МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Бізнес через InternetРеволюція в інформаційних технологіях змінює традиційні уявлення про ведення бізнесу. Електронна комерція урівнює шанси у звичній конку-рентній боротьбі, дозволяючи як великім, так і маленькім компаніям зма-гатись як рівним у якості, ціні, асортименті продукції і надає доступ до сві-тового ринку, недоступним для невеликих компаній ніякими іншими засо-бами. Застосування глобальних комунікацій у комерційній діяльності та повсякденному житті зумовило виникнення такого нового економічного і правового явища як “електронна комерція” (“electronic commerce”). Еле-ктронна комерція у юридичному сенсі представляє собою за визначенням Комісії ООН з прав міжнародної торгівлі (UNCITRAL) укладання міжнаро-дних та внутрішніх ринках у електронній формі ряду підприємницьких угод типу: купівля-продаж, постачання, угода про розподіл продукції, страхування, банківські угоди, перевезення вантажів повітряним, морсь-ким, залізничним транспортом, а також інших угод, пов’язаних з промис-ловим та діловим співробітництвом. Створена асоціація IBA (Internet Business Association), завданням якої є сприяння фірмам, що бажають користуватись послугами Internet з коме-рційною метою. За допомогою Internet підприємці можуть своєчасно дізнаватись про нові стандарти і технології, мати доступ до інформаційних ресурсів, відкритих для загального користування. Причому досить численна інформа-ція може бути надана їм без додаткової платні. При веденні бізнесу Internet дозволить: − збільшити обсяг продаж; − розширити ринок збуту; − зменшити виробничі витрати; − випередити конкурентів; − торгувати з іншими країнами; − конкурувати як рівні з корпораціями-гігантами; − перевірити свій бізнес-замисел без особливих витрат; − покращити зв’язки з громадськістю і відносини в середині компанії; − забезпечити єдиний банк даних для свого персоналу. Internet можна використовувати з комерційною метою за допомогою таких методів: − електронна пошта; − електронна реклама за принципом прямої розсилки; − електронна реклама за принципом “приходьте до нас”; − електронні торги. Бізнесмени одержують ефективний доступ до інформації на всій земній кулі. Міжнародні телефонні переговори є досить дорогими, обмін по-відомленнями по факсу може бути ускладнено. Крім того, хоча багато хто володіє навичками читання англійських текстів і розуміє англійську мову, у більшості недостатня розмовна практика. Обмінюватись письмовими по-відомленнями легше, ніж вести діалог по телефону. Звертання до телеконференцій дозволяє відправляти повідомлення, навіть якщо адреси конкретних користувачів невідомі. Таким чином, на-віть при необхідності оплати міжнародного трафіку, відправка й одержан-ня електронних повідомлень може стати єдиним ефективним засобом ор-ганізації ділових контактів з іноземними фірмами. Читайте також:
|
||||||||
|