасного і значущого в навколишній світ. Тому юні особи часто прагнуть досягнути генеративності за допомогою раннього створення сім'ї, продуктивної роботи, придбання автомобіля, необдуманих учинків тощо. V Юнаки і дівчата у віці 16-19 років постійно прагнуть виділятися серед своїх однолітків через власні значущі досягнення, а також демонструвати дорослість у поведінці. На їхню думку, це допоможе їм успішно досягнути ідентичності. Формування самосвідомості у юнацькому віці V Неадекватна самооцінка детермінує делінквентне поводження підлітка. V Самооцінка впливає на успішність діяльності й соціально-психологічний статус підлітка в колективі, регулює процес спілкування. V Вплив батьків на самооцінку знижується і підвищується вплив однолітків як референтної групи. V Відбувається подальша емансипація самооцінки від зовнішніх оцінок, але оцінка значимих інших впливає на характер самооцінки підлітка. V У самооцінці стають більше виражені моральні якості, здібності та довільність. V У зв'язку зі збільшенням критичності підлітка до себе його самооцінка стає більше адекватною: підліток здатний констатувати як свої позитивні, так і негативні якості. V Підліток починає усвідомлювати свою особливість і неповторність, у його свідомості відбувається поступова переорієнтація із зовнішніх оцінок (переважно батьківських) на внутрішні. V Зростає критичне мислення. V Основним внутрішнім чинником саморегулювання є самооцінка. V Емоційні переживання стосовно усвідомлення певного ставлення інших до себе, особливо однолітків. V Виникнення потреби в самовихованні, в цілеспрямованому прагненні змінити себе. V Вперше в розвитку особистості акти самосвідомості (самопізнання, самоспостереження, ставлення до себе, саморегуляція) стають однією з необхідних потреб особистості. У самооцінці підлітка відбуваються наступні перетворення: v Починаючи з молодшого підліткового віку до старшого змістовний аспект самооцінки підлітків заглиблюється та переорієнтується з навчальної діяльності на взаємини з товаришами і на свої фізичні якості. Особливості самосвідомості в період ранньої зрілості (20-40 років) v Формування Я-концепції пов'язано із самоактуалізацією особистості; Константне «ядро» Я-концепції самоактуалізуючої особистості включає: v відкритість для досвіду, v раціональність, v особисту відповідальність, v почуття власної гідності, «Оболонка» Я-концепціїмістить у собі багатофакторний Я образ та позитивні і негативні самооцінки, які змінюються. Читайте також:
|
||||||||
|