МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Зображувальні СЗМКЖурнальні видання У перекладі з французької мови означає «щоденник». Це друковані періодичні зброшуровані зшитки або книги у м’якій обкладинці, які інформаційно, аналітично та публіцистично відтворюють дійсність, популяризують літературу, мистецтво, спорт, наукову і технічну творчість. Перший журнал у Франції 1665 року «Журналь де саван». В Україні — «Харьковский демокрит», «Украинский вестник» (1811 р.), «Украинский домовод», «Русалка Дністрова» (Галичина, 1837 р.). Характеристика журнальних видань: — періодичність (тижневики, двотижневики, місячники, квартальними, піврічники); — метод відтворення (текстові, ілюстровані, текстово-ілюстровані, з додатками DVD, електронні (передплатна розсилка на емейл); — місце видання (столичні, регіональні, обласні); — місце розповсюдження (міжнародні, державні, регіональні, обласні); — мова видання (1, 2, 3-мовні); — аудиторія (масові, соціальні); — тематика (суспільно-політичні, соціально-економічні, природничі, наукові, військові, мистецькі, літературні, спортивні, еротичні тощо); — обсяг (товсті — книги, тонкі — брошура); — першість подання інформації (оригінальні та вторинні — дайджести, перекладні); — за наявністю додатків (DVD, пробні рекламовані товари тощо). Журнали поділяються за класами на масові (суспільно-політичні — політичні, економічні, правознавчі; науково-популярні — технічні, науково-фантастичні, краєзнавчі; культурологічні — літературно-художні, духовні, релігійні, культурно-мистецькі) та соціальні (наукові — природничо-наукові, загальнонаукові, гуманітарні; фахово-галузеві — промислово-технічні, невиробничої сфери, сільськогосподарські; соціально-групові — статево-вікові, для активного дозвілля, для жителів села).
Зображення — це реальні або уявні миті світу, відтворені на плоскій поверхні або в 3D—форматі. Якщо текстову, словесну інформацію ми сприймаємо ніби з «других рук», то зорову — безпосередньо, самі. «Ліпше один раз побачити, аніж сто — почути». Зображувальні інформація достовірніша від вербальної, текстової. Хоча інтерпретувати чи підробити можна будь-яку. Зображувальне спілкування — опосередковане візуальне через різні види зображень. Плакат — зображення на великому аркуші паперу з коротким пояснювальним текстом, або без нього, виконане з певною метою. Фотографія — видиме відтворення зображень на світлочутливих матеріалах (аналогова) або у цифровому (електронному) вигляді. Аналогова фотографія бере початок із 1839 року, коли французький художник Луї Дагер вперше продемонстрував фотозображення на срібних пластинах Лувру, башти собору Паризької Богоматері, набережної Сени. Того ж року англієць ФоксТальбот обнародував спосіб отримання та закріплення зображення на світлочутливих пластинах. — за відтворенням кольорів: монохромні (одноколірні) та кольорові; — за просторовим відтворенням: площинні, об’ємні; — за методом світосприйняття: публіцистичні (документальні, образні), художні, науково-технічні, прикладні (рекламні).
|
||||||||
|