Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Автомобільні дороги.

Сучасні міста є, як правило, вузлами мобільних доріг загальної мережі країни, які зв’язують їх між собою та з прилеглою міською зоною.

Відповідно з ДБН В.2.3 – 4 – 2000 в залежності від свого призначення і розрахункової інтенсивності руху транспорту дороги розділяються на 5 категорій:

1 категорія – інтенсивність руху понад 10000 трансп. один/ добу;

2 категорія - інтенсивність руху від 3000- 10000 трансп. один/ добу;

3 категорія - інтенсивність руху від 1500 - 3000 трансп. один/ добу;

4 категорія - інтенсивність руху від 150 - 1500 трансп. один/ добу;

5 категорія - інтенсивність руху до 150 транспортних одиниць за добу;

Залежно від народногосподарчого та адміністративного значення автомобільні дороги поділяються на:

 

- дороги державного значення;

а) магістральні;

б) регіональні;

- місцевого значення;

а) територіальні;

б) районні;

На поперечному профілі зовнішніх автомобільних доріг впродовж обох сторін проїзної частини влаштовується ґрунтові смуги – узбіччя.

Кількість смуг руху на дорогах 1 категорії в залежності від інтенсивності руху та рельєфу місцевості може бути від 4 до 8, на дорогах 2 категорії - 2 смуги, 3 категорії - 2, 4 категорії – 2, 5 категорії – 1 смуга.

Ширина смуг руху призначається в залежності від категорії дороги:

1,2 категорія – 3,75 м.

3 категорія – 3,5 м.

4 категорія – 3,0 м.

5 категорія – 4,5 м.

Ширина узбіччя:

1 категорія – 3,75 м.

2 категорія – 3,5 м.

3 категорія – 2,5 м.

4 категорія – 2,0 м.

5 категорія – 1,75 м.

Найменша ширина земляного полотна:

1 категорія – 27,5 - 43,5 м.

2 категорія – 14,5 м.

3 категорія – 12 м.

4 категорія – 10 м.

5 категорія – 8 м.

 

 

Поперечні профілі доріг:

 

 

 

 

Для руху вантажних автомобілів на підйом, при змішаному складі транспортного потоку, слід передбачити на ділянках доріг 2 – 3 категорії при середньому поздовжньому похилі 30 % - 40 % додаткові смуги проїзної частини. Ширину додаткової частини влаштовують 3,5 м. Перехід до поширеної проїзної частини слід здійснювати на ділянці довжиною 60 м. Розділювальні смуги слід розривати на 30 м кожні 2 – 5 км для проїзду спеціальних машин під час експлуатації доріг.

Проїзну частину слід проектувати з двосхилим поперечним профілем на прямих ділянках доріг 1 категорії і на кривих у плані радіусом 3000 м і більше, а також на кривих у плані радіусом більше 2000 м – для доріг інших категорій.

На кривих у плані менших радіусів слід передбачити влаштування проїзної частини з односхилим поперечним профілем ( віраж ) для забезпечення руху автомобілів з розрахунковою швидкістю.


Читайте також:

  1. Автомобільні аварії.
  2. Автомобільні акумуляторні батареї
  3. Автомобільні ваги з залізобетонною платформою
  4. Автомобільні ваги з металевоюплатформою
  5. Автомобільні ваги із застосуванням цифрових датчиків
  6. Автомобільні електроні ваги CAS RW-15P
  7. Бензини автомобільні по ДСТУ 4063–2001
  8. Модель ESIT CS - автомобільні ваги з залізобетонною платформою




Переглядів: 3047

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Засоби вантажних і пасажирських перевезень. | Споруди.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.