Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дослiдження рiвнiв

Дослiдження рiвнiв полягають в основному у визначеннi їх цiни дiлення. Для цього використовують в основному два методи:

1) за допомогою екзаменатора;

2) методом Комстока.

Екзаменатор представляє собою станину, на якiй прикрiплений високоточний рiвень. Станину за допомогою пiдiймальних гвинтiв можна нахиляти в обидва боки. Дослiджуваний рiвень прикрiплюють до станини. Нахиляючи станину визначають цей нахил за допомогою екзаменатора i дослiджуваним рiвнем. Таким чином, можна знайти цiну дiлення рiвня.

Визначення цiни дiлення рiвня методом Комстока. Цей метод використовують для приладiв, що мають оцифрований горизонтальний круг. До початку дослiджень треба дуже точно виправити настановний рiвень. Порядок дослiджень полягає у виконаннi таких дiй:

1) встановлюють прилад таким чином, щоб один з пiдiймальних гвинтiв був у створi з вибраною точкою;

2) приводять прилад у робоче положення i визначають вертикальний кут на вибрану марку;

3) змiнюють вiдлiк на вертикальному крузi на 1 ;

4) за допомогою пiдiймального гвинта добиваються сумiщення перехрестя сiтки ниток з вибраною маркою;

5) повертаючи верхню частину приладу спочатку влiво, а потiм вправо, визначають такi установки, при яких бульбашка рiвня буде займати крайнє положення;

6) визначивши вiдлiки на горизонтальному крузi при описаних поворотах приладу, знаходять рiзницю вiдлiкiв i дiлять її на чотири iнтервали;

7) повертаючи прилад беруть вiдлiки на рiвню на рiзних iнтервалах.

Таким чином, виконують один пiвприйом.

8) для виконання другого пiвприйому повертають прилад на 180° i виконують аналогiчнi дiї;

9) знаходять середнє змiщення бульбашки мiж iнтервалами в першому та другому пiвприйомах, а також загальне середнє значення;

10) величину пiвдiлення рiвня визначають за формулою:

, (6.1)

де τ – ціна ділення рівня в секундах;

ΔА – величина інтервалу у мінутах;

І° - нахил зорової труби в градусах;

nсер – середнє зміщення бульбашки у півділеннях рівня.

6.3 Електронні рівні

Взяття вiдлiку на рiдинному рiвнi має певнi обмеження за точнiстю, тому для високоточних вимiрювань і автоматизацiї вимiрiв використовують електроннi рiвнi. Наведемо схему, одного з таких рiвнiв.

Рисунок 6.1 – Схема електронного рівня

Мiж двома катушками з iндуктивнiстю L1 i L2 розмiщують вiльно пiдвiшений стержень з вантажем. При нахилi опорної пластини стержень нахиляється i вiдповiдно змiнюється вiддаль мiж стержнем та катушками. Це, в свою чергу, призводить до змiни iндуктивностi катушок, якi пiдключенi до мостової схеми. Одержану змiну фіксують на шкаловому або цифровому табло у кутовiй мiрi. Точнiсть вимiрювання кутiв нахилу за допомогою електронних рiвнiв становить 0,1″ – 0,2″. У зв'язку з цим дуже високi вимоги представляють до якостi шлiфування нижньої опорної частини рiвня.


Читайте також:

  1. Психолого-педагогiчнi дослiдження проблеми розвитку образотворчих здiбностей дітей дошкільного віку




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основнi вiдомостi про рiдиннi рiвнi | Компенсатори нахилу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.