МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Автомобільні дороги.Сучасні міста є, як правило, вузлами мобільних доріг загальної мережі країни, які зв’язують їх між собою та з прилеглою міською зоною. Відповідно з ДБН В.2.3 – 4 – 2000 в залежності від свого призначення і розрахункової інтенсивності руху транспорту дороги розділяються на 5 категорій: 1 категорія – інтенсивність руху понад 10000 трансп. один/ добу; 2 категорія - інтенсивність руху від 3000- 10000 трансп. один/ добу; 3 категорія - інтенсивність руху від 1500 - 3000 трансп. один/ добу; 4 категорія - інтенсивність руху від 150 - 1500 трансп. один/ добу; 5 категорія - інтенсивність руху до 150 транспортних одиниць за добу; Залежно від народногосподарчого та адміністративного значення автомобільні дороги поділяються на:
- дороги державного значення; а) магістральні; б) регіональні; - місцевого значення; а) територіальні; б) районні; На поперечному профілі зовнішніх автомобільних доріг впродовж обох сторін проїзної частини влаштовується ґрунтові смуги – узбіччя. Кількість смуг руху на дорогах 1 категорії в залежності від інтенсивності руху та рельєфу місцевості може бути від 4 до 8, на дорогах 2 категорії - 2 смуги, 3 категорії - 2, 4 категорії – 2, 5 категорії – 1 смуга. Ширина смуг руху призначається в залежності від категорії дороги: 1,2 категорія – 3,75 м. 3 категорія – 3,5 м. 4 категорія – 3,0 м. 5 категорія – 4,5 м. Ширина узбіччя: 1 категорія – 3,75 м. 2 категорія – 3,5 м. 3 категорія – 2,5 м. 4 категорія – 2,0 м. 5 категорія – 1,75 м. Найменша ширина земляного полотна: 1 категорія – 27,5 - 43,5 м. 2 категорія – 14,5 м. 3 категорія – 12 м. 4 категорія – 10 м. 5 категорія – 8 м.
Поперечні профілі доріг:
Для руху вантажних автомобілів на підйом, при змішаному складі транспортного потоку, слід передбачити на ділянках доріг 2 – 3 категорії при середньому поздовжньому похилі 30 % - 40 % додаткові смуги проїзної частини. Ширину додаткової частини влаштовують 3,5 м. Перехід до поширеної проїзної частини слід здійснювати на ділянці довжиною 60 м. Розділювальні смуги слід розривати на 30 м кожні 2 – 5 км для проїзду спеціальних машин під час експлуатації доріг. Проїзну частину слід проектувати з двосхилим поперечним профілем на прямих ділянках доріг 1 категорії і на кривих у плані радіусом 3000 м і більше, а також на кривих у плані радіусом більше 2000 м – для доріг інших категорій. На кривих у плані менших радіусів слід передбачити влаштування проїзної частини з односхилим поперечним профілем ( віраж ) для забезпечення руху автомобілів з розрахунковою швидкістю. Читайте також:
|
||||||||
|