МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Призначення, склад та основні вимоги, що пред'яв-ляються до противідкотних пристроїв.Принцип будови та дія накочувача. Призначення, склад та основні вимоги, що пред'являють-ся до противідкотних пристроїв. Тема 1. Заняття 5. Противідкотні пристрої. Лекція № 5 2. Будова гальма відкоту.
Противідкотні пристрої (ПВП)призначені для пружного з'єднання ствола з лафетом, гальмування руху частин відкоту, повернення їх в початкове положення і утримання в цьому положенні при будь-якому куті піднесення ствола, що допускається гарматою. Виходячи з призначення, ПВП повинні задовольняти наступним вимогам: - створювати опір відкату за встановленим законом; - забезпечувати необхідну скорострільність гармати; - повертати після пострілу частини відкоту в початкове положення; - забезпечувати плавність відкату або накоту гармати; - бути простими за конструкцією; - бути зручними в експлуатації; - допускати можливість штучного відкату. ПВП складаються з гідравлічного гальма відкату – накочувача і гальма відкоту (модератора), оскільки гідравліка є хорошим поглиначем енергії. На початку XIX століття з'явилися гармати з відкотом по осі каналу ствола. Ствол гармати накладався на люльку так, що при пострілі він міг разом з деякими іншими деталями переміщатися по ній уздовж осі каналу ствола в напрямі, зворотному руху снаряда. Люлька зв'язується через цапфи зі станиною і за допомогою підіймального механізму вона разом зі стволом може коливатися у вертикальній площині. Явище переміщення ствола по люльці під час пострілу називається відкатом,а ствол разом з частинами, які приймають участь у відкоті назваються відкатними частинами. Для поглинання енергії частин відкоту, набутих ними під дією пострілу, а потім для повернення їх в початкове положення служить гідравлічне гальмо відкату і накочувач,які поміщаються всередині люльки і складають ПВП. Завдяки зв'язку ствола зі станиною за допомогою ПВП остання при пострілі не піддається безпосередній дії величезної сили Рдн, що розвивається в каналі ствола при пострілі, а тільки випробовує дію реакції ПВП. Ця реакція значно менша сили Рдн, що дозволяє без особливих зусиль забезпечити міцність лафета, стійкість і нерухомість гармати при пострілі. Нерухомість при цьому досягається вживанням сошників невеликих розмірів. Конструктивно розрізняють гальма з рухомим циліндром і нерухомим штоком. А за способом утворення отвору змінного перетину гальма відкоту і накоту бувають: - веретенні; - голчаті; - канавочні; - золотникові; - клапанні; - комбіновані. Сукупність трьох агрегатів: гальма відкоту, накочувача і гальма накоту носить назву противідкотного пристрою. ПВП включають наступні механізми: - гальмо відкоту; - гальмо накоту; - накочувач; - сальники і коміри; - буфери; - пристосування для наповнення рідиною і повітрям; - особливі механізми: а) механізми для зміни довжини відкату; б) механізм для зміни роботи ПВП зі зміною кута піднесення; в) компенсатори для поповнення рідиною при недостачі її або для поглинання її надлишку.
|
||||||||
|