Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Видатки на фізичну культуру і спорт

Заходи з фізичної культури і спорту фінансуються за рахунок державного, місцевих бюджетів, коштів професійних союзів, добровільних спортивних товариств, благодійних внесків і пожертвувань.

Із зведеного бюджету Чернівецької області на фінансування фізичної культури і спорту у 2001 році було виділено 3400,3 тис. грн., у 2002 році – 4096,2 тис, грн., у 2003 році – 4689,7 тис. грн.

Згідно з бюджетною класифікацією до видатків на фізичну культуру і спорт належать:

1. Фінансування заходів з фізичної культури і спорту:

- видатки на утримання національних збірних команд України;

- видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань;

- видатки на підготовку і участь національних збірних команд в Олімпійських і Параолімпійських іграх;

- видатки на утримання інвалідних центрів;

- видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань серед інвалідів;

- видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань з нетрадиційних видів спорту;

- видатки на навчально-тренувальну роботу спортивних шкіл;

- видатки на утримання апарату управління спортивних організацій;

- видатки на здійснення капітального ремонту, придбання обладнання та інвентаря для баз олімпійської підготовки;

- видатки на фінансову підтримку спортивних споруд;

- інші видатки.

2. Фінансова підтримка громадських організацій:

- видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань;

- видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань з нетрадиційних видів спорту;

- видатки на навчально-тренувальну роботу спортивних шкіл;

- видатки на утримання апарату управління спортивних організацій;

- видатки на фінансову підтримку спортивних споруд;

- інші видатки.

Зведене планування витрат на фізичну культуру і спорт здійснюється на підставі показників, які характеризують спортивний захід. Так, видатки на утримання національних збірних команд України визначаються, виходячи із кількості штатних команд і середніх витрат у розрахунку на одну команду, що склалися в попередні роки, з урахуванням факторів, що можуть вплинути на їх величину в прогнозованому році. Окремо визначається фонд оплати праці працівників штатних збірних, враховуючи чисельність таких працівників і їх середньомісячну заробітну плату.

Видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань плануються на підставі кількості учасників змагань, кількості людино-днів участі у змаганнях і середніх витрат на один людино-день участі у змаганнях.

Видатки на навчально-тренувальну роботу спортивних шкіл визначаються, виходячи із середньої кількості учнів спортивних шкіл усіх типів і середнього розміру витрат на одного учня. Окремо планується оплата праці штатних працівників спортивних шкіл, виходячи з їх чисельності і середньомісячної заробітної плати.

Видатки на фінансову підтримку спортивних споруд розраховуються, виходячи із кількості споруд, що повністю утримуються за рахунок бюджетних коштів, кількості споруд, що отримують фінансову підтримку, і середнього розміру витрат на відповідну групу споруд. Фонд оплати праці розраховується згідно з чисельністю працівників за штатним розписом і їх середньомісячною заробітною платою.

Витрати на фінансову підтримку громадських організацій розраховуються у тому ж порядку, що і витрати на заходи з фізичної культури і спорту.

Запитання і завдання для самостійної роботи:

1. Охарактеризуйте види допомог сім’ям з дітьми.

2. Коли надаються житлові субсидії?

3. Охарактеризуйте структуру освіти на Україні.

4. Назвіть джерела фінансування освіти.

5. Дайте характеристику оперативно-сітьових показників шкіл.

6. Назвіть норми педагогічного навантаження.

7. Розкрийте додаткові види заробітної плати вчителів школи.

8. Висвітліть особливості кошторисного фінансування шкіл-інтернатів.

9. Розкрийте порядок планування видатків на утримання дитячих дошкільних закладів.

10. Висвітліть планування видатків вищого навчального закладу.

11. Охарактеризуйте систему закладів охорони здоров¢я.

12. Висвітліть показники діяльності установ охорони здоров¢я.

13. Розкрийте систему оплати праці медичних працівників.

14. Висвітліть видатки на заклади культури і мистецтва.

15. Які видатки належать до видатків на фізичну культуру і спорт.

Дайте визначення таких понять:

Соціальний захист, середньорічна кількість учнів, діто-день, кількість педагогічних ставок, середня ставка заробітної плати вчителя в місяць, процент госпіталізації, оборот ліжка, потреба в лікарняних ліжках, кількість лікарських відвідувань, ліжко-день.

Тести

1. Субсидія на оплату житлово-комунальних послуг розраховується виходячи з:

а) річного доходу сім’ï;

б) середньомісячного доходу кожного члена сім'ї;

в) середньомісячного доходу сім’ï;

г) кількості членів сім’ї.

2. Виплата допомоги на дітей, які знаходяться під опікою чи піклуванням припиняється, якщо:

а) опікун звільнений від виконання обов’язків опікуна чи піклувальника дитини;

б) працевлаштування дитини;

в) взяття шлюбу дитиною до досягнення нею 18-річного віку;

г) всі попередні відповіді правильні.

3. Зарплата педпрацівника залежить від:

а) кількості учнів;

б) кількості класів;

в) педнавантаження, освіти;

г) закладу освіти.

4. Посадовий оклад директора школи залежить від:

а) кількості класів;

б) кількості учнів;

в) кількості педставок;

г) рівня школи.

5.При плануванні видатків на харчування по дошкільному виховному закладу враховують:

а) кількість дітей;

б) кількість груп;

в) діто-день;

г) кількість ліжок.

6. Фінансування дошкільних виховних закладів здійснюється за рахунок коштів:

а) державного бюджету;

б) місцевих бюджетів, додаткових джерел;

в) додаткових джерел;

г) підприємницьких структур.

7. Посадовий оклад директора коледжу залежить від кількості:

а) груп;

б) студентів;

в) педставок;

г) працюючих.

8. Розмір стипендії залежить від:

а) балу успішності;

б) кількості студентів;

в) кількості груп;

г) рівня закладу.

9. Кількість груп по вищому навчальному закладу залежить від:

а) кількості студентів та нормативної наповненості груп;

б) кількості педставок;

в) кількості працівників;

г) виду закладу.

10. При плануванні видатків на медикаменти і харчування по лікарні використовують:

а) кількість ліжок;

б) ліжко-день;

в) кількість лікарських посад;

г) кількість хворих.

11. При плануванні видатків на медикаменти по поліклініці враховують:

а) кількість хворих;

б) кількість лікарів;

в) кількість лікарських відвідувань;

г) кількість ліжко-днів.

12. Кількість посад лікарів в лікарні залежить від:

а) кількості ліжок;

б) кількості хворих;

в) кількості лікарських відвідувань;

г) виду лікарні.

13. Кількість середнього і молодшого медперсоналу в поліклініці встановлюють:

а) на кількість хворих;

б) за нормами на лікарські відвідування;

в) за нормами на одну лікарську посаду;

г) на кількість ліжок.

14. Лікарям всіх спеціальностей, які отримали диплом з відзнакою після закінчення медінституту, протягом 5 років підвищується заробітна плата на:

а) 10%;

б) 12%;

в) 5%;

г) 15%.

15. Посадовий оклад керівника структурного підрозділу з числа лікарів закладу охорони здоров’я залежить від:

а) кількості ліжок;

б) кількості лікарських посад;

в) кількості хворих;

г) виду закладу.



Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  4. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  5. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  6. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  7. Аварії і катастрофи на транспорті.
  8. Аварії на транспорті
  9. Аварії на транспорті.
  10. Автомобільний пасажирський транспорт – важлива складова єдиної транспортної системи держави
  11. Автомобільний транспорт
  12. Автомобільний транспорт




Переглядів: 2831

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Планування видатків установ охорони здоров’я | Система органів та склад видатків на державне управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.