МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Будова гальма відкоту.Ідея пристрою гідравлічного гальма полягає в наступному:всередині циліндра, наповненого рідиною поміщається поршень зі штоком. Циліндр закріплений нерухомо в люльці. В поршні є невеликі отвори. Шток поршня зв'язаний із казенником ствола. Під час відкату ствола поршень зі штоком переміща-тиметься всередині циліндра, а рідина через отвори в поршні пробризкується з об'єму за поршнем в зростаючий об'єм. На подолання опору рідини, що пробризкується через ці отвори і витрачатиметься, головним чином, енергія руху частин відкоту. Інша частина енергії відкоту поглинається роботою сили накочувача і силою тертя, що виникає на спрямовуючих люльки і в сальникових ущільненнях гальма накочувача. В сучасних гарматах для гальмування відкоту і накату застосовуються гідравлічні гальма, в яких гальмування здійсню-ється за рахунок гідравлічного тертя, що виникає при перетіканні рідини через отвори певного перетину, при цьому енергія відкату (до 75%) переходить у теплову енергію рідини. Як робоче тіло використовується: - стеол-М у складі: гліцерин 43,6 %, етиловий спирт 20%, вода 32%, хромово-кислий калій 1,6 % і їдкий натрій 0,1 %; - гліцерин. Найпоширеніші гальма відкоту – гальма веретенного типу.
Рис. 31. Схема дії гальма відкоту веретенного типу з модератором гальма накоту: А – робоча порожнина; Б – неробоча порожнина; 1 – ущільнення; 2 – клапан – модератор; 3 – циліндр; 4 – шток з поршнем; 5 – веретино; 6 – компенсатор; 7 – трубка; а – поржнина штока; б – отвір; в – канавка; г – отвір; д – калібрований переріз; е - діафрагма У конструкції гальма веретенного типупри відкаті потік рідини, що поступає з робочої порожнини в поршень, розділяється на два: - потік, що йде в неробочу порожнину через кільцевий зазор між веретеном і регулюючим кільцем – основний; - потік, що йде в порожнину штока через канавки модератора – додатковий. При розрахунках гальма веретенного типу приймаються наступні допущення: - гальмо відкоту повністю заповнено реальною рідиною, стисливістю якої нехтують; - тиск всередині поршня дорівнює тиску Р1 в робочій порожнині; - тиск Р2 в неробочій порожнині дорівнює 0, внаслідок виникнення в неробочій порожнині вакууму. А також вводяться наступні позначення і визначення: 1) Робоча площа поршня . 2) Робоча площа гальма відкоту . 3) Площа отвору регулюючого кільця . 4) Змінна площа веретена . 5) Змінна площа кільцевого зазору між веретеном і регулюючим кільцем . 6) Мінімальна площа для проходу рідини в замодераторний простір W=Атн-Ар. Сила гальма відкоту буде дорівнювати сумі проекцій сил, діючих на шток з поршнем уздовж його осі: Ф = Р1Ат + Р1(Атн-ар) – РзАтн. Після численних перетворень даний вираз прийме наступний вигляд: , де к = 1,2 – 1,4 : К3 = 3 – 4, і всі величини (окрім ) змінні і відомі. визначається з виразу: . Важливою позитивною якістю гальма веретенного типу є те, що у нього гальмо накоту (модератор) діє по всій довжині накоту. Це здійснюватиметься, якщо під час накоту вакуум буде зосереджуватися тільки в неробочій порожнині циліндра, а порожнина штока повністю заповнюватиметься рідиною. Умова заповнення порожнини штока рідиною визначається з виразу: . При недотриманні даної умови необхідно змінювати розміри гальма з урахуванням характеру цієї залежності. Сила гідравлічного опору гальма при накоті складається з Фн = Фон + Фтн, де Фон – сила гальма відкоту при накаті; Фтн – сила гальма накоту. Ця сила розраховується з виразу: . Коефіцієнти опору струменя вимірюються в межах: К=К=1,2 – 1,4 : К=1,5 – 1,7, а також розраховується площа канавок штока: атн = nbh, де n – число канавок 2-4 і розташовуються вони в порожнині штока; b – ширина канавки 5-10 мм. Читайте також:
|
||||||||
|