Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Болгарія

Австрія

Базові принципи організації і здійснення місцевого самоврядування закріплені в статтях 116 і 118 Федерального конституційного закону 1920 року:
Всі землі діляться на муніципальні освіти. Муніципалітет одночасно є територіальним утворенням, що здійснює місцеве самоврядування, і адміністративним округом. Муніципалітети мають охоплювати всю територію федеральних земель.
Муніципальне освіта є незалежним учасником економічних відносин. Муніципальні освіти має право придбавати, володіти, користуватися і розпоряджатися на свій розсуд різними видами майна в порядку, встановленому федеральними і земельними законами, самостійно здійснювати управління муніципальними підприємствами та їх фінансовими засобами і стягувати податки відповідно до конституції.
На міста з особливим правовим статусом крім компетенції муніципального рівня покладено також функції служби управління округом. Повіт (Bezirk) є виключно одиницею адміністративно-територіального поділу і не володіє правом на здійснення місцевого самоврядування.
Муніципальні органи влади діють у межах своєї компетенції, а також виконують функції, делеговані федеральним і земельним урядами. Місцева влада, зокрема, відповідають за виконання наступних що знаходяться в їхньому віданні функцій:
1) створення структурних підрозділів для здійснення повноважень з питань місцевого значення; встановлення правил внутрішнього розпорядку роботи муніципалітету;
2) призначення посадових осіб для здійснення повноважень у межах місцевого ведення, контроль за їх діяльністю;
3) забезпечення громадської безпеки, контроль за проведенням масових заходів місцевого значення;
4) забезпечення безпеки дорожнього руху, контроль за роботою дорожньої поліції;
5) служба захисту сільськогосподарських культур;
6) служба з контролю за організацією ринкової торгівлі;
7) місцева санітарна інспекція; служба швидкої та невідкладної допомоги; організація ритуальних послуг та утримання місць поховання;
8) захист прав громадян;
9) місцева інспекція архітектурно-будівельного нагляду (в компетенцію якої не входить контроль за будівництвом і експлуатацією будівель федерального державного фонду), забезпечення пожежної безпеки, природоохоронне планування;
10) діяльність структур, що здійснюють позасудове вирішення конфліктів;
11) продаж майна в рахунок погашення боргів.

 

Конституція Болгарії фіксує такі положення органів місцевого самоврядування, як право на об’єднання з іншими громадами для вирішення загальних питань (ст. 137), право на власність і самостійний бюджет (ст.ст. 140, 141). Зокрема, в Конституції Болгарії сформульована така вимога: "центральні державні органи та їх представники місцях здійснюють контроль за відповідністю актів органів місцевого управління закону тільки коли це передбачено законом" (ст. 144). Ст. 141 Конституції Болгарії, наприклад, містить припис: "Держава засобами з бюджету та іншими способами допомагає нормальній діяльності громад". Так, згідно зі ст. 145 Конституції Болгарії місцеві громади можуть оскаржити у суді акти і дії, якими порушуються їх права. Такі спори розглядаються загальними або адміністративними судами. А відповідно до ст.ст. 149 і 150 Конституція надає право місцевим органам влади порушити у Конституційному суді спори про компетенцію між органами місцевої влади і центральними виконавчими органами.

 


Читайте також:

  1. Болгарія у 1945-1985 рр.




Переглядів: 612

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конст, законодавчі та судові гарантії місцевого самоврядування на прикладі Болгарії РФ,та Австрії. | Конституційна організація судової влади в зарубіжних країнах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.