МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зображувальні СЗМКЖурнальні видання У перекладі з французької мови означає «щоденник». Це друковані періодичні зброшуровані зшитки або книги у м’якій обкладинці, які інформаційно, аналітично та публіцистично відтворюють дійсність, популяризують літературу, мистецтво, спорт, наукову і технічну творчість. Перший журнал у Франції 1665 року «Журналь де саван». В Україні — «Харьковский демокрит», «Украинский вестник» (1811 р.), «Украинский домовод», «Русалка Дністрова» (Галичина, 1837 р.). Характеристика журнальних видань: — періодичність (тижневики, двотижневики, місячники, квартальними, піврічники); — метод відтворення (текстові, ілюстровані, текстово-ілюстровані, з додатками DVD, електронні (передплатна розсилка на емейл); — місце видання (столичні, регіональні, обласні); — місце розповсюдження (міжнародні, державні, регіональні, обласні); — мова видання (1, 2, 3-мовні); — аудиторія (масові, соціальні); — тематика (суспільно-політичні, соціально-економічні, природничі, наукові, військові, мистецькі, літературні, спортивні, еротичні тощо); — обсяг (товсті — книги, тонкі — брошура); — першість подання інформації (оригінальні та вторинні — дайджести, перекладні); — за наявністю додатків (DVD, пробні рекламовані товари тощо). Журнали поділяються за класами на масові (суспільно-політичні — політичні, економічні, правознавчі; науково-популярні — технічні, науково-фантастичні, краєзнавчі; культурологічні — літературно-художні, духовні, релігійні, культурно-мистецькі) та соціальні (наукові — природничо-наукові, загальнонаукові, гуманітарні; фахово-галузеві — промислово-технічні, невиробничої сфери, сільськогосподарські; соціально-групові — статево-вікові, для активного дозвілля, для жителів села).
Зображення — це реальні або уявні миті світу, відтворені на плоскій поверхні або в 3D—форматі. Якщо текстову, словесну інформацію ми сприймаємо ніби з «других рук», то зорову — безпосередньо, самі. «Ліпше один раз побачити, аніж сто — почути». Зображувальні інформація достовірніша від вербальної, текстової. Хоча інтерпретувати чи підробити можна будь-яку. Зображувальне спілкування — опосередковане візуальне через різні види зображень. Плакат — зображення на великому аркуші паперу з коротким пояснювальним текстом, або без нього, виконане з певною метою. Фотографія — видиме відтворення зображень на світлочутливих матеріалах (аналогова) або у цифровому (електронному) вигляді. Аналогова фотографія бере початок із 1839 року, коли французький художник Луї Дагер вперше продемонстрував фотозображення на срібних пластинах Лувру, башти собору Паризької Богоматері, набережної Сени. Того ж року англієць ФоксТальбот обнародував спосіб отримання та закріплення зображення на світлочутливих пластинах. — за відтворенням кольорів: монохромні (одноколірні) та кольорові; — за просторовим відтворенням: площинні, об’ємні; — за методом світосприйняття: публіцистичні (документальні, образні), художні, науково-технічні, прикладні (рекламні).
|
||||||||
|