МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Умовності і спрощенняВиносні елементи
Винесені елементи – це додаткове зображення частини предмету, яке виконують у більшому масштабі, ніж основне зображення. Показують ті частини предмета, які потребують додаткового пояснення щодо форми . Частина предмету, яку зображують у вигляді виносного елементу, на основному зображенні відділяють замкнутою тонкою лінією у вигляді кола або овала. Від цієї лінії проводять лінію-виноску, що закінчується поличкою, на якій римською цифрою позначають номер виносного еле-менту (див.рис.9, 9 г)).
(ГОСТ 2.305-68) 1. Коли вид, розріз або переріз є симетричними фігурами, дозволяється креслити тільки половину зображення або трохи більше половини. В пер-шому випадку межею зображення служить вісь симетрії (рис.13,а)), а в другому – хвиляста лінія обриву (рис.13,б)). а) б) Рис.13
2. Якщо предмет має кілька однакових рівномірно розташованих елементів (отворів, зубців, пазів тощо), то на зображенні повністю показують лише один-два таких елементи, а решту показують спрощено або умовно (рис.14).
Рис.14 3. довгі предмети або елементи з незмінним поперечним перерізом (вали, шатуни, фасонний прокат тощо) допускається креслити з розривами (рис.15).
Рис.15 4. Якщо на зображенні треба виділити плоскі поверхні, то на них тонкими лініями проводять діагоналі (рис.16).
Рис.16
5. Коли на поверхні предмета є суцільна сітка, рельєф, накатка тощо, можна зображати їх лише частково з можливим спрощенням (рис.17) .
Рис.17
6. Такі деталі, як гвинти, болти, заклепки, штифти, суцільні вали вздовж вісі не розрізають.
7. Конусність або похил незначної величини допускається зображати із збільшенням. На зображеннях, де конусність або похил чітко не виявлені, рекомендується проводити лиш одну тонку лінію , що відповідає меншому розміру елемента похилу чи меншій основі конусу (рис.18).
Рис.18
Читайте також:
|
||||||||
|