Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Економічні і соціальні аспекти впровадження АСУ, комп'ютеризації і роботизації

Важливою потребою нашого товариства являється постійне удосконалювання систем організації і керування, пов'язане з об'єктивним процесом зростання ролі керування у всіх сферах суспільної діяльності. У основних напрямках економічного і соціального розвитку СРСР указується на необхідність послідовного поліпшення керування народним господарством з урахуванням зростаючих масштабів виробництва, що ускладнюються економічних зв'язків вимог світового розвитку науки і техніки. Безупинна інтенсифікація виробничих процесів веде до ускладнення функцій керування підприємством. З іншої сторони досягнення в галузі математики, кібернетики, економіки, обчислювальної техніки істотно розширюють можливості створення нових високоефективних виробничих процесів і методів керування ними.

Зустрічний розвиток технології виробництва і керування призвело до створення таких виробничих процесів і типів устаткування, що неможливо розглядати і тим більше проектувати у відриві від систем керування. Характерним прикладом являють верстати з програмним керуванням, промислові роботи, автоматизовані лінії, ділянки і цілі заводи.

Створення й експлуатація систем автоматизації перестали бути функцією тільки вузьких спеціалістів. Експлуатація таких систем потребує різноманітних форм участі практично всіх груп адміністративно-управлінського й інженерно-технічного персоналу підприємств. Отже, сучасний інженер, навіть безпосередньо не пов'язаний по роду своєї виробничої діяльності з автоматизацією виробництва, повинний мати достатньо широкі знання в цієї галузі, що значно підвищує загальний рівень службовців і персоналу.

Застосування промислових роботів різко підвищує продуктивність праці, покращує ергономічні показники виробництва і забезпечує швидку перебудову устаткування на випуск нової продукції. Робот можна розглядати як систему керування, у котрою керованою підсистемою являє маніпулятор і об'єкт маніпулювання, а керуючою підсистемою – устрій керування. Велику роль у рішенні соціальних аспектів підвищення кваліфікації обслуговуючого персоналу являють навчальні системи, що вбрали в себе новітні й у повному обсязі знання тієї або іншої галузі науки і техніки, що дозволяє в діалоговому режимі навчати за допомогою обчислювальної техніки спеціалістів новітнім досягненням світової науки, моделювати різноманітні виробничі ситуації, у тому числі й екстремальні.

 




Переглядів: 733

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні відомості про АСУ | Загальної відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.