Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



НАКЛАДНА

Могилів-Подільський Затверджую

Акт

Тема 5.5. Укладання фахових документів

ЗАПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

 

1. Дайте визначення поняттю «розпорядження».

2. Які види розпорядчих та організаційних документів ви знаєте?

3. Порівняйте написання наказу та розпорядження, спільне та відмінне в них.

4. Що таке постанова? З яких частин вона складається?

5. Доведіть, що статут – це основний документ організації і діяльності будь-якого підприємства.

6. Розкрийте поняття «інструкція». Які ви знаєте види інструкцій?

7. Які особливості посадової інструкції працівника вашої спеціальності? Наведіть приклад.

(відповідно до напряму підготовки)

 

Фінансово-облікова документація відзначається високим рівнем стандартизації та є документами сурової звітності, на підставі якого порушують адміністративно-судову чи кримінальну, судову справу. Вона має різновиди: акт, відомість, гарантійний лист, заява-зобов’язання, заявка, квитанція, накладна та ін. Ми розглядаємо акт.

Це офіційний документ правової чинності, що констатує ( підтверджує ) певні факти , події, пов’язані з учинками конкретних приватних або службових осіб, діяльністю підприємств чи їх структурних підрозділів .

Для об’єктивного відображення (фіксування ) певних фактів акт укладається колегіально кількома службовими особами, спеціально уповноваженими для цього керівництвом або перевіряючим органом. Як правило, це документація постійно діючих експертних комісій, діяльність яких затверджується відповідним наказом .

Характерна особливість тексту акта полягає в тому, що він містить висновки з фіксованих фактів і пропозиції.

Акти поділяються на законодавчі та адміністративні.

Законодавчі містять рішення щодо чинних законів, указів, постанов чи їх розділів або пунктів.

Адміністративні укладають після попередніх ухвал, коли відбувається :

1. Приймання — передавання матеріальних цінностей, засобів виробництва тощо.

2. Приймання до експлуатації після побудови чи ремонту об’єктів будівель, споруд, машин, механізмів і т. ін.

3. Проведення випробовувань нової техніки чи обладнання.

4. Розукомплектування, ліквідація, знищення застарілих, непридатних чи зіпсованих матеріальних цінностей.

5. Планове або позапланове обстеження, перевірка, інвентаризація та експертна оцінка матеріальних цінностей – ревізія.

6. Нещасний випадок( травма, аварія, стихійне лихо, ДТП).

7. Зміна керівництва.

Набувши юридичної сили після затвердження вищою інстанцією або відповідальним керівництвом закладу, установи, акт є документом суворої звітності, на підставі якого порушують адміністративну судову чи кримінальну справу.

Текст акта поділяється на вступну та констатуючу частини й містить такі відомості:

1. Автор документа – підпорядкування міністерству(якщо є), повна назва установи, закладу, відомства(ліворуч, якщо є п.2, в іншому разі – посередині).

2. Затвердження – посада, підпис, розшифрування підпису, дата (праворуч).

3. Дата заактування факту чи події (якщо комісія працювала кілька днів, то вказують останній день роботи).

4. Місце укладання(праворуч).

5. Назва документа( посередині з великої літери) та номер.

6. Заголовок («про...»)

Констатуюча частина

7. Текст:

- підстава (наказ, розпорядження, його номер, посада керівника, назва установи, відомства, дата);

- якщо акт укладено комісією , то замість слова «присутні» пишуть «голова комісії» з обов’язковим зазначенням їхніх посад, прізвищ та ініціалів, починаючи з голови, а далі за абеткою, нумерують арабськими цифрами (якщо були присутні свідки, то перелічують і їх);

- виклад мети й завдання акта, характер проведеної роботи, перелік установлених фактів та висновків.

8. Кількість примірників акта й місце їх зберігання.

9. Додатки до акта ( кількість примірників і сторінок).

10. Підписи голови, членів комісії, присутніх( у разі потреби) та розшифрування підписів.

Якщо висновки й пропозиції в акті викладаються в розпорядчій формі із зазначенням терміну виконання приписаних дій, то документ подають керівникові, який має підписатися, підтвердивши цим, що зі змістом акта, він ознайомлений.

Особа, яка не згодна зі змістом акта, повинна підписати його із зазначенням про свою незгоду . Окрему думку члена комісії треба оформляти на окремому аркуші і додавати до акта.

Кількість примірників акта, які мають рівнозначну юридичну силу, визначається нормативними документами або практичними потребами.

Уклавши акт, комісія повинна під розписку ознайомити з його змістом осіб, про яких ішлося в акті.

технологічно-економічний Директор коледжу

коледж К.М. Іванов

«___» ________2010 р.

АКТ №

 

10.04.2010 м. Могилів-Подільський

 

Передання матеріальних цінностей однією матеріально-відповідальною особою іншій.

Підстава: наказ по коледжу №43 від 6 квітня 2010р.

 

Складений комісією:

голова комісії завідуюча денним відділенням Зайцева Н. І.

Члени комісії:

лаборант Вовк В. А.

викладач Гур’єва І. В.

 

10.04.10р. комісія перевірила наявність матеріальних цінностей у кабінеті й вирішила передати Гур’євій І. В. такі матеріальні цінності:

· магнітофон «SONY – 245»;

· комп’ютер „CELERON - 510”.

Акт складений у трьох примірниках:

Перший примірник — бухгалтерії;

Другий примірник — Гур’євій І. В.;

Третій примірник — Зайцевій Н. І.

 

Голова комісії підпис Зайцева В.І.

Члени комісії підписи Вовк В.А.

Гур’єва І.В

Накладна - це обліковий документ, який дає право на отримання, відправлення вантажів чи матеріальних цінностей.

У накладній повинні бути такі реквізити:

1) назва: угорі посередині великими літерами:

накладна №________ від.................. (дата);

2) підстава, на основі якої видано накладну;

3) кому видано (назва установи або прізвище, ім`я, по батькові

приватної особи);

4) від кого (назва установи або штамп установи, її адреса, телефон, поточний рахунок);

5) позначення кожної графи: а) назва предметів; б) сорт; в) розмір;

г) одиниця виміру; д) номенклатурний номер; е) кількість (за вимогою,

видано); є) вартість; ж) сума вартості;

6) підпис керівника установи й бухгалтера;

7)дата;

8) хто видав;

9) хто одержав;

10) печатка або штамп установи

 

НАКЛАДНА №_1__

 

«28»_ТРАВНЯ_2011 р.

 

Відпущено:__ВАТ “Транзит”______________________________

Одержано:___ВАТ “Вендичанський КХП”___________________

Через:__тов. Коваль В.О.________________________________

Довіреність: Серія_АА_ №_345678 від “_25”_06__2011 р.

 

Найменування Один. вим. К-ть Ціна без ПДВ Сума без ПДВ
Фарба біла кг. 12,50 250,00
           
           
           
           
  Всього без ПДВ 250,00
ПДВ(__%)_ 41,70
Загальна сума з ПДВ 291,70

 

Всього відпущено____одне__________найменування

на суму двісті дев’яносто один грн._70___коп., в т. ч. ПДВ 41,70__грн.

 

Керівник___________ Гол. Бухгалтер__________

 

Відпустив___________ Одержав_______________

 


Читайте також:

  1. Накладна
  2. Питання № 7 Податкова накладна
  3. Прибуткова накладна




Переглядів: 897

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інструкція | Перша допомога при переломах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.