Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Будова гальма відкоту.

Ідея пристрою гідравлічного гальма полягає в наступному:всередині циліндра, наповненого рідиною поміщається поршень зі штоком. Циліндр закріплений нерухомо в люльці. В поршні є невеликі отвори. Шток поршня зв'язаний із казенником ствола.

Під час відкату ствола поршень зі штоком переміща-тиметься всередині циліндра, а рідина через отвори в поршні пробризкується з об'єму за поршнем в зростаючий об'єм.

На подолання опору рідини, що пробризкується через ці отвори і витрачатиметься, головним чином, енергія руху частин відкоту. Інша частина енергії відкоту поглинається роботою сили накочувача і силою тертя, що виникає на спрямовуючих люльки і в сальникових ущільненнях гальма накочувача.

В сучасних гарматах для гальмування відкоту і накату застосовуються гідравлічні гальма, в яких гальмування здійсню-ється за рахунок гідравлічного тертя, що виникає при перетіканні рідини через отвори певного перетину, при цьому енергія відкату (до 75%) переходить у теплову енергію рідини.

Як робоче тіло використовується:

- стеол-М у складі: гліцерин 43,6 %, етиловий спирт 20%, вода 32%, хромово-кислий калій 1,6 % і їдкий натрій 0,1 %;

- гліцерин.

Найпоширеніші гальма відкоту – гальма веретенного типу.

 

Рис. 31. Схема дії гальма відкоту веретенного типу з модератором гальма накоту:

А – робоча порожнина; Б – неробоча порожнина;

1 – ущільнення; 2 – клапан – модератор; 3 – циліндр; 4 – шток з поршнем; 5 – веретино; 6 – компенсатор; 7 – трубка;

а – поржнина штока; б – отвір; в – канавка; г – отвір;

д – калібрований переріз; е - діафрагма

У конструкції гальма веретенного типупри відкаті потік рідини, що поступає з робочої порожнини в поршень, розділяється на два:

- потік, що йде в неробочу порожнину через кільцевий зазор між веретеном і регулюючим кільцем – основний;

- потік, що йде в порожнину штока через канавки модератора – додатковий.

При розрахунках гальма веретенного типу приймаються наступні допущення:

- гальмо відкоту повністю заповнено реальною рідиною, стисливістю якої нехтують;

- тиск всередині поршня дорівнює тиску Р1 в робочій порожнині;

- тиск Р2 в неробочій порожнині дорівнює 0, внаслідок виникнення в неробочій порожнині вакууму.

А також вводяться наступні позначення і визначення:

1) Робоча площа поршня .

2) Робоча площа гальма відкоту .

3) Площа отвору регулюючого кільця .

4) Змінна площа веретена .

5) Змінна площа кільцевого зазору між веретеном і регулюючим кільцем .

6) Мінімальна площа для проходу рідини в замодераторний простір W=Атн-Ар.

Сила гальма відкоту буде дорівнювати сумі проекцій сил, діючих на шток з поршнем уздовж його осі:

Ф = Р1Ат + Р1(Атн-ар) – РзАтн.

Після численних перетворень даний вираз прийме наступний вигляд:

,

де к = 1,2 – 1,4 : К3 = 3 – 4, і всі величини (окрім ) змінні і відомі.

визначається з виразу: .

Важливою позитивною якістю гальма веретенного типу є те, що у нього гальмо накоту (модератор) діє по всій довжині накоту. Це здійснюватиметься, якщо під час накоту вакуум буде зосереджуватися тільки в неробочій порожнині циліндра, а порожнина штока повністю заповнюватиметься рідиною.

Умова заповнення порожнини штока рідиною визначається з виразу: .

При недотриманні даної умови необхідно змінювати розміри гальма з урахуванням характеру цієї залежності.

Сила гідравлічного опору гальма при накоті складається з Фн = Фон + Фтн,

де Фон – сила гальма відкоту при накаті;

Фтн – сила гальма накоту.

Ця сила розраховується з виразу:

.

Коефіцієнти опору струменя вимірюються в межах: К=К=1,2 – 1,4 : К=1,5 – 1,7, а також розраховується площа канавок штока: атн = nbh,

де n – число канавок 2-4 і розташовуються вони в порожнині штока; b – ширина канавки 5-10 мм.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. Анатомічна будова кісток вільної нижньої кінцівки
  3. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка
  4. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  5. Антигенна будова HDV
  6. АСОЦІАЦІЯ. ПОБУДОВА АСОЦІАТИВНОГО КУЩА
  7. Атмосфера. ЇЇ хімічний склад та будова
  8. Атомно-молекулярна будова речовини.
  9. Базис і надбудова.
  10. Біоелектричні явища в тканинах: будова мембран клітини, транспорт речовин через мембрану, потенціал дії та його розповсюдження.
  11. Будова автономної нервової системи
  12. Будова активного центру ферментів




Переглядів: 1086

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Призначення, склад та основні вимоги, що пред'яв-ляються до противідкотних пристроїв. | Тепловий режим гальма відкоту при стрільбі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.