Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тепловий режим гальма відкоту при стрільбі

Енергія, поглинена гальмом відкоту при пострілі, перетворюється на тепло, це приводить до нагріву рідини. Підвищення температури рідини викликає збільшення її об'єму і зменшення в'язкості.

Збільшення об'єму рідини без вживання спеціальних заходів (вживання компенсаторів, недоливу рідини) може привести до недокоту ствола.

Зменшення в'язкості рідини викликає зменшення сили гідравлічного опору гальма (зменшення коефіцієнтів опору К, К,К ), а це приводить до збільшення відкоту і різкості накоту.

Нагрівання рідини вище 90°С може привести до різкого зниження її в'язкості, втрати пружних властивостей гумових комірів ущільнень, виплавки чи просочення сальникових ущільнень.

Через складність процесів теплообміну дослідження теплового режиму гальма відкоту є вельми складною задачею. Її розв¢язання дозволяє встановити для даної гармати режими вогню, виходячи з наведеної температури нагріву рідини, розрахувати компенсатор рідини і т.д. Однією з технічних причин, обмежуючих режим вогню, є нагрів рідини в гальмі відкоту до гранично допустимої температури. При розрахунку приймають:

Тгр = 90°С для стеол-М;

Тгр = 110°С для веретенного масла.

Пристрій, призначений для підтримки постійного об'єму рідини в гальмі відкоту при стрільбі, називається компенсатором. Конструктивно він може бути:

- пружинним;

- пневматичним.

При нагріванні і розширенні внаслідок інтенсивної стрільби або значного підвищення температури навколишнього середовища надлишок рідини поступає в компенсатор з циліндра через отвір, стискаючи пружину або повітряну подушку компенсатора. Після охолоджування під тиском пружини або повітря рідина повертається в циліндр гальма відкоту.

При кожному пострілі внаслідок зміни тиску в неробочій порожнині циліндра відбувається перетікання рідині з компенсатора в циліндр і – назад. Для зменшення впливу пульсації рідини на роботу гальма відкоту площа отвору робиться невеликою або ставиться клапан.

Величина гранично допустимого тиску газу в компенсаторі Рпр визначається з виразу:

,

ця величина служить підставою для роботи пружини у разі вживання компенсатора пружинного типу.

У гальмі відкоту за відсутності компенсатора передба-чається недолив рідини, що становить 2-3% повного її об'єму.

В існуючих гармат найбільша швидкість відкоту Vmax = 10 – 12 м/c; то максимальна швидкість відкоту Vmax ³ 1,8 – 2,5 м/с.

Час відкоту Тотк = 0,1 – 0,2 с, час накоту Тн = 1 – 1,5 с.


Читайте також:

  1. Q6 розраховують тільки при нестаціонарному режимі
  2. Адіабатичний тепловий вибух
  3. Адміністративний устрій та окупаційний режим в Україні під час війни 1941-1945 рр
  4. Бізнес-логістика в режимі INTERNET
  5. Будова гальма відкоту.
  6. Валютний курс. Режими встановлення валютних курсів
  7. ВАЛЮТНІ РЕЖИМИ ТА ВАЛЮТНА ІНТЕРВЕНЦІЯ. ВПЛИВ ВАЛЮТНОЇ ІНТЕРВЕНЦІЇ НА ГРОШОВУ МАСУ. СТЕРЕЛІЗАЦІЯ.
  8. Вибір оптимального режиму роботи і відпочинку.
  9. Вибір оптимального розкладу (режиму) роботи в наукових організаціях.
  10. Вибір режимів обробки заготовки різанням
  11. Вибір режиму роботи нейтралі.
  12. Вибір схеми підключення абонентів залежно від режимів тиску.




Переглядів: 532

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Будова гальма відкоту. | Принцип будови та дія накочувача.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.