МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ДопоміжнаБазова Методичне забезпечення Шкала оцінювання: національна та ECTS Методи контролю Поточний контроль: контрольне опитування (при обговоренні питань з певної теми практичного заняття), дві модульні контрольні роботи; підсумковий контроль – залік 9. Розподіл балів, які отримують студенти
1. Підручники та посібники; 2. НМК (програма, тези лекцій, методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи, питання до модулів, література)
11. Рекомендована література 1.Бабарицька В., Короткова А. Екскурсознавство і музеєзнавство: Навчальний посібник. – К.: Альтерпрес, 2007. – 464 с. 2. горі шевський П., Дейнека М., Колів М. Основи музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності музеїв: Посібник. – Івано-Франківськ: Плай, 2005. – 195с. 3. Мезенцева Г. Музеєзнавство. – К.: Вища школа, 1990. – 219 с. 4. Музееведение: Музеи исторического профиля/ Под ред.К.Г.Левыкина. – М.: 1998. 5. Сотникова С.И. Музеология: Пособие для вузов. – М.: Дрофа, 2004. 192 с. 6. Україна: скарби музеїв і заповідників. Путівник/ Упор. Л.Новохатько. – К.: Чорлі, 1997. – 207 с. 7. Шляхтина Л.М. Основы музейного дела: теория и практика. Учебное пособие. – М.: Высшая школа, 2005. – 183 с.
1. Бейдик О.О. Українсько-російський словник термінів і понять з географії туризму і рекреаційної географії. – К.: Київський університет, 1997. – 300 с. 2. Гнатюк М. 100 найвідоміших українців. – М.: Вече – К.: Орфей, 2002. – 592 с. 3. Зорин И.В., Квартальнов В.А. Энциклопедия туризма: Справчник. –М.:ФиС, 2001. 4. Росийская музейная энциклопедия: в 2-х т. – М.: Искусство, 2001. – 967 с. 5. Січинський В. Чужинці про Україну. – К.: Довіра, 1992. – 252 с. 6. Федорченко В.К., Мініч І.М. Туристський словник-довідник. – К.: Дніпро, 2000. – 160с. 7. Федорченко В.К., Дьорова Т.А. Історія туризму в Україні: Навч.посіб. – К.: Вища школа, 2002. –195с. 8. Хадсон К. Влиятельные музеи. – Новосибирск, 2001. – 169с.
12. Інформаційні ресурси
1. Музеї просто неба України [Електронний ресурс] – джерело доступу http: www.tourlib.net.ua. 2. Найвідоміші музеї України [Електронний ресурс] – джерело доступу href=http://knowledge.allbest.ru/culture/3c0a65635b3bc78b4c43a89521216d27_0.html> </a> 3. Шевченко В.В. Ломачинський І.М. Музеєзнавство: навч.посібник для дистанц.навч., К.,2009 [Електронний ресурс] – джерело доступу dilo.kiev.ua>pdf/izs/resurs 4. Філоненко І.М. Екскурсознавство і музеєзнавство: посібник, Ніжин, 2009 [Електронний ресурс] – джерело доступу href=http://.ru/culture/2c0b65625 a3ac68b5c53b89421306c37_0.html>
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|