Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.

V Головною подією дорослості тут є здобуття рівня генеративності як спроби увічнити себе шляхом внесення чогось довгочасного і значущого в навколишній світ. Тому юні особи часто прагнуть досягнути генеративності за допомогою раннього ство­рення сім'ї, продуктивної роботи, придбання автомобіля, необдуманих учинків тощо.

V Юнаки і дівчата у віці 16-19 років постійно прагнуть виділятися серед своїх однолітків через власні значущі досягнення, а також демонструвати дорослість у поведінці. На їхню думку, це допоможе їм успішно досягнути ідентичності.

Формування самосвідомості у юнацькому віці

V Неадекватна самооцінка детермінує делінквентне поводження підлітка.

V Самооцінка впливає на успішність діяльності й соціально-психологічний статус підлітка в колективі, регулює процес спілкування.

V Вплив батьків на самооцінку знижується і підвищується вплив однолітків як референтної групи.

V Відбувається подальша емансипація самооцінки від зовнішніх оцінок, але оцінка значимих інших впливає на характер самооцінки підлітка.

V У самооцінці стають більше виражені моральні якості, здібності та довільність.

V У зв'язку зі збільшенням критичності підлітка до себе його самооцінка стає більше адекватною: підліток здатний констатувати як свої позитивні, так і негативні якості.

V Підліток починає усвідомлювати свою особливість і неповторність, у його свідомості відбувається поступова переорієнтація із зовнішніх оцінок (переважно батьківських) на внутрішні.

V Зростає критичне мислення.

V Основним внутрішнім чинником саморегулювання є самооцінка.

V Емоційні переживання стосовно усвідомлення певного ставлення інших до себе, особливо однолітків.

V Виникнення потреби в самовихованні, в цілеспрямованому прагненні змінити себе.

V Вперше в розвитку особистості акти самосвідомості (самопізнання, самоспостереження, ставлення до себе, саморегуляція) стають однією з необхідних потреб особистості.

У самооцінці підлітка відбуваються наступні перетворення:

v Починаючи з молодшого підліткового віку до старшого змістовний аспект самооцінки підлітків заглиблюється та переорієнтується з навчальної діяльності на взаємини з товаришами і на свої фізичні якості.

Особливості самосвідомості в період ранньої зрілості (20-40 років)

v Формування Я-концепції пов'язано із самоактуалізацією особистості;

Константне «ядро» Я-концепції самоактуалізуючої особистості включає:

v відкритість для досвіду,

v раціональність,

v особисту відповідальність,

v почуття власної гідності,

«Оболонка» Я-концепціїмістить у собі багатофакторний Я образ та позитивні і негативні самооцінки, які змінюються.


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. А. 5-7 день життя.
  3. Австрії: мистецтво повсякденного життя.
  4. Адаптації до паразитичного способу життя
  5. Аналітичні методи та інструменти підтримки прийняття управлінських рішень.
  6. АЧТ-це тіло, поглинальна здатність якого (для всіх довжин хвиль) тотожне 1.
  7. Бистрість – це здатність людини до термінового реагування на подразники та до високої швидкості рухів, що виконуються при відсутності значного зовнішнього опору.
  8. Біохімічна гіпотеза виникнення життя.
  9. В електронагрівачах використано одну з головних власти­востей електричного струму - здатність нагрівати провідники.
  10. Вал має 5 опорних шийок, зовнішні діаметри яких послідовно збільшуються для полегшення встановлення вала в головку.
  11. Валентність — це здатність атомів одного елемента сполу­чатися з певним числом атомів інших елементів під час утворення хімічних сполук.




Переглядів: 1615

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формування самосвідомості у підлітковому віці | V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.