МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.V Головною подією дорослості тут є здобуття рівня генеративності як спроби увічнити себе шляхом внесення чогось довгочасного і значущого в навколишній світ. Тому юні особи часто прагнуть досягнути генеративності за допомогою раннього створення сім'ї, продуктивної роботи, придбання автомобіля, необдуманих учинків тощо. V Юнаки і дівчата у віці 16-19 років постійно прагнуть виділятися серед своїх однолітків через власні значущі досягнення, а також демонструвати дорослість у поведінці. На їхню думку, це допоможе їм успішно досягнути ідентичності. Формування самосвідомості у юнацькому віці V Неадекватна самооцінка детермінує делінквентне поводження підлітка. V Самооцінка впливає на успішність діяльності й соціально-психологічний статус підлітка в колективі, регулює процес спілкування. V Вплив батьків на самооцінку знижується і підвищується вплив однолітків як референтної групи. V Відбувається подальша емансипація самооцінки від зовнішніх оцінок, але оцінка значимих інших впливає на характер самооцінки підлітка. V У самооцінці стають більше виражені моральні якості, здібності та довільність. V У зв'язку зі збільшенням критичності підлітка до себе його самооцінка стає більше адекватною: підліток здатний констатувати як свої позитивні, так і негативні якості. V Підліток починає усвідомлювати свою особливість і неповторність, у його свідомості відбувається поступова переорієнтація із зовнішніх оцінок (переважно батьківських) на внутрішні. V Зростає критичне мислення. V Основним внутрішнім чинником саморегулювання є самооцінка. V Емоційні переживання стосовно усвідомлення певного ставлення інших до себе, особливо однолітків. V Виникнення потреби в самовихованні, в цілеспрямованому прагненні змінити себе. V Вперше в розвитку особистості акти самосвідомості (самопізнання, самоспостереження, ставлення до себе, саморегуляція) стають однією з необхідних потреб особистості. У самооцінці підлітка відбуваються наступні перетворення: v Починаючи з молодшого підліткового віку до старшого змістовний аспект самооцінки підлітків заглиблюється та переорієнтується з навчальної діяльності на взаємини з товаришами і на свої фізичні якості. Особливості самосвідомості в період ранньої зрілості (20-40 років) v Формування Я-концепції пов'язано із самоактуалізацією особистості; Константне «ядро» Я-концепції самоактуалізуючої особистості включає: v відкритість для досвіду, v раціональність, v особисту відповідальність, v почуття власної гідності, «Оболонка» Я-концепціїмістить у собі багатофакторний Я образ та позитивні і негативні самооцінки, які змінюються. Читайте також:
|
||||||||
|