МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Бізнес-логістика в режимі INTERNETСуб'єкт, що хазяйнує, має потребу в комунікаціях з логістичними посередниками, в обробці замовлень, транспортуванні, грузопереробці, керуванні запасами з торговельними посередниками, банками, страховими компаніями і безпосередньо з кінцевими споживачами готової продукції. У практиці дистрибуції товарів і фізичного розподілу стала широко впроваджуватися контейнеризація перевезень на базі концепції JIT. Як ефективний телекомунікаційний інструмент Internet дозволяє реалізувати бізнес-логістику в режимі on-line [6]. Для просування в мережу Internet; принципів логістики важливе значення має створення систем електронних банківських операцій на основі SWIFT і SWIFT II, використання для підтримки взаємодій між партнерами по бізнес-логістиці стандартів ЕDI (Electronic Data Interchange - електронний обмін даними) і ЕDIFACT (Electronic Data Interchange for Administration, Commerce and Transport - електронний обмін даними в керуванні, торгівлі і транспорті). Певну роль у становленні інтерактивної бізнес-логістики зіграла можливість постійного контролю за матеріальними потоками в реальному режимі часу on-line і в режимах віддаленого доступу через супутникові телекомунікаційні системи. Комп'ютеризація інформаційного потоку привела до створення нових логістичних технологій у виробництві і дистрибуції. Виникли і стали розвиватися такі логістичні системи, як: • МRР/ЕRР. • МRР II (Manufacturing Resource Planning). • DRP II (Distribution Resource Planning). З' явилися нові логістичні концепції, такі як: • «Lean production» - «худе виробництво». • QR (Quick Response) - швидка реакція. • СR (Continuous Replenishment) - постійне поповнення. • Оптимізовані логістичні системи типу ОРТ (Optimized Production Technology). • Модифіковані версії КАNВАN. За допомогою логістичних інформаційно-комп'ютерних технологій можуть вирішуватися задачі керування вантажними автомобільними перевезеннями, наприклад, такі задачі, як: • Інформаційно-комп'ютерна підтримка процесу автоперевезень. • Впровадження єдиних інформаційних технологій обробки транспортної і логістичної документації. • Створення, обґрунтування і ведення баз даних і довідників. • Розробка електронної карти автодоріг з можливістю прокладки оптимального маршруту і т. п. • Інформаційно-комп'ютерна підтримка функцій підрозподілів автомобільного транспорту в логістичних центрах. • Розробка, відновлення і ведення електронної бази даних "Правове забезпечення автотранспортних перевезень". • Інформаційно-комп'ютерна підтримка фінансових розрахунків. • Прийом і оформлення замовлень на технічне обслуговування, ремонт, евакуацію через систему автосервісу. • Впровадження інформаційно-комп'ютерної підтримки сучасних логістичних технологій в автоперевезеннях вантажів. За кордоном найбільшого поширення набули системи спостереження, зв'язку і диспетчеризації транспорту на базі супутникових систем навігації і зв'язку GPS і Inmarsat-c. Глобальна система супутникового зв'язку Inmarsat-c забезпечує: • прямий зв'язок з диспетчером; • збереження повідомлень у базі даних; • можливість одержувати інформацію про місце розташування і стан транспортних засобів і вантажу; • з'єднання з мережею передачі даних Х-25 і телексним зв'язком; • груповий виклик транспортних засобів. Система супутникового зв'язку Inmarsat-c забезпечує двосторонню передачу тексту і даних фактично з будь-якої точки Землі. Чотири геостаціонарні супутники забезпечують охоплення всієї планети по довготі до 75° і по широті. Зв'язок здійснюється через берегові наземні станції, що дозволяють направляти повідомлення в різні мережі передачі даних, телефонні мережі, телексні мережі або рухливому абоненту, який має зареєстрований термінал Inmarsat-c. Програмна частина орієнтована на розробку спеціалізованих Internet-додатків у вигляді JAVA-апплетів для розділів комерційних справ. У Росії розроблена логістична інформаційна система керування міжнародними автомобільними перевезеннями (МАП) за назвою «МАП ON-LINE» на базі Internet. Дана система орієнтована на впровадження логістичних інформаційно-комп'ютерних технологій на транспорті, що використовує можливості Internet як для інформаційного забезпечення відправників вантажу, перевізників, експедиторів, так і для інтелектуальної підтримки організації транспортного процесу шляхом реалізації віддаленого доступу до необхідних додатків і електронного фрахту при автоперевезеннях за допомогою Internet. Читайте також:
|
||||||||
|