Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Економічні і соціальні аспекти впровадження АСУ, комп'ютеризації і роботизації

Важливою потребою нашого товариства являється постійне удосконалювання систем організації і керування, пов'язане з об'єктивним процесом зростання ролі керування у всіх сферах суспільної діяльності. У основних напрямках економічного і соціального розвитку СРСР указується на необхідність послідовного поліпшення керування народним господарством з урахуванням зростаючих масштабів виробництва, що ускладнюються економічних зв'язків вимог світового розвитку науки і техніки. Безупинна інтенсифікація виробничих процесів веде до ускладнення функцій керування підприємством. З іншої сторони досягнення в галузі математики, кібернетики, економіки, обчислювальної техніки істотно розширюють можливості створення нових високоефективних виробничих процесів і методів керування ними.

Зустрічний розвиток технології виробництва і керування призвело до створення таких виробничих процесів і типів устаткування, що неможливо розглядати і тим більше проектувати у відриві від систем керування. Характерним прикладом являють верстати з програмним керуванням, промислові роботи, автоматизовані лінії, ділянки і цілі заводи.

Створення й експлуатація систем автоматизації перестали бути функцією тільки вузьких спеціалістів. Експлуатація таких систем потребує різноманітних форм участі практично всіх груп адміністративно-управлінського й інженерно-технічного персоналу підприємств. Отже, сучасний інженер, навіть безпосередньо не пов'язаний по роду своєї виробничої діяльності з автоматизацією виробництва, повинний мати достатньо широкі знання в цієї галузі, що значно підвищує загальний рівень службовців і персоналу.

Застосування промислових роботів різко підвищує продуктивність праці, покращує ергономічні показники виробництва і забезпечує швидку перебудову устаткування на випуск нової продукції. Робот можна розглядати як систему керування, у котрою керованою підсистемою являє маніпулятор і об'єкт маніпулювання, а керуючою підсистемою – устрій керування. Велику роль у рішенні соціальних аспектів підвищення кваліфікації обслуговуючого персоналу являють навчальні системи, що вбрали в себе новітні й у повному обсязі знання тієї або іншої галузі науки і техніки, що дозволяє в діалоговому режимі навчати за допомогою обчислювальної техніки спеціалістів новітнім досягненням світової науки, моделювати різноманітні виробничі ситуації, у тому числі й екстремальні.

 




Переглядів: 684

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні відомості про АСУ | Загальної відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.